Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Forslag? De blir 60 år med tre dagers mellomrom, skal feire sammen. Vet ikke hvor mye kr vi skal bruke men har ikke rå til mange tusen, skal kanskje spleise vi tre søsken. Foreldrene våre har alt og mye kr så de kan kjøpe seg hva de vil, så det må være noe spesielt kanskje? Anonymous poster hash: c3e9a...251
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Alle barna og barnebarna bestiller time hos en fotograf også tas det familiebiler og bilder av barnebarna. Fotografen setter bildene sammen i en fotobok og besteforeldrene kan velge om de vil ha et bilde av sine etterkommere forstørret eller om de bare vil ha dem i fotoboken. Vet noen andre som gjorde det og det ble kjempevellykket. Om dere er 3 søsken blir det jo 3 familiefotografier også kan dere f.eks ta noen bilder med alle søskenbarna (barnebarna) samlet og noen med søskenflokkene delt, kanskje også et fotografi av bare dere tre søsken sammen. Anonymous poster hash: 3a71c...499
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Alle barna og barnebarna bestiller time hos en fotograf også tas det familiebiler og bilder av barnebarna. Fotografen setter bildene sammen i en fotobok og besteforeldrene kan velge om de vil ha et bilde av sine etterkommere forstørret eller om de bare vil ha dem i fotoboken. Vet noen andre som gjorde det og det ble kjempevellykket. Om dere er 3 søsken blir det jo 3 familiefotografier også kan dere f.eks ta noen bilder med alle søskenbarna (barnebarna) samlet og noen med søskenflokkene delt, kanskje også et fotografi av bare dere tre søsken sammen. Anonymous poster hash: 3a71c...499 Jeg bor i Bodø, min søster i Trondheim og bror i Oslo. Men fint forslag Anonymous poster hash: c3e9a...251
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Andre forslag? Anonymous poster hash: c3e9a...251
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 Om dere bor så spredd er det vel sjelden dere er samla hele gjengen? Hva med å leie en stor hytte i påskeferien og samle alle sammen der til påskeferie. Så kan det være gaven? Vi bor også spredd i landet, og det kan gå flere år mellom hver gang alle vi søsken med familier er samlet, min mamma synes det er så utrolig koselig når alle barna hennes er samlet... Anonymous poster hash: 3a71c...499
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #6 Skrevet 19. januar 2015 Foreldrene mine fylte også 60 år nylig. Ga mamma iPad mini. Pappa fikk lesebrett. Anonymous poster hash: 7440a...4fb
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. januar 2015 #7 Skrevet 19. januar 2015 Vi kjøpte gavekort i operaen. Gi dem en helaften?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #8 Skrevet 19. januar 2015 Om dere bor så spredd er det vel sjelden dere er samla hele gjengen? Hva med å leie en stor hytte i påskeferien og samle alle sammen der til påskeferie. Så kan det være gaven? Vi bor også spredd i landet, og det kan gå flere år mellom hver gang alle vi søsken med familier er samlet, min mamma synes det er så utrolig koselig når alle barna hennes er samlet... Anonymous poster hash: 3a71c...499 Vi møtes ikke ofte men det går ikke år heller, foreldrene våre bor en fjerde plass. Feiringen blir så nært påske at vi skal ta ekstra fridager for å være sammen. Anonymous poster hash: c3e9a...251
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #9 Skrevet 19. januar 2015 Vi kjøpte gavekort i operaen. Gi dem en helaften? De bor i Nordland. Og opera er ikke tingen for pappa med tinnitus. Men takk for forslaget Anonymous poster hash: c3e9a...251
Gjest Skrevet 19. januar 2015 #10 Skrevet 19. januar 2015 En weekend på et Spa hotel med behandling? Konsertbilletter..... Londontur eller en annen storby... Hurtigruta? Selv ga jeg moren min hotelloveranttning i 2 dager og show i 50 års gave og var med selv
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #11 Skrevet 19. januar 2015 Foreldrene mine fylte også 60 år nylig. Ga mamma iPad mini. Pappa fikk lesebrett.Anonymous poster hash: 7440a...4fb De har begge ipad, ipod, iphone osv. Anonymous poster hash: c3e9a...251
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #12 Skrevet 19. januar 2015 En weekend på et Spa hotel med behandling? Konsertbilletter..... Londontur eller en annen storby... Hurtigruta? Selv ga jeg moren min hotelloveranttning i 2 dager og show i 50 års gave og var med selv Takk for tips. Men de reiser mye så er liksom ikke spesielt for de å få en billett og overnatting. Men kan høre med mine søsken. Hurtigruta hadde de kjedet seg på, og vi er vant med å bruke Hurtigruta som transport så det blir som å gi de en billett med t-banen om de bodde i Oslo. Men fine tips Anonymous poster hash: c3e9a...251
Gjest Skrevet 19. januar 2015 #13 Skrevet 19. januar 2015 En tur til Gäkås Ullared og besøke Ola Conny & Morgan
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #14 Skrevet 19. januar 2015 Vi gikk gjennom gamle bilder (type fra deres ungdom og vår barndom), skannet de inn og laget fotobok om deres liv helt frem til nå. En fantastisk gave som min far ble kjempeglad for (det var hans dag). Min ellers så stødige far ble så rørt at han ble helt på gråten, første gang jeg har sett Anonymous poster hash: 787da...489
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #15 Skrevet 8. februar 2015 Takk for tips. Jeg liker å se Ullared men tipper at foreldrene mine ikke har hørt om serien Har ikke tilgang til bilder fra deres ungdomstid, tror ikke at slike bilder eksisterer, aldri sett. Bildene fra vår barndom har de selv, vi barn har bare noe få selv. Men et fint forslag Flere forslag? Så vanskelig. De har liksom alt og kan kjøpe seg alt. Anonymous poster hash: c3e9a...251
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #16 Skrevet 8. februar 2015 Takk for tips. Jeg liker å se Ullared men tipper at foreldrene mine ikke har hørt om serien Har ikke tilgang til bilder fra deres ungdomstid, tror ikke at slike bilder eksisterer, aldri sett. Bildene fra vår barndom har de selv, vi barn har bare noe få selv. Men et fint forslag Flere forslag? Så vanskelig. De har liksom alt og kan kjøpe seg alt. Anonymous poster hash: c3e9a...251 Lesebrett? Anonymous poster hash: 7440a...4fb
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2015 #17 Skrevet 8. februar 2015 Takk for tips. Jeg liker å se Ullared men tipper at foreldrene mine ikke har hørt om serien Har ikke tilgang til bilder fra deres ungdomstid, tror ikke at slike bilder eksisterer, aldri sett. Bildene fra vår barndom har de selv, vi barn har bare noe få selv. Men et fint forslag Flere forslag? Så vanskelig. De har liksom alt og kan kjøpe seg alt.Anonymous poster hash: c3e9a...251 Lesebrett?Anonymous poster hash: 7440a...4fb De har begge hver sin ipad Anonymous poster hash: c3e9a...251
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå