Gå til innhold

Hvilken doppler anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder det med å bare høre hjertelyden, eller anbefaler dere en som også viser antall slag?

Er jo ganske stor prisforskjell mellom 300 for den billigste og 900 for den dyreste hos Angelsounds. 

Anonymous poster hash: ee63f...6b6
Skrevet

Ingen, det er assosiert med skader på fosteret. 

Anonymous poster hash: 1f006...59c
Skrevet

Ingen, det er assosiert med skader på fosteret. 

Anonymous poster hash: 1f006...59c

Det er bare tull fra ende til annen. Det finnes ingen forskning som kan dokumentere dette og dopplerne er både CE og FDA godkjente. Hadde de på noen måte vært skadelige ville det aldri vært i salg i feks USA, tenk på de erstatningssøksmålene dersom det var tilfelle. Det er også akkurat den samme teknologien som på dopplerne jordmødre og leger bruker, og de er jo ikke skadelige? Min jordmor støttet meg forresten 110% i bruk av doppler under første svangerskap. 

Jeg har brukt den helt vanlig doppleren som ikke viser hjerteslag og det funket helt fint for meg, trengte aldri å se antall slag. Men for noen vet jeg dette er viktig.

Anonymous poster hash: 4e876...fab

Skrevet

Jeg har brukt dopler på begge mine barn....nesten hver dag fra uke 10-12 til de var født. Men bare noen sekunder hver gang. Måtte høre at hjertet slo, ellers hadde jeg blitt gal.
Jeg har Angelsound (ikke den nyeste versjonen), og er meget fornøyd med den.

Med første, fant jeg hjertelyden da jeg var 12+? .Mens jeg fant hjertet i uke 10+3 med nr. 2!

Skrevet

Jeg har den som heter Mini som er liten og enkel å bruke. Har brukt den fra uke 10 begge svangerskap og den er helt fantastisk. Lett å finne lyden og bruker den toppen en gang i uken. Genial for meg som er over gjennomsnittet bekymret. 

Skrevet

Jeg bruker angelsounds nå i mitt svangerskap å det er absolutt til å anbefale :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...