Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Jeg sitter her med mine vinterbleke syltelabber, og misunner jentene med spraytanbrune (orker ikke begynne den karusellen der) armer med lysblondt dun. Selv har jeg ganske lange, mørke hår på armene, og det ser helt grusomt ut! Jeg skjønner såpass at jeg ikke må begynne å barbere, og voksing er litt skrekken...finnes det noe bra og hudvennlig remedie man kan bleke med? Når jeg blir brun så er de helt lyse og synes nesten ikke, nå ser jeg ut som en mann... HJELP! Anonymous poster hash: c693b...31d
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Har du ikke klær på deg om vinteren da? Er få som i det hele tatt ser armene dine avkledd, og ennå færre som tenker på at du har hår på dem. Men det går sikkert an å bleke dem, hvis du tenker at det er verdt å bruke tid og penger på. (Selv er jeg ei av dem med lyse dun på kroppen, og har aldri ofret armhårene mine en tanke, så mulig jeg ikke helt har forutsetninger for å sette meg inn i problemet...) Anonymous poster hash: 56cab...05b
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Tusen takk for den, HI! At vi som ikke har blonde hår på armene ser grusomme ut. Pent sagt, du virker hyggelig. Anonymous poster hash: a6f19...4e8
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Tusen takk for den, HI! At vi som ikke har blonde hår på armene ser grusomme ut. Pent sagt, du virker hyggelig. Anonymous poster hash: a6f19...4e8 Så sensitiv du var da.. Jeg vil ikke anbefale og bleke hårene HI. Men boksing kan du jo tenke litt mer på, hvis du syns det er veldig skjemmende. Er det det at det er vondt som stopper deg? Det er jo fort over, og man må visst lide litt for skjønnheten har jeg hørt. Anonymous poster hash: b22ce...112
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 Jeg bleker hårene på armene om sommeren. Ikke pokker om jeg barberer, de kommer bare ut mørkere og tykkere (nei, det er ikke tull).Men bruk bleking som er ment til kroppshår. Finnes f.eks fra Veet, eller andre billigere merker du kan kjøpe fra nett.Jeg har brukt vanlig hårbleking, og da risikerer du at hårene blir helt hvite, og det ser nesten verre ut enn at de er mørke. Spesielt hvis du har mye hår. Anonymous poster hash: bc824...630
klg,2 boys now:) Skrevet 19. januar 2015 #6 Skrevet 19. januar 2015 Jeg har barbert armene i over 20 år og har nesten ikke hår igjen nå.hvorfor skulle de bli tykkere?da tror jeg alle menn hadde barbert hode innimellom.det føles stivt fordi det kommer rett ut ikke den naturlige bøyen som kommer når de blir lengre
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #7 Skrevet 19. januar 2015 Barberer også armene. Har ikke opplevd noen problemer med det, verken at hårene har blitt mørkere, tykkere eller vokser raskere. Anonymous poster hash: f2e17...e64
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #8 Skrevet 19. januar 2015 Tusen takk for den, HI! At vi som ikke har blonde hår på armene ser grusomme ut. Pent sagt, du virker hyggelig. Anonymous poster hash: a6f19...4e8 Eh, hvor har jeg sagt noe som helst om andre? Jeg snakker om meg selv, og dette er MITT kompleks da....akkurat som andre bekymrer seg for utestående ører, små pupper eller feit ræv. Jeg har en del tatoveringer på underarmene, og de som har tatoveringer vet at man blir barbert, og jeg synes hårveksten og "mørkheten" har blitt værre etter dette. Beklager om jeg såret noen følelser, og ja - jeg er ganske hyggelig, basert på andre ting enn et innlegg på nett... Anonymous poster hash: c693b...31d
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #9 Skrevet 19. januar 2015 Tusen takk for den, HI! At vi som ikke har blonde hår på armene ser grusomme ut. Pent sagt, du virker hyggelig. Anonymous poster hash: a6f19...4e8 Hun mener sikkert at for henne er det grusomt. Det trenger ikke bety at hun mener at alle andre som har det ser grusomme ut Anonymous poster hash: f2e17...e64
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #10 Skrevet 19. januar 2015 Har du ikke klær på deg om vinteren da? Er få som i det hele tatt ser armene dine avkledd, og ennå færre som tenker på at du har hår på dem. Men det går sikkert an å bleke dem, hvis du tenker at det er verdt å bruke tid og penger på. (Selv er jeg ei av dem med lyse dun på kroppen, og har aldri ofret armhårene mine en tanke, så mulig jeg ikke helt har forutsetninger for å sette meg inn i problemet...) Anonymous poster hash: 56cab...05b Jobber på treningssenter, og har da kortermet. Anonymous poster hash: c693b...31d
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #11 Skrevet 19. januar 2015 Jeg bleker hårene på armene om sommeren. Ikke pokker om jeg barberer, de kommer bare ut mørkere og tykkere (nei, det er ikke tull). Men bruk bleking som er ment til kroppshår. Finnes f.eks fra Veet, eller andre billigere merker du kan kjøpe fra nett. Jeg har brukt vanlig hårbleking, og da risikerer du at hårene blir helt hvite, og det ser nesten verre ut enn at de er mørke. Spesielt hvis du har mye hår. Anonymous poster hash: bc824...630 Takk for svar, da skal jeg tråle nettbutikker - har nemlig ikke funnet noe i butikk. Sensitivt tema for meg så vanskelig å spørre betjening. Anonymous poster hash: c693b...31d
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #12 Skrevet 19. januar 2015 Jeg har en fattig trøst til deg HI; du blir i alle fall brun og får lyse hår på armene om sommeren. Jeg har samme problem, med mye mørkt hår på armene, og jeg er en bleikfis hele året rundt. Hvis jeg får farge om sommeren så er det solbrenthet, gjerne ispedd soleksem, så da ser jeg griserosa ut med mye mørkt hår i stedet... 😞😞😩😩😒😒 Anonymous poster hash: 2593f...dfd
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #13 Skrevet 19. januar 2015 Jeg bleker hårene på armene om sommeren. Ikke pokker om jeg barberer, de kommer bare ut mørkere og tykkere (nei, det er ikke tull). Men bruk bleking som er ment til kroppshår. Finnes f.eks fra Veet, eller andre billigere merker du kan kjøpe fra nett. Jeg har brukt vanlig hårbleking, og da risikerer du at hårene blir helt hvite, og det ser nesten verre ut enn at de er mørke. Spesielt hvis du har mye hår. Anonymous poster hash: bc824...630 Takk for svar, da skal jeg tråle nettbutikker - har nemlig ikke funnet noe i butikk. Sensitivt tema for meg så vanskelig å spørre betjening. Anonymous poster hash: c693b...31d De har på noen vita vet jeg. Noen hennes og mauritz også. På nett er det fler alternativer i alle fall, litt rimligere enn veet sin Anonymous poster hash: bc824...630
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #14 Skrevet 19. januar 2015 Tusen takk for den, HI! At vi som ikke har blonde hår på armene ser grusomme ut. Pent sagt, du virker hyggelig. Anonymous poster hash: a6f19...4e8 Eh, hvor har jeg sagt noe som helst om andre? Jeg snakker om meg selv, og dette er MITT kompleks da....akkurat som andre bekymrer seg for utestående ører, små pupper eller feit ræv. Jeg har en del tatoveringer på underarmene, og de som har tatoveringer vet at man blir barbert, og jeg synes hårveksten og "mørkheten" har blitt værre etter dette. Beklager om jeg såret noen følelser, og ja - jeg er ganske hyggelig, basert på andre ting enn et innlegg på nett...Anonymous poster hash: c693b...31d Nei, du er en forbanna drittsekk. Sorry! Anonymous poster hash: a6f19...4e8
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #15 Skrevet 19. januar 2015 Tusen takk for den, HI! At vi som ikke har blonde hår på armene ser grusomme ut. Pent sagt, du virker hyggelig. Anonymous poster hash: a6f19...4e8 Eh, hvor har jeg sagt noe som helst om andre?Jeg snakker om meg selv, og dette er MITT kompleks da....akkurat som andre bekymrer seg for utestående ører, små pupper eller feit ræv. Jeg har en del tatoveringer på underarmene, og de som har tatoveringer vet at man blir barbert, og jeg synes hårveksten og "mørkheten" har blitt værre etter dette. Beklager om jeg såret noen følelser, og ja - jeg er ganske hyggelig, basert på andre ting enn et innlegg på nett...Anonymous poster hash: c693b...31d Nei, du er en forbanna drittsekk. Sorry! Anonymous poster hash: a6f19...4e8 Aaahahahahaa!...nei,vent....haaahahahaaa! Anonymous poster hash: c693b...31d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå