Gå til innhold

Ser dere streken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å HERREGUD. Har den ikke blitt sterkere på over 10 dager så er du ikke gravid heller !!!!

Anonymous poster hash: aa408...510

Kan være hu produserer hcg sent ?

Anonymous poster hash: 1ac61...e5a

Er man gravid, dobles hcg annenhver dag!

Anonymous poster hash: 0517c...6a5

Å HERREGUD. Har den ikke blitt sterkere på over 10 dager så er du ikke gravid heller !!!!

Anonymous poster hash: aa408...510

Kan være hu produserer hcg sent ?

Er man gravid, dobles hcg annenhver dag!

Anonymous poster hash: 0517c...6a5

Jeg vet det, men jeg kjenner ei, hu testa negativ hele tiden, ga opp rett og slett. Hadde 1 test liggende igjen, 2 måneder siden ho testa, hu tok den, å jaggu va hu gravid. 11 uker.

Annonse

Å HERREGUD. Har den ikke blitt sterkere på over 10 dager så er du ikke gravid heller !!!!Anonymous poster hash: aa408...510

Kan være hu produserer hcg sent ? Anonymous poster hash: 1ac61...e5a

Seriøst?? Driver du å svarer deg selv her inne også? Du er ikke sann! Har du ikke lært det at alle har egne koder her inne?

Kan du ikke bare gi opp? Du er ikke gravid!! Håper for guds skyld du ikke blir det heller. Makan til kort tenkt menneske, voks opp selv før du tenker på å sette barn til verden! Det er et stort ansvar som ikke er beregnet for barn som deg..

Anonymous poster hash: f43da...2d8

Kjære deg.

Nå har jeg helt ærlig ikke fulgt hele denne tråden da jeg svinser innom her og der i dette forumet.

Men hvis du syntes det overnevnte skriver og ønsker er så vanvittig bak mål så er det vel bare å drite i å svare og heller ignorere dette ?

Er det virkelig nødvendig med sånn oppførsel?

Vi er da på et "bligravid" forum, og det ene og alene alle prøver på og ønsker her inne er å få plantet en liten spire

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...