12Januarspire Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Flere som sliter med hodepine,smerter nederst i mage og rygg og er ellers utslitte? Er 12 + 2 gravid..
Leirha Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Jeg har mye hodepin ja!Og en del smerter, eller ubeskrivelig ubehag nederst i magen ja. Liker ikke det, men det går nok over.
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Flere som sliter med hodepine,smerter nederst i mage og rygg og er ellers utslitte? Er 12 + 2 gravid.. Det var som om du skrev opp alle mine symtomer hehe
hippmamma Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Flere som sliter med hodepine,smerter nederst i mage og rygg og er ellers utslitte? Er 12 + 2 gravid.. Oh yes!! Det er det.. For ikke å snakke om kvalm, svimmel og veldig lite energi! meeen alle sier at det går over så da gjør det vel det da..
Pom-mom Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 svimel, kvalm, trøtt. allt lukter pyton! klarer ikke åpne kjøleskapet har blitt myyye bedre de siste dagene så håper jeg kan fungere nesten normalt til helga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå