Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Jeg er sykepleier og får forespørsler om å sette sprøyter (B-12, allergi osv) på venner/familie. Hva tenker dere om dette? Selv har jeg ikke problemer med å sette sprøyter på jobb, men kjenner jeg kvier meg for å sette i private sammenhenger. Selvom det er sjeldent det blir komplikasjoner, vet man jo aldri... Og da er det jo uheldig om det skjer på "fritiden". Anonymous poster hash: b758b...9d0
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Jeg er ikke sykepleier, men setter sprøyter på fritiden. Hjelper min oldemor med medisiner da sykepleien er ikke eksisterende. B 12 sprøyter på min venninne. Anonymous poster hash: 8c993...e55
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Har satt en p-sprøyte. Sa nei til allergisprøyte. Liker ikke å gjøreset i orivatsammenheng. Ja og så har jeg satt fragmin på min far. Anonymous poster hash: 7cbce...c41
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Synes p-sprøyte er skummelt jeg da! Føler litt på ansvaret dersom den mot all formodning ikke skulle virke som den skal! Anonymous poster hash: b758b...9d0
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Hadde ikke brydd meg om B-12. Andre sprøyter hadde jeg trolig sagt nei til. Anonymous poster hash: 70bcc...bdc
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Min mor er sykepleier og bruker å hjelpe en nabo som er sauebonde med å sette sprøyter på sauene, første gang han spurte om hjelp fikk hun litt sjokk siden det ikke akkurat var hennes "fagfelt". Ellers vet jeg at hun hjalp et nabobarn med å sette hormonsprøyer for vekst, disse hormonsprøytene skulle settes ganske ofte og legen mente at barnet skulle sette sprøytene selv(!) Anonymous poster hash: 93760...38c