Gå til innhold

Kan noen gi meg litt overskudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er overskuddet mitt blitt av? Orker ingenting jeg, fysj så kjedelig😨 vet av erfaring at aktivitet avler aktivitet, bare det at nå tappes kroppen for energi om jeg prøver meg på litt fysisk aktivitet i stedet.... Håper det går over snart😬 Noen tips til energiproduksjon??😁

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sign me up!! Jeg blir med å starte klubb :)

For oss som trenger energiii!!!

Skrevet

Ingen tips her dessverre. Har vanligvis en god del energi, men nå ligger jeg bare som et slakt på sofaen og finner på arbeidsoppgaver til mannen :P

Skrevet

Er med i klubben ...ZZZZzzzzZZzzZ :Gjesp:

Skrevet

Da er det ikke meg gitt xP Er i uke 12+1 og av og til heeeelt tappet for all energi...

Skrevet

Helt vanlig, har det akkurat på samme måte :) Vi må bare hvile når kroppen krever det, den jobber jo på spreng nå! :) Jeg går inn i min 12. uke i morgen, så håper snart kvalme og tretthet går over...

Skrevet

Blir gjerne med i den klubben. Uke 11 imorgen og helt utslitt. Sykemeldt fra jobb ut neste uke i første omgang - kvalmen tar snart knekken på meg :( Straks 6 uker med intens kvalme nå..

Gjest ssjuni15
Skrevet (endret)

Satt i går kveld (etter en lang dag på jobb, og med ei god trening etterpå) og var så fornøyd med meg selv som var så opplagt;) Fikk den i fleisen i dag kan du si😂 har holdt sofaen siden jeg kom hjem fra jobb, med unntak av en god runde med snømåking😜

Så, ingen gode tips, annet enn frisk luft, og mye sunn mat! Er straks 12 uker...

Endret av ssjuni15
Skrevet

Og her begynner ting å bli snudd på hodet, dagen starter bra, lite kvalm og god form, men fra lunsj og utover går det straka vegen nedover og kveldene er jeg super kvalm og utslått.... Ingen dag er lik iallfall, hadde en flott dag i går, men fikk også igjen for det i dag tydeligvis😛 forøvrig begynt å bruke seaband, har en teori om at de faktisk funker, for jeg tar de av når jeg kommer hjem fra jobb, for å hvile punktene, og da daler formen.... kan jo være psykisk men😊

Skrevet

Jeg også er værst på kvelden. Kvalmen kommer krypende sånn i to tiden og blir ut resten av dagen/kvelden. Har også kjøpt meg seaband (selv om jeg egentlig ikke trodde på at det hjelper), for bare å ha prøvd alt. Jeg er jo fortsatt kvalm, men tør ikke ta de av da jeg er redd for å bli mer kvalm. Høres helt teit ut, men har vært kvalm med oppkast i straks 6 uker og det går sånn utover psyken. Så gleder meg til jeg kommer til 12 uke. Da slapp kvalmen sist :)

Skrevet

Jeg også er værst på kvelden. Kvalmen kommer krypende sånn i to tiden og blir ut resten av dagen/kvelden. Har også kjøpt meg seaband (selv om jeg egentlig ikke trodde på at det hjelper), for bare å ha prøvd alt. Jeg er jo fortsatt kvalm, men tør ikke ta de av da jeg er redd for å bli mer kvalm. Høres helt teit ut, men har vært kvalm med oppkast i straks 6 uker og det går sånn utover psyken. Så gleder meg til jeg kommer til 12 uke. Da slapp kvalmen sist :)

Ha ha jeg også, redd for å bli kvalm når jeg tar de av😝

Skrevet (endret)

Har hatt de av i dag. Jeg hadde fri fra jobb og mannen tok seg fullt av gutten vår. Så da turde jeg å ta de av :) ... Er like kvalm!! Hehe :)

Har ikke spydd da men.. Er sikkert fordi jeg kun har liggi på sofan i dag! Deilig :)

Endret av hippmamma
Skrevet

Energi.  Tja  mangler litt  energi  her  også.  Prøver å manipulere  meg  selv  til  å ha  energi.  Funker  ikke akkurat no.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...