Gå til innhold

Ikm uke 7 :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mensen har ikke kommet i dag som ventet (foreløpig...), men fikk negativ test tidligere i dag. Brukte ikke morgenurinen, så får vel vente til i morgen tidlig med å teste på ny. Håpet synker mye etter en negativ test, overraskende mye  :mellow: Ettersom den for to dager siden var svak positiv. Men så lenge tr ikke har kommet er vel ikke håpet ute riktig enda :) 

Annonse

da kom dumme mensen her igår kveld :( en dag før tiden :(

Æsj, så kjedelig. :(

Ja det var skikkelig skuffende og så sikker jeg var😮😮 var heller ikke 1 dag på 2 uker vi ikke hadde sex.. Hallo da kan man iallfall ikke ha bommet Hehe.. Så neste ikm er nå ca den 7... Dette er så sykt kjedelig

Hurra slurpå!!! :)

Her fikk jeg svaaak postiv test i dag tidlig på strimmel fra bt, men etter tidsfristen. Har ikke sett noe mer til TR så tar en ny test i morgen tidlig om hun ikke har dukket opp. 10 DPO i dag. Og om heksa kommer i morgen er uansett lutealfasene mine på vei i riktig retning :)

Lykke til i morgen alle med-testomaner! :)

Gjest prøver1984

Hurra slurpå!!! :)

Her fikk jeg svaaak postiv test i dag tidlig på strimmel fra bt, men etter tidsfristen. Har ikke sett noe mer til TR så tar en ny test i morgen tidlig om hun ikke har dukket opp. 10 DPO i dag. Og om heksa kommer i morgen er uansett lutealfasene mine på vei i riktig retning :)

Lykke til i morgen alle med-testomaner! :)

svak positiv liker vi :):)

spennende :) <3

8 dpo er vel ofte i tidligste laget, men du har min fulle støtte for å starte testingen! Egentlig litt deilig å teste før man forventer strek, for da blir man ikke så skuffa :) sånn er det hvertfall for meg! Håper du får stekene dine denne uka!

Her tok jeg en ny test, samme resultat som i går - eller, steken kom ikke innenfor tidsfristen, kunne såvidt skimte den etter ca fem min, men tror den er sterkere enn i går... Spanande. Skulle gjerne lagt ut bilde, men er på mobilen. Skal se om jeg får det til ila dagen.

Gleder meg til å lese om alle de positive testene deres!!! :)

8 dpo er vel ofte i tidligste laget, men du har min fulle støtte for å starte testingen! Egentlig litt deilig å teste før man forventer strek, for da blir man ikke så skuffa :) sånn er det hvertfall for meg! Håper du får stekene dine denne uka!

Her tok jeg en ny test, samme resultat som i går - eller, steken kom ikke innenfor tidsfristen, kunne såvidt skimte den etter ca fem min, men tror den er sterkere enn i går... Spanande. Skulle gjerne lagt ut bilde, men er på mobilen. Skal se om jeg får det til ila dagen.

Gleder meg til å lese om alle de positive testene deres!!! :)

DETTA høres topp ut, la den bli sterkere.

Annonse

Har lagt ut bilder av begge testene nå, og skrevet hvor lenge etter testen er tatt at bildet er tatt. Hehe, føler meg litt koko nå. 

Hvis noen vil ta en titt ligger bildene her:

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/80200-11dpo15min/

Er bare 11 DPO i dag og sist testet jeg ikke positivt før etter IKM....og da omtrent like svakt som testen i dag, men da kom riktignok resultatet innenfor tidsfristen. Fikk nesten ikke sove i natt for jeg var så klar for at det skulle bli morgen og teste-tid, hehe. 

Ny test i morgen! 

Har lagt ut bilder av begge testene nå, og skrevet hvor lenge etter testen er tatt at bildet er tatt. Hehe, føler meg litt koko nå. 

Hvis noen vil ta en titt ligger bildene her:

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/80200-11dpo15min/

Er bare 11 DPO i dag og sist testet jeg ikke positivt før etter IKM....og da omtrent like svakt som testen i dag, men da kom riktignok resultatet innenfor tidsfristen. Fikk nesten ikke sove i natt for jeg var så klar for at det skulle bli morgen og teste-tid, hehe. 

Ny test i morgen! 

Sånn ser min fra idag ut etter den tørka og, kanskje litt svakere bare. Jeg er også 11dpo. Aner ikke sjøl om det er tørkestrek eller tidlig tidlig positiv, men krysser iallfall fingrene for at det er det siste. Selv tenker jeg at den er negativ for å ikke håpe for mye, litt tøft om dagen så orker ikke bygge meg opp til en mye større skuffelse enn TR uansett vil være.

Jeg er veldig trøtt! Har forsovet meg to dager på rad nå... I dag forsov jeg med en 1 time, heldigvis skulle jeg i møte i dag klokken 10, så hadde ikke noe spesielt å gjøre i forkant. Men planen var jo å egentlig å være på jobb fra klokken 8. Var samboern som kom hjem fra nattvakt og vekte meg... Ikke bra!  :sur:

Endret av Elsk0

Da har jeg begynt å få mens smerter. Øm nedentil og det er som du er sliten der nede. Det går vel til SA igjen. Testene er ikkje like sterke men klarer aldri å holde meg maks 4 timer, får ikkje rette morgon urin. Er redd nå og jeg håper håper håper det går bra.

Hurra ElskO! Og Slurpå - jeg hadde menslignende smerter sist (til tider ganske kraftige) og hadde en liten krampe i livmora (?) i går også. Tror det er vanlig at det gjør litt vondt når livmora vokser....og det begynner den med ganske tidlig tror jeg. Husker at sist jeg ble gravid hadde jeg menssmerter i noen dager før jeg testet positivt, så jeg var sikker på at tanta skulle komme. Krysser alt jeg har for at dette går veien for deg! 

Utover det har jeg INGEN symptomer. Skulle gitt mye for litt ømme pupper og litt kvalme, hehe. Men det er jo veldig tidlig enda da. Testen ble enda sterkere i dag og jeg kunne skimte streken etter bare tre minutter! Etter 9 min så den sånn ut:

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/80204-12dpo9min/

Den klart mest positive så langt :) 

Attpåklatt2015 - så kjedelig med TR. Håper det klaffer neste pp! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...