Gå til innhold

Ikm uke 7 :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk besøk av tante rød i dag... Men trodde vel heller ikke at det skulle klaffe allerede i første PP:) men lurer litt, testet positivt for el 29/1. Tenker jo da at el var den dagen eller dagen etter. Betyr det at jeg har en lutealfase på 9/10 dager? Og er det litt kort?

Gjest prøver1984

Jeg fikk besøk av tante rød i dag... Men trodde vel heller ikke at det skulle klaffe allerede i første PP:) men lurer litt, testet positivt for el 29/1. Tenker jo da at el var den dagen eller dagen etter. Betyr det at jeg har en lutealfase på 9/10 dager? Og er det litt kort?

Ja, det er litt kort, men om du akkurat har sluttet på prevensjon så bruker jo kroppen noen sykluser eller mer på å stabilisere seg ;)

Noe dritt at heksa kom, men bedre lykke til i neste pp :)

Æsj, så utrolig kjedelig. 9-10 dager er litt kort tror jeg, men kan jo være litt ustabilt siden det er 1pp og at det retter seg neste syklus? Uansett utrolig kjipt at tanta kom nå :(

Endret av pæreblomst

Annonse

Ser uka vår fortsatt omtrent slik ut jenter?

Mandag 9: missdec

Tirsdag 10: Gme83
Onsdag 11: lilu_81, katrineev, lotusblomsten
Torsdag 12: pæreblomst
Fredag 13: Attpåklatt2015, prøver1984, verucasalt,
Lørdag 14: Fr.Hestetun
Søndag 15: Slurpå

Tirsdag 10: Gme83Onsdag 11: lilu_81, katrineev, lotusblomstenTorsdag 12: pæreblomstFredag 13: Attpåklatt2015, prøver1984, verucasalt,Lørdag 14: Fr.HestetunSøndag 15: Slurpå

Jeg fikk endret IKM til torsdag 12.2 :)

Pæreblomst og prøver1984: takk for svar! Dette blir tredje gangen jeg har mensen etter en fødsel i høst. Har ikke gått på prevensjon etter den. Har blitt gravid tre ganger de siste ni årene uten problem, så ting har jo fungert før. Dette er første gangen jeg har "overvåket" syklisten min med testing så har heller ikke noe å sammenligne med hvis dere forstår hva jeg mener. Men finner det vanskelig at ting ikke skal normalisere seg, er vel litt rart hvis ting plutselig skal slutte å funke eller?

Pæreblomst og prøver1984: takk for svar! Dette blir tredje gangen jeg har mensen etter en fødsel i høst. Har ikke gått på prevensjon etter den. Har blitt gravid tre ganger de siste ni årene uten problem, så ting har jo fungert før. Dette er første gangen jeg har "overvåket" syklisten min med testing så har heller ikke noe å sammenligne med hvis dere forstår hva jeg mener. Men finner det vanskelig at ting ikke skal normalisere seg, er vel litt rart hvis ting plutselig skal slutte å funke eller?

Er litt dårlig på det med lutealfaser og sånn, kan du ha hatt EL tidligere enn du trodde?

Er litt dårlig på det med lutealfaser og sånn, kan du ha hatt EL tidligere enn du trodde?

Fikk smileansikt på en sånn clearblue test så føler jo at den er riktig. Hadde også testet i ca en uke før det med stripstest, men fikk aldri noe klart utslag på de. Men neste pp tror jeg vi bare gjør det på gamlemåten med sengehygge annenhver dag:) merket at jeg ble litt tullete av all den testingen!

Gjest prøver1984

Tirsdag 10: Gme83Onsdag 11: lilu_81, katrineev, lotusblomstenTorsdag 12: pæreblomstFredag 13: Attpåklatt2015, prøver1984, verucasalt,Lørdag 14: Fr.HestetunSøndag 15: Slurpå

Jeg fikk endret IKM til torsdag 12.2 :)

jeg har vel nå ikm 15:) men pga ustabile LF dager så kan det være fra fredag til søndag..

Annonse

Fikk smileansikt på en sånn clearblue test så føler jo at den er riktig. Hadde også testet i ca en uke før det med stripstest, men fikk aldri noe klart utslag på de. Men neste pp tror jeg vi bare gjør det på gamlemåten med sengehygge annenhver dag:) merket at jeg ble litt tullete av all den testingen!

Ja da burde det jo stemme. Enig i at man kan bli litt tullete av å teste for mye noen ganger. Krysser fingrene for neste pp for deg iallfall, hvis tanta kommer her og så kommer vi nok i samme IKM gruppe igjen. 😊

Ja da burde det jo stemme. Enig i at man kan bli litt tullete av å teste for mye noen ganger. Krysser fingrene for neste pp for deg iallfall, hvis tanta kommer her og så kommer vi nok i samme IKM gruppe igjen. 😊

Hadde vært hyggelig å havne i samme gruppe altså, men er enda hyggeligere hvis tanta di ikke kommer;) krysser fingrene!

Nå tikker veka inn snart og er så spent kor mangen av dokke som får positiv tester. Jeg har gitt opp håpet for alt peiker mot mensen. Men lenge og vente til lørdag til heksa slår til.

Men hva med disse testene dine da??? :/

Jeg har fått dei kjente Pms tegna. Bobler nedentil og det er eit kjent tegn for meg og null tegn på gravid. Har ikkje testa sidan fredag og vil teste i morgon og rekner med negative tester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...