Reese Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Jeg har lyst å ta tidlig UL fordi jeg mistet i MA i sommer. Jeg gikk 3 uker med dødt embryo og ønsker ikke og oppleve det en gang til, så når bestille en Ul da? Noen som er i samme situasjon og lurer? Eller har noen tanker om når det er best? Jeg har ikke lyst å virke helt desperat heller, men jeg tror at om jeg går i uke 7 får å konstatere hjerteslag så vil jeg dra inn igjen i uke 9+ noe får å sjekke om morkaka tok over progesteron produksjonen. Også er det uke 12 da.. kansje litt etter det, vet ikke, men alt for lenge å vente til uke 18 til OUL. Kjenner kansje liv fra uke 14-15, det gjorde jeg i forgje svangerskap, kansje litt beroligende.
frkQ Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Jeg skal på tidlig ultralyd neste uke og er da 7+3. Fikk beskjed når jeg bestilte at det ikke var veldig mye å se før i uke 12, så regner med å ta en igjen rundt det. Er førstegangs gravid å tar kun for å høre hjertet slår og å sjekke om det er en eller to (fikk beskjed fra gynokolog i bebbegynnelsen av desember at det var stor sjanse for tvillinger om jeg ble gravid den syklusen)
Reese Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2015 Hmm,, vurderer neste uke. Er da akkurat fullgått 7 uker. Artig om du er gravid med tvillinger da frkQ
LillePunk Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Jeg skal på tidlig UL til torsdag. Er da 7+3 etter mine beregninger.
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 Jeg var på tidlig ul i både uke 7 og uke 12 å syntes det var veldig beroligende
*Venter på en spire* Skrevet 19. januar 2015 #6 Skrevet 19. januar 2015 Jeg tok også uke 8 og 12. Enig med Bellak- veldig beroligende 😊
Augustfrua Skrevet 19. januar 2015 #7 Skrevet 19. januar 2015 Jeg fikk time til 8+3. Uke 8 var visst fin ift å se om alt er bra. Tenkt meg tilbake i uke 11/12 - vil sjekke at alt er ok før vi forteller til familie og venner
Augustfrua Skrevet 19. januar 2015 #8 Skrevet 19. januar 2015 Får du forresten henvisning, Reese? Kjedelig å betale for privat med vår historie. Selv fått time på sykehuset.
Reese Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #9 Skrevet 19. januar 2015 Jeg orker ikke gå gjennom legen så jeg har bestilt privat. Jeg fikk time neste onsdag og er da 6+5. kansje jeg ber legen om neste ul. Kjenne meg dårlig og gleder meg ikke, men jeg trenger flere ul for å roe meg. Jeg betaler 500 privat. Når skal du Augustfrua?
LillePunk Skrevet 19. januar 2015 #10 Skrevet 19. januar 2015 500 var billig! Timen jeg har bestilt kostet 1180...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #11 Skrevet 19. januar 2015 Jeg har mistet i 2 MA, og hadde en avtale med gyn på sykehuset om å få komme og se dersom jeg var engstelig Fikk vaktlisten hans. Han mente at d ikke var bra for hverken mor eller barn å gå rundt å engste seg... Benyttet meg av d to ganger Anonymous poster hash: 3930b...7ef
Augustfrua Skrevet 19. januar 2015 #12 Skrevet 19. januar 2015 Jeg orker ikke gå gjennom legen så jeg har bestilt privat. Jeg fikk time neste onsdag og er da 6+5. kansje jeg ber legen om neste ul. Kjenne meg dårlig og gleder meg ikke, men jeg trenger flere ul for å roe meg. Jeg betaler 500 privat. Når skal du Augustfrua? Det var jo veldig billig:) må reise langt og betale mye hvis jeg skal privat. Kunne heldigvis bare ringe rett til sykehuset. Jeg skal neste uke - føler jeg har ventet en evighet. Til helga er jeg like langt som sist, begynte å blø rundt dag 58.
Augustfrua Skrevet 19. januar 2015 #13 Skrevet 19. januar 2015 Jeg har mistet i 2 MA, og hadde en avtale med gyn på sykehuset om å få komme og se dersom jeg var engstelig Fikk vaktlisten hans. Han mente at d ikke var bra for hverken mor eller barn å gå rundt å engste seg... Benyttet meg av d to ganger Anonymous poster hash: 3930b...7ef Det var jo superservice:)
Petuniamor Skrevet 19. januar 2015 #14 Skrevet 19. januar 2015 Jeg fikk time ved sykehuset da jeg ringte ang. svar på en blodprøve tatt der etter MA. Da jeg fortalte at jeg var gravid, var det faktisk legen som lurte på om jeg ville ha en tidlig ultralyd:) Jeg trodde jeg måtte gå via fastlegen (noe jeg ikke gledet meg til, og hadde vurdert privat for å slippe å trygle legen). Synes de har vært supre fra sykehusets side etter MA. Og legen nevnt over her som gav vaktlisten sin, fantastisk service! UL i uke 7 blir det da. Håper å se et bankende hjerte da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå