Gå til innhold

Ikm uke 7 :)

Anbefalte innlegg

Heisann, kommer over hit fra uke seks jeg og:) endelig testet positivt på el!!

Mandag 9: missdec

Tirsdag 10: Gme83

Onsdag 11: lilu_81, katrineev

Torsdag 12: pæreblomst

Fredag 13: Attpåklatt2015, prøver1984, verucasalt,

Lørdag 14: Fr.Hestetun

Søndag 15: Slurpå

Fortsetter under...

Jeg henger meg på her jeg å. Tror ikm blir ca den 11.  Var gravid forrige mnd men begynte å blø noen dager etter positiv test. Håper på det beste denne gangen..

Mandag 9: missdec
Tirsdag 10: Gme83
Onsdag 11: lilu_81, katrineev, lotusblomsten
Torsdag 12: pæreblomst
Fredag 13: Attpåklatt2015, prøver1984, verucasalt,
Lørdag 14: Fr.Hestetun
Søndag 15: Slurpå

Annonse

Jeg temper, dagen etter jeg og FF tror at EL var glemte jeg og tempe (!!!!!) pga et barn i senga og jeg sov dårlig. Det var i går og i dag hadde ikke tempen steget veldig (0,1) bare fra torsdag. Skjønner ingenting og håper den stiger! Ventetiden er lang! CD 19 i dag...

Velger å tro EL testen var negativ idag, selv om den kanskje var litt i grenseland :tongue:  Så da er jeg i DPO land også.  :wink:

Positiv i 15 tiden og no er den på retur. Så da er det Dpo på meg og.

Gubben kommer heim i 4 tiden i natt så da blir det ikkje noko før om kvelden, det kan bli forseint. Håper aksjene i går holder.

Annonse

Heisann dere :) vet ikke om jeg hører hjemme her, eller ikke. Hadde mens den 12.01.. Litt usikker på hvor lang syklus jeg har, men tok utifrå 28 dager, og skulle ha el den 26... Jeg tror utifrå kroppen at jeg hadde den mellom 24-26...

Jeg har mensmurringer hver dag, bekken "smerter"(hatt det tiiiidlig i hvert svangerskap ), jeg har null tålmodighet og er kjempe hissig... Trøtt og generelt uvel og lat... En del utflod... Kjenner mange tegn som jeg har kjent tidligere, men jeg kan ikke på noen måte tro at dette kan komme så tidlig før ikm? Er det overhodet mulig?!

Som sagt er syklusen litt rar men fikk ikke testet etter el, kun merket det på kroppen men har lagt inn aksjer nesten hver dag denne mnd ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...