Gå til innhold

Foreldre som klipper barna selv... skjønner dere at det synes big time?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker spesielt på gutter... enten skreller dere av med maskin så barna ser ut som straffanger eller så blir det bolleklipp av verste sort. Synes det er helt fantastisk med dere som selv bruker en formue på eget hår, og som tillater at  ungene ser så ulidde ut. Hva med å ta litt av eget budsjett og få barna til frisøren???

De verste foreldrene er de som i tilegg til å ha frisør-vegring klipper så sjeldent at f eks jentenes lugger renner ned hele ansiktet, eller guttene til slutt ser ut som jenter på hodet.....

Anonymous poster hash: 2f895...815
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her klipper jeg både meg selv om ungen. Og hvordan det blir seendes ut har ikke du noe med! ;)

Vi synes det er fint. :D

Anonymous poster hash: 815a3...f39
Skrevet

Dagens i-land problem😥

Anonymous poster hash: aab13...b72

Skrevet

Klipper både sønnen min og datteren min med saks. De blir kjempefine da jeg er veldig flink til å klippe. Utenforstående (som du) tror barna mine klippes hos frisør, men det er jo fordi de er så dømmende mot andre foreldre at de ikke vet bedre.

Anonymous poster hash: ec21e...896

Skrevet

Har en gutt på 8 år som ikke blir klippet, tar kun tuppene når det blir slitt. Nå har han hør til midt på ryggen, han vil nemlig ha langt hår. Han kler også langt hår akuratt som pappan sin. <3 Gutter kan også ha langt hår nemmelig, uten at de ser ut som jenter...

Pass på dine egne barn så går det sikkert fint....

Anonymous poster hash: fd216...f0f

Skrevet

Strengt tatt ikke din sak da, tenkt på hvorfor de klipper selv?

Kan være økonomi, men jo bruker de formue på seg selv så er det jo dårlig.

Men vet om noen barn som har frisør skrekk å da er alternativet å stusse litt selv. Har gjort det å sønnen min så søt ut,men foretrekker å bruke frisører.

Men er dyrt å klippe barn oxo å iblant tror jeg ikke frisøren er 1 prioritering for alle.

Anonymous poster hash: 10b5f...d16

Skrevet

Fireåringen min har aldri vært hos frisør. Klippet henne ganske kort i fjor (som Petra i Karsten og Petra), og det trodde folk frisøren hadde gjort. Så det kan ikke ha sett så altfor ille ut. Det ble jo ikke avfrisørkvalitet, men en måtte helt oppi håret hennes for å se ujevnhetene. Nå har hu pannelugg godt nedi øynene, men det er ikke på grunn av at jeg ikke vil klippe henne, hun har bestemt seg for å spare til lang lugg. Har holdt den kort fram til nå.

Anonymous poster hash: 31b5f...e90

Skrevet

Jøss... Det er da bare hår! La barn være barn, det spiller da så liten rolle hvordan sveisen ser ut. Barn trenger ikke å være perfekt striglete små voksenkopier.

Anonymous poster hash: 1a08e...471

Skrevet

Jeg har aldri tenkt på hvorvidt det synes eller ikke, mine barn er ikke utstillingsdukker... Klippe seg hos frisøren skal de få den dagen de selv ber om det. Inntil videre holder min klipp håret ute av øynene, rett holder både for meg og dem.

Anonymous poster hash: d8b8d...f97

Skrevet

Jeg klipper håret på sønnen min selv, men han har krøller så det skal en del til før det blir synelig.

Anonymous poster hash: eb9f9...1af
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg tok en gang sønnen min med til frisøren og det tok 2 timer og han var livredd. Etter det har jeg klipt han hjemme. Han på halvannet er en propell jeg ikkr tenker å utsette en frisør for akkurat må. Dessuten vokser håret dems sabla fort, og det gidder jeg ikke bruke penger på

Skrevet

Glemte å si at jeg er frisør... hilsen HI. Tro meg, jeg ser om barna er klippet selv.

Anonymous poster hash: 2f895...815
Skrevet

Glemte å si at jeg er frisør... hilsen HI. Tro meg, jeg ser om barna er klippet selv. Anonymous poster hash: 2f895...815

Og jeg spør igjen : Hvilken rolle spiller så det, om det vises at barnet er "hjemmeklippet"???

Anonymous poster hash: 1a08e...471

Skrevet

Fader, nå fikk jeg meg en skikkelig vekker. Kan det være sant? Ser hjemmeklippet ....hjemmeklippet ut?

Skrevet

Her klippes de hjemme av en flink pappa. De er nydelige i Mio min mio/ brødrene Løvehjertefrisyrer. Du er helt bak mål med hva som er viktig i livet og du kan putte nesa di ut av andres hår 😃 forresten jeg klipper mitt lange røde huldrehår selv og ungene går på Steinerskole. Kommer det mer pes nå kanskje?😉

Anonymous poster hash: c6785...943

Skrevet

Jaja, det går helt fint for meg at noen ser at han er hjemmeklippet. Han er fornøyd og jeg er fornøyd, og da bryr vi oss faktisk ikke noe som helst om hva en frisør , eller andre skulle mene om det.

Anonymous poster hash: ea4cc...1bb
Skrevet

Klippet eldste hos frisør en gang forresten. Pappan klipper bedre, pappan klipper også meg av og til.

Anonymous poster hash: c6785...943

Skrevet

Jeg pleier å klippe gutta selv. Med maskin i nakken og saks på toppen. Det blir fint. I dag har mellombror klippet seg hos frisør. Det kostet 499. Så helt alvorlig, jeg synes det er hårreisende om jeg skal betale 1500 kroner i måneden for å klippe tre gutter? Drøyt 15000 i året? Det er jo nesten en ferieuke!

Skrevet

Borte bra, men hjemme best!

Anonymous poster hash: 1040f...0e3

Skrevet

Jeg bruker barbermaskinen og skinner jenta mi. Hun vil ha det sånn

Anonymous poster hash: c0fc8...d80

Skrevet

Frisører er opptatt av ytre da, så at di he herde opp i det er forståelig. Men barn er barn og vakre uansett sveis, å så stolte de er med nyklipt hår enten det er borte eller hjemmeklipt.

Anonymous poster hash: 10b5f...d16

Skrevet

Frisører er opptatt av ytre da, så at di he herde opp i det er forståelig. Men barn er barn og vakre uansett sveis, å så stolte de er med nyklipt hår enten det er borte eller hjemmeklipt. Anonymous poster hash: 10b5f...d16

Nei. Jeg var dritflau hver gang jeg var klipt. Ville ikke på skolen

Anonymous poster hash: c0fc8...d80

Skrevet

Jeg vurderer faktisk å klippe 6-åringen selv for første gang. Han pleier å gå til frisør, men det blir alltid altfor kort og tar flere uker før det er fint igjen. Han er nemlig finere med litt lengde og en mer rockete stil. Nå ser det egentlig perfekt ut, bortsett fra ved ørene og ved halsen der det er litt langt og det får han til å se ut som Frodo i Ringenes Herre. Siste gang han ble klippet var i september!

Hvorfor frisører må klippe gutter kort kort er uforståelig for meg.

Anonymous poster hash: 380aa...c2d

Skrevet

Du provoserer meg 👎

Jeg klipper hun på 2år, håret er veldig tynt og frisøren får ikke gjort det bedre enn meg uansett. De har tidspress, det har ikke jeg.

Hun på 5år går hos frisør. Jeg selv koster på meg en frisørtime 1-2 ganger i året..

Pass dine egne saker!

Anonymous poster hash: e6266...354

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...