Gå til innhold

Barnebursdag uten mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan være av flere grunner. Kanskje de ikke har råd, kanskje barnet måtte velge mellom pølser og godteri(til deg som mente det var så billig med pølser). Barn snakker mer om godteposen enn pølsene som ble servert. Kanskje de ikke har overskudd til å gjøre mer enn å lage godteposer. Kanskje de rett og slett vil gjøre det enkelt og tenker at så lenge de informerer om dette, vil nok ingen barn omkomme av sult pga de 2-3 timene de er der. MÅ virkelig barna deres ha mat hver 2. time?  Anonymous poster hash: df033...178

Barnet mitt må ikke ha mat annenhver time, nei, men bursdagene begynner gjerne kl 16.30 eller 17 på en hverdag, det vil si at de drar rett fra skolen. min har da spist et brødmålitd (matpakke) på SFO kl. 14, og kommer ikke hjem fra bursdag før 19.30, og da har det gått over 5 timer siden brødmåltidet på skolen, og dessuten er det leggetid. Dvs at middag og kvelds den dagen blir kake og gottepose.

Her er det alltid pølse, pizza, hamburger el.l.

Anonymous poster hash: ac661...6d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk en forklaring om at både guttene og jentene i klassen er invitert. De blir ca 40 barn. Kan jo bli dyrt med mat og kaker da, og mye styr. Lettvint med godteposer. Guri, gutten kommer jo til å få gaver for over 5.000 kr.

Vi bor på Østlandet, og det er virkelig første gang at jeg opplever at barna ikke får mat. Har aldri før opplevd heller at de ikke får kaker. Det er en første gang for alt 😉.

Litt dumt da midt i middagstidene, men barna sulter ikke ihjel da.

HI

Anonymous poster hash: 7c118...eca

Skrevet

Litt rart at de ikke får mat ja.

Men det rareste er vel at de ikke får kake heller.

Kun godtepose og brus.

Aldri hørt om bursdag uten kake.

Anonymous poster hash: 6dcb2...f4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...