Gå til innhold

13 dager siden ikm, negative tester, ingen tegn til TR!

Anbefalte innlegg

Hei !

Dette er mitt første innlegg her inne, og jeg skriver i lett frustrasjon :eeeh:

Jeg er 22 år og som dere leser er det nå 14 dager siden tanta skulle kommet, har alltid regelmessig mens, men denne gangen ingenting! har ikke vært en aktiv prøver, og har derfor ikke peiling på dato for EL etc. det irriterer meg allikevell litt at tanta ikke har kommet, og at jeg så langt har testet negativt på 4 tester. (billigstrimler)

har vært umåtelig trøtt den siste tiden, og har hatt masse murringer/ "menssmerter" uten det minste tegn til blodspor.. har også hatt stikninger og ubehag i korsryggen.. :frown:

Noen som har opplevd å gå så lenge over ikm og allikevel være gravid?

vurderer legebesøk om mensen enda ikke har kommet etter 21 dager, men får jeg da blodprøve? hvis jeg skulle være en av de som skiller ut lite hcg i urinen er det vel lite vits i en ny urin- graviditetstest hos legen?

hvor lenge må jeg eventuelt gå for å få en blodprøve ?

tar i mot alle delte erfaringer med stor takk ! :D :biggrin:

Endret av Silly 22

Fortsetter under...

mest sannsynlig har din el forskjøvet seg helt og da blir også din ikm like mye forskjøvet..

for å unngå dette bør du teste med el tester og temping...

iogmed du ikke vet når du har hatt el, må du dessverre bare ta en dag av gangen for å se om tr dukker opp... noe jeg håper hun ikke gjør ;)

lykke til...

Anonymous poster hash: 8099a...0fd

Takk for svar ! ja det blir spennende å se framover!.. frustrerende å teste negativt og vente.. :frown: akkurat nå vil jeg bare ha et svar, bedre å få tr og prøve igjen enn å leve i uvitenhet, så vi kan prøve igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...