Gå til innhold

God og varm vinterdress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei jente på 4 år som fryser nesten uansett hva vi kler på henne. Hvilken vinterdress er den varmeste på markedet?

Anonymous poster hash: 1592c...64d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har reimatec dundress, veldig fornøyd med den :)

Skrevet

Vi har Didrikson og Ticket, barna fryser aldri. Hva har du under ?

Anonymous poster hash: eea58...8b6

Skrevet

Vi har Didrikson og Ticket, barna fryser aldri. Hva har du under ?Anonymous poster hash: eea58...8b6

Hun har på ullundertøy og fleecedress under. Noe mer gjør bare at hun føler seg "stappa," og da blir hun sittende i ro... HI

Skrevet

Vi har Didrikson og Ticket, barna fryser aldri. Hva har du under ?Anonymous poster hash: eea58...8b6

Hun har på ullundertøy og fleecedress under. Noe mer gjør bare at hun føler seg "stappa," og da blir hun sittende i ro... HI

Bytt ut fleecedressen med ull

Anonymous poster hash: d4ccf...8cf

Skrevet

Isbjörn of Sweden, varmeste som er, og veldig slitesterk :-)

Anonymous poster hash: cb8b4...e42

Skrevet

Hun har på ullundertøy og fleecedress under. Noe mer gjør bare at hun føler seg "stappa," og da blir hun sittende i ro... HIAnonymous poster hash: 1592c...64d

Bytt ut fleecedressen med ullAnonymous poster hash: d4ccf...8cf

To lag med ull, mener du? HI

Skrevet

Heller to lag med ull enn fleece over ullklær, fleece puster ikke å gjør at man blir klam.. Kjøp en tynn ulljakke å bukse eller strikk selv:)

Anonymous poster hash: da893...3c8

Skrevet

Fleece er bare tull! Innerst ullundertøy og som mellomlag 100 % ull f.eks ribbestrikk fra Nøstebarn, Ullvang Rav eller lignende. Utenpå der en skikkelig vinterdress, bruker selv kun Reimatec på mine barn fordi jeg synes Reima er best. Så skikkelige sko (ikke billige tullsko), ullvotter med overtrekksvott. Og en lue, ull med vindstopper, f.eks Kivat, disse syns jeg er gode.

Anonymous poster hash: 7c087...663

Skrevet

Ok, det med fleece var nytt for meg. Trodde det var lurt, jeg...

Uansett, sitter og surfer etter bl.a isbjørn of sweeden og reima nå. Men jeg finner bare reimadresser som er fyllt med polyamide eller polyester, ingen med dun. Er de like varme?

(Dumt at ikke dresser er merket med hvor kaldt det kan være ute, sånn som soveposer. De merkes jo med vannsøyle...)

HI

Skrevet

Troll Thinsulate!! God og varm og veldig slitesterk!

Bruk ullundertøy (underskjorte/singlet & strømpebukse), vanlige klær (f.x. tunika & tights) og så få noen til å strikke genser, tjukkesokker og bukse av ull. Kommer aldri til å fryse ;)

Anonymous poster hash: 2edc5...b10

Skrevet

Ok, det med fleece var nytt for meg. Trodde det var lurt, jeg...

Uansett, sitter og surfer etter bl.a isbjørn of sweeden og reima nå. Men jeg finner bare reimadresser som er fyllt med polyamide eller polyester, ingen med dun. Er de like varme?

(Dumt at ikke dresser er merket med hvor kaldt det kan være ute, sånn som soveposer. De merkes jo med vannsøyle...)

HI

På reima er dressene merket med snøkrystaller, dundressene har 3 snøkrystaller, vanlig Reimatec har 2.

Kan også se det på hvor mange gram vattering de har. Vinterdressene har 140-180 gr.

Til sammenligning har Didrikson Theron 140 gr. Isbjörn of Sweden 155-220 gr

Dundresssen heter Reimatec+ Aaren og Reimatec Raanu, men om jeg ikke tar helt feil går de ikke lenger opp enn str 98

Anonymous poster hash: 3ba67...1d8

Skrevet

Ok, det med fleece var nytt for meg. Trodde det var lurt, jeg...Uansett, sitter og surfer etter bl.a isbjørn of sweeden og reima nå. Men jeg finner bare reimadresser som er fyllt med polyamide eller polyester, ingen med dun. Er de like varme?(Dumt at ikke dresser er merket med hvor kaldt det kan være ute, sånn som soveposer. De merkes jo med vannsøyle...)HIAnonymous poster hash: 1592c...64d

På reima er dressene merket med snøkrystaller, dundressene har 3 snøkrystaller, vanlig Reimatec har 2.Kan også se det på hvor mange gram vattering de har. Vinterdressene har 140-180 gr.Til sammenligning har Didrikson Theron 140 gr. Isbjörn of Sweden 155-220 gr Dundresssen heter Reimatec+ Aaren og Reimatec Raanu, men om jeg ikke tar helt feil går de ikke lenger opp enn str 98 Anonymous poster hash: 3ba67...1d8

Takk! Oppklarende svar! HI :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...