Gå til innhold

Lønn regnskapsfører?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere som jobber med regnskap i timelønn? Jeg har fått tilbud om jobb i en liten bedrift som regnskapsfører med kontorarbeid, lurer på hva lønnsnivået normalt ligger på. Ble tilbudt 185 i timen, usikker på om jeg skal være fornøyd med det? Synes det var litt lite. Jeg har en bachelorgrad i økonomi og adm og et par års erfaring

Anonymous poster hash: aae5f...795

Skrevet

Datteren min er autorisert og jobber i et lite firma. Grunnlønn ca 190 kr timen.

Skrevet

210,- kr timen.

3 år høyskole, 5 års erfaring.

Anonymous poster hash: bfe41...c9d

Skrevet

Ja det var lite, synes under 220-230,- er lite.

Anonymous poster hash: a09a8...1c6

Skrevet

Jeg har selv 409,- i timen i nesten tilsvarende jobb. Forskjellen er at jeg har personalansvar også og har hatt samme jobb i over 10 år. Jeg har ikke høyskoleutdanning da:)

Skrevet

490? Det tilsvarer nesten 800 i årslønn. Regner med det ikke er vanlig

Anonymous poster hash: aae5f...795

Skrevet

Ble ferdig utdannet i 2005, i 2006/ 2007 jobbet jeg som regnskapskonsulent på et sykehus, da hadde jeg en årslønn 305 000. Så fikk jeg jobb på et lite privat firma, og økte årslønn til 400 000 og det tilsvarte litt over 205 kr. Siden du har to årserfaring i tillegg til utdannelse så syns jeg 185 kr i timen er altfor liten. Hva med å gi dem et 'mottilbud'? Jeg gjorde det med det private firmaet i 2007. De tilbydde meg først 350 000, men sa at jeg ønsket 400 000

Anonymous poster hash: db98b...279

Skrevet

Jeg har selv 409,- i timen i nesten tilsvarende jobb. Forskjellen er at jeg har personalansvar også og har hatt samme jobb i over 10 år. Jeg har ikke høyskoleutdanning da:)

Uten høyere utdanning så har du hatt råflaks med en slik lønn.

Anonymous poster hash: 315d6...545

Skrevet

Uten høyere utdanning så har du hatt råflaks med en slik lønn.

Anonymous poster hash: 315d6...545

Ja veldig fornøyd, mnd lønnen er 66500,-

Skrevet

Jeg har 365.000 i årslønn. Ikke autorisert, men har bachelor i økonomi og adm (ferdig 2008). Oslo.

Anonymous poster hash: 66b00...d61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...