Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Jeg har på ene foten. Det er begrenset hvilke sko jeg får på meg. Noen ganger (ca. 2 ganger per uke) verker det uten foranledning. Når jeg har gått langt verker det. Dersom jeg har trange sko verker det. Når jeg går turer elelr jogger kan jeg få kramper under foten fremme som jeg antar skyldes denne feilstillingen i foten. Men så er det mange som sier at slike operasjoner ofte er mislykket. Ville dere gjort det med plagene jeg beskriver? Anonymous poster hash: f2369...339
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Har du plager i noen andre tær? Anonymous poster hash: 7f548...526
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Jeg gjorde det da jeg var 16. Jeg var som deg. Jeg brukte ofte 42 i sko fordi alt annet ble smertefullt (og fordi foreldrene mine var gjerrige og ikke ville ut med for mye penger). Jeg bruker nå 38 i sko. Noen ganger 39. Jeg fikk satt inn en skrue for å rette skjevstillingen. Det hjalp NOE, men ikke mye. Ikke mye i det hele tatt... Jeg føler også den siste tiden nå (10 år etter operasjon) at jeg er tilbake der jeg var. Jeg finner ingen sko som er behagelige lenger. Noen få joggesko går til nød, men vintersko, pensko og normale hverdagssko kan jeg vanligvis se langt etter... Så jeg vil si at det var verdt det, men at du ikke må håpe på veldig forbedring. Litt er bedre enn ingenting. Anonymous poster hash: cb187...832
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Takk for svar. Plager i storetåa og under hele fotsålen fremme. Ikke i de andre tærne nei. Anonymous poster hash: f2369...339
minniemor Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 Op da jeg var 16, ingen plager etterpå... 40 nå. Ville absolutt operert om jeg var deg, for de smertene er ikke gode og de forsvinner heller ikke
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #6 Skrevet 20. januar 2015 Opererte da jeg var 22. Knakk tåen og gipset den i riktig posisjon, samt fjerning av ben på siden. Helt fin fortsatt, ni år senere! Ble nytt liv for meg! Men vær klar over at det er et smertehelvete og at du må bruke krykker i seks uker minimum Anonymous poster hash: 7f58e...98f
biiiiiip Skrevet 20. januar 2015 #7 Skrevet 20. januar 2015 Jeg gjorde det for 9 år siden og har ikke angret et sekund. Det er en operasjon så litt ubeha må man jo forvente. Men det var ikke veldig vondt☺. Men det er greit å kanskje gjøre operasjonen på våren eller sensommeren da man må gå med gips og krykker i noen uker 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå