Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 1/2-2 mnd. før gjorde jeg det nå. Fikk en stor pappeske med klær før jul ,og da vasket jeg det ganske med en gang.
Nå ligger alt sortert i kommoden.
Og nytt tøy turte jeg å rive av lapper på og vaske når jeg  var 100% sikker på at det ble jente :babyjente:

Annonse

Annonse

Vasket unna klærne i uke 34. Mangler fortsatt sengetøy, det ligger nedpakket på loftet. Blir vel tatt til uka tenker jeg, sammen med overmadrass til sengen og vognmadrassen. Blir også en runde med gulpekluter og helsetepper

Litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det med de ubehandlede lammeskinnene, om det holder å fryse/lufte de eller om de må vaskes. Noen som vet?

Vasket unna klærne i uke 34. Mangler fortsatt sengetøy, det ligger nedpakket på loftet. Blir vel tatt til uka tenker jeg, sammen med overmadrass til sengen og vognmadrassen. Blir også en runde med gulpekluter og helsetepper

Litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det med de ubehandlede lammeskinnene, om det holder å fryse/lufte de eller om de må vaskes. Noen som vet?

Ja dette lurer jeg på også, kjøpte lammeskinn til vognen hvordan skal man vaske dette?

Ja dette lurer jeg på også, kjøpte lammeskinn til vognen hvordan skal man vaske dette?

Jeg fikk med et vaskemiddel til lammeskinn kom jeg plutselig på, det var vel snakk om å legge de i bløt bare. Men ser for meg at det må jo bli både flokete og hardt? Skinnet må vel behandles også for ikke å bli sprøtt?

Vasket alt for sent! Skulle ønske jeg hadde gjort det myyyyye tidligere, før magen og dårlig form kom i veien.

Er så heldig at vi har arvet en haug med klær etter 3 tantunger og 2 unger til en venninne. Så jeg vet ikke hvor mange maskiner med babytøy mor mi og jeg vasket nå etter Nyttår. Vi brukte 3 dager iallefall... Og enda 1 dag til før alt var lagt sammen... Da var jeg i uke 36.

Har en egen børste som er til lammeskinn, av metall, eller så har jeg brukt en liten barnebørste før jeg kjøpte den andre :) Har 2 lammeskinnsposer fra de 2 andre barna, så denne gangen slipper jeg å kjøpe, selvom det kommer 2 på en gang. Må bare vaske det om noen uker ;) Har vasket de i maskin, ullprogram og ullvaskemiddel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...