Sint naken biltyv Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/helse-og-medisin/hege-grostad-vil-produsere-dop-i-norge/a/23376606/
DramaMama Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Der er det helt mørkt og ingen hjemme...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Fikk litt følelsen av bukken og havresekken. Hurra for et fantastisk forslag! Ja til dop... Eller var det nei, eller jojaneidaså Anonymous poster hash: 7b454...f41
skinnfilla Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 Hahah, er det mulig og være så blåst? Tydeligvis tatt for mye møllers tran...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #7 Skrevet 19. januar 2015 Sexarbeider? Haha, det heter HORE Anonymous poster hash: c2ff1...31c
Mumua Skrevet 19. januar 2015 #8 Skrevet 19. januar 2015 Haha, herlig! Venter i spenning på at de lovliggjør amfetamin også så jeg kan få fart på ræva til mannen når han skal gjøre husarbeid. Dette må jo bare bli bra.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #10 Skrevet 19. januar 2015 Haha, herlig! Venter i spenning på at de lovliggjør amfetamin også så jeg kan få fart på ræva til mannen når han skal gjøre husarbeid. Dette må jo bare bli bra. haha amfetaminpreparater er jo lovlig da. Samboeren til venninnen min går på noe sånn som add medisin. Mannen som var tregere enn et dovendyr (ja da han kan gjøre ditt og datt, han skal bare gjøre noe annet først) gjør faktisk nå flere ting på en gang Anonymous poster hash: 98ea9...ffd
Mumua Skrevet 19. januar 2015 #11 Skrevet 19. januar 2015 Haha, herlig! Venter i spenning på at de lovliggjør amfetamin også så jeg kan få fart på ræva til mannen når han skal gjøre husarbeid. Dette må jo bare bli bra. haha amfetaminpreparater er jo lovlig da. Samboeren til venninnen min går på noe sånn som add medisin. Mannen som var tregere enn et dovendyr (ja da han kan gjøre ditt og datt, han skal bare gjøre noe annet først) gjør faktisk nå flere ting på en gang Anonymous poster hash: 98ea9...ffd Ja, men da må man ha en diagnose og diagnosen på min mann er dessverre bare lat
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #12 Skrevet 19. januar 2015 Haha, herlig! Venter i spenning på at de lovliggjør amfetamin også så jeg kan få fart på ræva til mannen når han skal gjøre husarbeid. Dette må jo bare bli bra. haha amfetaminpreparater er jo lovlig da. Samboeren til venninnen min går på noe sånn som add medisin. Mannen som var tregere enn et dovendyr (ja da han kan gjøre ditt og datt, han skal bare gjøre noe annet først) gjør faktisk nå flere ting på en gang Anonymous poster hash: 98ea9...ffd Joda,man kan til og med få utskrevet "meth" til adhd, i terapeutiske doser derimot. Anonymous poster hash: abf39...c7f
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #13 Skrevet 19. januar 2015 Sexarbeider? Haha, det heter HORE Anonymous poster hash: c2ff1...31c Nei. Det heter sexarbeider eller prostituert. Anonymous poster hash: 2d83d...4cd
sug lut Skrevet 19. januar 2015 #14 Skrevet 19. januar 2015 (endret) Prostituert og narkotikaprodusent? Altså, det hjelper ikke at man er pen i tøyet. Endret 19. januar 2015 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #15 Skrevet 19. januar 2015 Hahahahaha, dagens latter. Tipper det sitter noen stolte foreldre der ute. Anonymous poster hash: da8b6...c3f
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #16 Skrevet 19. januar 2015 Hadde damen lest den internasjonale forskningen så hadde hun sett at MDMA har vært forsøkt både innen sulthemning, blødninger og som psyk.medikament tidligere. Intet funker, altfor store og alvorlige bivirkninger. Jeg hadde ledd høyt om jeg var Madsen! Johansen burde se til Nimbin om han lurer på hvordan slike forsøk fungerer i praksis. Anonymous poster hash: 00d6f...675
Suzie Que Skrevet 19. januar 2015 #17 Skrevet 19. januar 2015 Tidligere ingeniørstudent? Hvorfor nevnes dette? Det er da ingen kjempebragd å bli ingeniør, og i særdeleshet ingen bragd å ha vært tidligere ingeniørstudent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå