Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tiden er jo ikke helt på din side, men nei, ikke for gammel :)

Husk at når man bikker 35-40 så blir blodet ditt ørlittebitt tykkere. Umerkelig for oss, men kan skape problemer når kroppen skal få liv i fosterets mikroskopiske årer...

Mange aborterer pga dette, og d virker ikke som om dette er "interessant"... Legene vet fint lite! Fikk tipset av en skotsk lege etter to MA... Fikk da en fin baby rett før jeg var 40 :)

Jeg tok da en Albyl-E hver dag fra EL til jeg var 10-11 uker, da trappet jeg ned, tok en annenhver dag i en uke, tredjehver dag i en uke, etc :)

Bare et tips!

De fleste aborter oppstår jo pga at fosteret har alvorlige avvik, så kroppen ordner opp....

Lykke til!!

Anonymous poster hash: bd2a0...849

Tiden er jo ikke helt på din side, men nei, ikke for gammel :)

Husk at når man bikker 35-40 så blir blodet ditt ørlittebitt tykkere. Umerkelig for oss, men kan skape problemer når kroppen skal få liv i fosterets mikroskopiske årer...

Mange aborterer pga dette, og d virker ikke som om dette er "interessant"... Legene vet fint lite! Fikk tipset av en skotsk lege etter to MA... Fikk da en fin baby rett før jeg var 40 :)

Jeg tok da en Albyl-E hver dag fra EL til jeg var 10-11 uker, da trappet jeg ned, tok en annenhver dag i en uke, tredjehver dag i en uke, etc :)

Bare et tips!

De fleste aborter oppstår jo pga at fosteret har alvorlige avvik, så kroppen ordner opp....

Lykke til!!Anonymous poster hash: bd2a0...849

Sorry, så ikke at dette var spåforumet... :P

Anonymous poster hash: bd2a0...849

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...