Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Jeg er blitt tilbudt 50% i et firma, hvor det er 3 stillinger som utfører en jobb sammen (50% + 50% + 100%). Jobben er 2 dager på jobb og en dag hjemmekontor. Arbeidstidene er svært gunstige og til en viss grad fleksible. Det er en utfordrende jobb, og jeg har fagkompetansen til å gjøre den, men ingen erfaring. Jeg er heldig å ha fått tilbud om jobben, problemet er at det ikke er noen i de andre stillingene pga permisjoner/sykemeldinger/folk som skal slutte.. De vil derfor at jeg skal jobbe mer enn hva jeg i utgangspunktet har søkt. Jeg føler meg presset! Jeg så for meg at 50% var passelig start for en uerfaren person som meg. Da har jeg ikke hovedansvaret og jeg har flere å lene meg på. Selv om jobben kun er 50% ser jeg for meg at jeg kommer til å bruke en del fritid på å komme inn i dette de første mndene Tar jeg den blir jeg jobbende med uerfarne vikarer som har like lite oversikt som jeg.. Hvis man takker nei, så er det vel slik at man ikke får sjangsen igjen dersom noe lyses ut ved senere anledning? Anonymous poster hash: 2c223...0ee
Kyllingbein Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Hadde takket ja. Erfaring får du underveis 😊
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 For å få erfaring må man bare hoppe i d! Anonymous poster hash: 21c08...d85
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Jeg hadde jo tenkt å hoppe i det i 50% stilling, men når det ikke er noen andre i de andre stillingene og samtidig som de vil jeg skal jobbe mer- blir jeg skeptisk. Jeg er alene med 3 barn 1-8år i tillegg... Anonymous poster hash: 2c223...0ee
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Kommer helt an på hvilken jobb du har idag Anonymous poster hash: 7a2ee...239
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #6 Skrevet 16. januar 2015 En jobb som innebærer dag/kveld/helg arbeid, uten fleksibilitet. Men når jeg går hjem fra jobb trenger jeg ikke jobbe ekstra hjemmefra. Vil komme til å tjene mer på den nye arbeidsplassen (ca 60 000-70 000/året ved full stilling) Anonymous poster hash: 2c223...0ee
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 En jobb som innebærer dag/kveld/helg arbeid, uten fleksibilitet. Men når jeg går hjem fra jobb trenger jeg ikke jobbe ekstra hjemmefra. Vil komme til å tjene mer på den nye arbeidsplassen (ca 60 000-70 000/året ved full stilling) Anonymous poster hash: 2c223...0ee Da hadde jeg takket ja til den nye stillingen. Jobber selv turnus og er på leting etter dagjobb. Vanskelig å få det til å gå rundt med en samboer som er mye borte. All ære til deg som fikser det som alenemor. Anonymous poster hash: 7a2ee...239
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 16. januar 2015 #8 Skrevet 16. januar 2015 Det kan være vel så enkelt å jobbe i større stilling enn 50%. Du får fortere oversikten og tid til å sette deg inn i det. Som du selv sier så regner du med å bruke endel fritid i starten. Med nærmere full jobb trenger du kanskje ikke det. Jeg synes du skulle gå for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå