Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #26 Del Skrevet 20. januar 2015 Da har jeg vært på ul. Der fant de bare en tom fostersekk, fosteret har gått til grunne allerede i uke 4/5, likevel har livmoren fortsatt og vokst, og alle tegn har tydet på at jeg har vært gravid. Det er visst det man kaller en missed abortion (ma). Ekkelt at man skal kunne gå så lenge og tro at man er gravid, helt til uke 15, og så er det ingenting. Men samtidig er det godt å vite at jeg ikke har noe dødt inni meg som skal ut. Heldigvis har jeg allerede en liten gutt, så jeg vet at eg kan føde friske og levende barn Jeg føler så veldig med deg. Jeg opplevde dette i mitt første svangerskap. Jeg fant ut sent at jeg var gravid (uke 12), og i uke 14 lette legen etter hjertelyd... Den ble ikke funnet. Jeg ble engstelig, men han påsto hardnakket at det var normalt og ingenting å bekymre seg for... Han tok derimot en hcg prøve for å roe meg, og den hadde en ok stigning.Magen vokste. Brystene vokste og var ømme. Jeg var kvalm og svimmel. Ingen blødninger eller tegn på at noe var galt... Så kom dagen for ordinær ultralyd. En stor, tom livmor (livmoren hadde vokst som hos deg), en tom fostersekk. Akkurat som deg, hadde embryoet stanset utviklingen i uke 4/5. Lykke til videre! Krysser fingrene for at neste gang går som en lek Anonymous poster hash: c8c1b...9eb Tusen takk for støttende ord, det er godt å lese. Og godt å snakke med andre som har opplevd det samme. Merker dog at jeg ikke er like tøff i dag, på vei til utskrapning nå... Håper jeg får en sykemelding, kjenner at jeg greier ikke på jobb de første dagene. Synes en sykemelding er på sin plass når du føler det slik. Lykke til med utskrapning i dag. Krysser fingrene for at du raskt blir gravid igjen. Anonymous poster hash: c8c1b...9eb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144193466-bl%C3%B8dning-i-15-uke/page/2/#findComment-146957693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå