Gå til innhold

Har noen jeans som har blitt veldig harde etter å ikke blitt brukt på en stund. Noen som tips til å myke dem opp? Hadde blitt så glad!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vaske dem og heng de til tørk. Når de er nesten tørre hiver du dem i tørketrommelen i 15-20 min.

Anonymous poster hash: 7c5f6...9c3

Vaske dem og heng de til tørk. Når de er nesten tørre hiver du dem i tørketrommelen i 15-20 min.

Anonymous poster hash: 7c5f6...9c3

Jeg har ikke tørketrommel:/ Derfor er jeg så plaget med at klærne blir så harde..

Anonymous poster hash: 2e0ee...e10

Vask dem med i vaskemaskinen med litt grønnsåpe i. Prøv først 40 grader. Jeg har av og til det i vaskemaskinen når jeg vasker gamle raggsokker/strikkesokker som kan bli stive.

Bruker du ikke tøymykner?

Anonymous poster hash: 7acdd...e93

Man skal i teorien ikke bruke tøymykner på jeans, da det ødelegger stoffet, og gjør dem slitte og harde i lengden. Men jo, jeg gjør det. Likevel blir de harde som stein:/

Annonse

Bruker du ikke tøymykner?

Anonymous poster hash: 7acdd...e93

Man skal i teorien ikke bruke tøymykner på jeans, da det ødelegger stoffet, og gjør dem slitte og harde i lengden. Men jo, jeg gjør det. Likevel blir de harde som stein:/

Jeans blir ikke harde som stein ved vanlig vask. Jeans kan være litt stive med en gang man tar de på seg, men de mykner raskt ved bruk.

Anonymous poster hash: a38d2...0b7

Hvis det er mye kalk i vannet der du bor, kan de godt bli stive selv av vanlig vask.

Bløtlegg dem i vann og eddik (ti deler vann og en del eddik) i et døgn og vask dem som vanlig - da blir de mykere ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...