Gå til innhold

Pieces- bukser med glidelås bak og høyt liv. .. store i str???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg nesten teit når jeg kjører dem. Redd dama i kassa skal tenke at jeg er idiot som kjøper for liten størrelse. Men de må jo rett og slett være veldig store i størrelse!?? :-/

Anonymous poster hash: 24f5a...fd9

Fortsetter under...

Skrevet

Ingen? :-)

Anonymous poster hash: 24f5a...fd9

Skrevet

Tror jeg og, går inn i l/xl. Med stor mage og mye rompe. Må passe glidelåsen

Anonymous poster hash: 48b44...27b

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg jobbet på Vero Moda før, ang de buksene anbefalte vi alltid å kjøpe den strl som satt så trangt at man nesten ikke fikk de på, de er store i strl også utvider de seg myyye! :)

Uansett er det ingen som står i kassa og tenker at kunden er teit som kjøper den og den strl, er det noe man lærer som ansatt i klesbutikk er det at personer ikke alltid bruker de strl det ser ut som de gjør ;)

Jeg skulle en gang hjelpe ei jente med prøving, hentet ting i strl S, hun flira godt og lurte på om jeg så dårlig, hun var da en L. Jeg kunne virkelig ikke forstå at det kunne stemme før hun fikk på seg klærne.. :)

Skrevet

De er store. Er typisk m/l. Har de i s/m. Og de har gått ut så mye at de er for store nå.

Anonymous poster hash: 69c00...d94

Skrevet

Har disse selv jeg, men for noen rare str. I fjor veide jeg 6 kg mer enn jeg gjør i år. Kjøpte 2 stk, en svart og en blå, begge i L/XL. Den svarte var romslig, den blå for trang. Nå er den blå romslig, og den svarte trang. Har og en av de i M/L, og får den på, men synes den er litt trang.

Anonymous poster hash: 65eae...27e

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...