Gå til innhold

Mensmurringer i lutealfasen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier å få mensmurringer like etter el, og de fortsetter helt frem til mens. Ikke hele tiden, men kjenner det en stund i løpet av dagen.

Kan det være sammenheng med dette og det å ikke kunne bli gravid?

Har vært prøver i over et år nå (etter SA, jeg vet ikke om jeg hadde mensmurringer før den tid for jeg rakk aldri å tenke noe særlig over det før jeg ble gravid), så derfor jeg lurer.

Anonymous poster hash: 7f18e...b75
Skrevet

Nei :) Mensmurringer er helt vanlig som tidlig symptom på graviditet, også.

Selv har jeg alltid mensmurringer etter el, jeg har vært gravid tre ganger.

Anonymous poster hash: f4d45...b32

Skrevet

Nei :) Mensmurringer er helt vanlig som tidlig symptom på graviditet, også.

Selv har jeg alltid mensmurringer etter el, jeg har vært gravid tre ganger.

Anonymous poster hash: f4d45...b32

Takker for svar :) 

Skrevet

Flere som opplever dette?

Skrevet

Jeg sliter også med mensmurringer etter el, men har blitt relativt fort gravid 3 ganger... Men sliter mye med PMS og ustabil syklus også, så alt er nok ikke tipp topp selv om jeg ble lett gravid.

Anonymous poster hash: ba413...e01

Skrevet

Jeg sliter også med mensmurringer etter el, men har blitt relativt fort gravid 3 ganger... Men sliter mye med PMS og ustabil syklus også, så alt er nok ikke tipp topp selv om jeg ble lett gravid.

Her er syklusen ca. 25-26 dager. Relativt stabil, men kort.

hi

• 4 uker senere...
Skrevet

opp

Skrevet

hi

Hvor lang er lutealfasen din da? Det kan jo være den er for kort til at egget vil feste seg evt? 

Anonymous poster hash: d25cf...3e4

Skrevet

Jeg har stabil syklus og lutealfase på 14 dager. Har mensmurringer som du beskriver, og har etter utredninger fått beskjed om at jeg er bortimot steril.

Anonymous poster hash: df906...ab5

Skrevet

hi

Hvor lang er lutealfasen din da? Det kan jo være den er for kort til at egget vil feste seg evt? 

Anonymous poster hash: d25cf...3e4

Den er ca. 10-11 dager. Har vært gravid to ganger før, men aner ikke om jeg hadde det samme "problemet" da. Er svake murringer, men kjenner det..

Skrevet

Jeg har stabil syklus og lutealfase på 14 dager. Har mensmurringer som du beskriver, og har etter utredninger fått beskjed om at jeg er bortimot steril.

Uff da. Har du eggløsning som vanlig? Blir det ivf videre?

Skrevet

Jeg har stabil syklus og lutealfase på 14 dager. Har mensmurringer som du beskriver, og har etter utredninger fått beskjed om at jeg er bortimot steril.Anonymous poster hash: df906...ab5

Uff da. Har du eggløsning som vanlig? Blir det ivf videre? Anonymous poster hash: 7f18e...b75
Eggløsning til "riktig" tidspunkt i hver syklus, ja. Vært gjennom 3 runder ivf uten å bli gravid. Klarte det på egen hånd etterpå, heldigvis:-)

Skrevet

Jeg har stabil syklus og lutealfase på 14 dager. Har mensmurringer som du beskriver, og har etter utredninger fått beskjed om at jeg er bortimot steril.Anonymous poster hash: df906...ab5

Uff da. Har du eggløsning som vanlig? Blir det ivf videre? Anonymous poster hash: 7f18e...b75
Eggløsning til "riktig" tidspunkt i hver syklus, ja. Vært gjennom 3 runder ivf uten å bli gravid. Klarte det på egen hånd etterpå, heldigvis:-)

Så bra at dere klarte det etterpå :) Hmm, nå blir jeg bekymret over mine murringer. Håper det ikke er noe! Er i pp 11 nå, venter og venter på graviditet nr. 3.. Brukte 8 pp på førstemann, og 1 pp andre gang jeg ble gravid.

Skrevet

Eggløsning til "riktig" tidspunkt i hver syklus, ja. Vært gjennom 3 runder ivf uten å bli gravid. Klarte det på egen hånd etterpå, heldigvis:-)Anonymous poster hash: df906...ab5

Så bra at dere klarte det etterpå :) Hmm, nå blir jeg bekymret over mine murringer. Håper det ikke er noe! Er i pp 11 nå, venter og venter på graviditet nr. 3.. Brukte 8 pp på førstemann, og 1 pp andre gang jeg ble gravid. Anonymous poster hash: 7f18e...b75
Men om en ikke blir gravid i løpet av et år, er det nok greit å ta kontakt med fastlegen. Lykke til:-)

Skrevet

Eggløsning til "riktig" tidspunkt i hver syklus, ja. Vært gjennom 3 runder ivf uten å bli gravid. Klarte det på egen hånd etterpå, heldigvis:-)Anonymous poster hash: df906...ab5
 Så bra at dere klarte det etterpå :) Hmm, nå blir jeg bekymret over mine murringer. Håper det ikke er noe! Er i pp 11 nå, venter og venter på graviditet nr. 3.. Brukte 8 pp på førstemann, og 1 pp andre gang jeg ble gravid. Anonymous poster hash: 7f18e...b75
Men om en ikke blir gravid i løpet av et år, er det nok greit å ta kontakt med fastlegen. Lykke til:-)

Er allerede i kontakt med privat gyn, og prøver nå ut pergo :) Tusen takk :)

Skrevet

Noen som har mensmurringer i lutealfasen som har blitt raskt gravide?

Skrevet

Noen som har mensmurringer i lutealfasen som har blitt raskt gravide?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...