Gå til innhold

Hva får din 1 åring i niste i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt barn skal ha med seg frokost og ettermiddagsmat.. Blir de samme brødskivene og et eple (i nett)... Er så vanskelig siden ikke barnet kan tygge alt og føles både som en kjip og ikke så sånn matpakke..

Hva sender dere med deres barn?:)

Anonymous poster hash: b176b...643

Fortsetter under...

Skrevet

Mitt barn skal ha med seg frokost og ettermiddagsmat.. Blir de samme brødskivene og et eple (i nett)... Er så vanskelig siden ikke barnet kan tygge alt og føles både som en kjip og ikke så sånn matpakke..

Hva sender dere med deres barn?:)

* ikke så sunn

Skrevet

Jeg jobber på småbarnsavd og de har med brød, middags rester som vi varmer, mange har med 2 matbokser det er utrolig hva du kan putte i bare Vær kreativ, men har og sett at mange ikke vill ha annet enn brød.

Skrevet

Hva er alt det utrolige da?

Anonymous poster hash: 48c6d...9a9

Skrevet

Kokt laks, potet, pasta, ris, kylling, agurker, egg, lasagne, hamburger, arme riddere, smørbrød, paprika, ja alt mulig.

Gjest flykræsj
Skrevet

Min ettåring har 3 skiver brød. Hvis vi har egnede middagsrester deler hun og broren på dem. Ikke så spennende, men de spiser nista si og virker fornøyd.

Annonse

Skrevet

Her får hun med speltlomper innimellom, og elsker det. Fylles med f.eks Philadelphia, salat, skinke/ kylling og ost.

Ellers så er pastasalat alltid en vinner.

Nå er ikke egg tillatt i barnehagen vår, men hva med omelett med masse godt på?

Vi putter også middagsresester i marboksen vis det vi har er egnet.

De varmer ikke maten, så alt som kan spises kaldt uten for mye styr er jo kjempefint.

Skrevet

Han får brødskiver med leverpostei, makrell, kaviar og hvitost. Har med til frokost og ettermiddagsmat. Får som regel med seg litt druer, rosiner, banan eller smoohie også. Er fornøyd med dette.

Anonymous poster hash: 7bd0d...113

Skrevet

Takk for gode tips :) aldri sett andre som har middagsrester men omelett etc og speltlomper faller nok i smak :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...