Gå til innhold

Ikm uke 7 :)

Anbefalte innlegg

Jeg må nok ta turen til butikken å kjøpe en test i dag!

Våknet i dag tidlig med smerter i nedre del av ryggen (høyre side). Smertene i ryggen ga seg veldig fort, men selvfølgelig forsatte de i magen! Stikkende smerte i nedre del av magen. Bedre blir det heller ikke når jeg er forkjøla. Når jeg hoster kjenner jeg at presset enda mer!

Men prøver å ikke bli for ivrig nå, har jo ikke ikm før på mandag ☺

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

Jeg må nok ta turen til butikken å kjøpe en test i dag!

Våknet i dag tidlig med smerter i nedre del av ryggen (høyre side). Smertene i ryggen ga seg veldig fort, men selvfølgelig forsatte de i magen! Stikkende smerte i nedre del av magen. Bedre blir det heller ikke når jeg er forkjøla. Når jeg hoster kjenner jeg at presset enda mer!

Men prøver å ikke bli for ivrig nå, har jo ikke ikm før på mandag ☺

hehe, spennende med symtpomer :):)skal du teste imorgen da eller ? :)

Spennende Elsk0, hvilken dpo er du på imorra?

Jeg har bt tester, men tenkte å prøve å vente til tirsdag, da er jeg 11dpo. Testa positivt på kvelden 13dpo sist, så tror ikke det er noe vits tidligere. Har mest lyst til å prøve å vente til torsdag, men det tror jeg ikke jeg klarer.... :blink: Har også en CB digital med uker, men venter med den til et par dager etter en eventuell positiv bt test.

Endret av pæreblomst

Annonse

endelig fikk jeg det berømte ff krysset og jeg må innrømme at denne pp har jakten på el og ff krysset virket uuuuuuutholdelig lenge...

så da er jeg 3dpo idag og begynner på wild yam frem til ikm eller aller helst pos test :)

5 dager til testetøsa meg kan begynne å svi av første test haha :P

Så spennende :)

Jeg er også 3dpo i dag og tiden går saaakte!

Hehe :) men det gjør den jo hele tiden både frem til el og disse dpo dagene og til tr er over og man kan begynne på nytt igjen! ! :)

Skal teste neste lørdag har jeg tenkt, da er vi 12 dpo og da burde det bli riktig resultat :)

Er med i ikm uke 8 jeg. Mandag 16.2 :)

Lykke til! !!

Gjest prøver1984

endelig fikk jeg det berømte ff krysset og jeg må innrømme at denne pp har jakten på el og ff krysset virket uuuuuuutholdelig lenge...

så da er jeg 3dpo idag og begynner på wild yam frem til ikm eller aller helst pos test :)

5 dager til testetøsa meg kan begynne å svi av første test haha :P

Så spennende :)

Jeg er også 3dpo i dag og tiden går saaakte!

Hehe :) men det gjør den jo hele tiden både frem til el og disse dpo dagene og til tr er over og man kan begynne på nytt igjen! ! :)

Skal teste neste lørdag har jeg tenkt, da er vi 12 dpo og da burde det bli riktig resultat :)

Er med i ikm uke 8 jeg. Mandag 16.2 :)

Lykke til! !!

jeg har dessverre ikke LF lengre enn 12 dager max, men idag begynte jeg på wild yam og håper den kan hjelpe meg med noen dager ekstra som sist :)

Annonse

Jeg er absolutt helt enig med deg, men er lett å bli ivrig på andres vegne :)

Men igjen, synes det er rart at du tester så mange positive (og det forskjellig type tester) om det skulle være feil. :)

Oppdater oss om hvordan det går, krysser fortsatt fingrene for deg! 

Hei jenter, trenger noen oppmuntrende ord. Var ute å kjørte med mannen i går kveld, han så ikke en fartsdump, kjørte i god fart. Så når bilen slo ned i veien igjen, fikk jeg kjempe vondt underlivet. Føltes som noe revnet der inne/ ned..... :( Var skikkelig øm etter på, er litt øm i dag også.

Måtte bare få det ut...... :(

Tårer ikkje og juble det er jo så tidli, barre 5 Dpo. Er jo like lett å få kjemisk her.

Har ikke du nettopp hatt en SA? Som i for tre uker siden? Da er det nok hcg som henger igjen i kroppen, og ikke en graviditet. Dessverre.

Anonymous poster hash: f6f28...114

Da er dagens tester 6 Dpo komt på galleriet. Da er det barre og håpe ikkje det blir kjemisk igjen.

Lilu81 det behøver ikkje bety noen ting. Kanskje du er øm pga at der er ein liten spire.

Gme93 det er ikkje festeblødning. Håper det er det.

Tårer ikkje og juble det er jo så tidli, barre 5 Dpo. Er jo like lett å få kjemisk her.

Har ikke du nettopp hatt en SA? Som i for tre uker siden? Da er det nok hcg som henger igjen i kroppen, og ikke en graviditet. Dessverre. Anonymous poster hash: f6f28...114

Var 4+3 på veg da jeg begynte og blø. Spotta i 4 dager og kraftig blødning i 3 dager og da mensen var vekke hadde jeg 3 dager med negative tester. Kan det plutselig dukke opp igjen Hcg igjen da ?

Da er dagens tester 6 Dpo komt på galleriet. Da er det barre og håpe ikkje det blir kjemisk igjen.

Lilu81 det behøver ikkje bety noen ting. Kanskje du er øm pga at der er ein liten spire.

Gme93 det er ikkje festeblødning. Håper det er det.

Tenkte at det kunne være det først, men nå utover dagen er jeg ganske sikker på at det er tr.. :) 

Slurpå - jeg ser tydelige streker jeg! :) Håper du bare er en av dem som tester positivt tidlig og at den sitter nå.

Her har jeg hatt en temp-stigning til i dag (den andre siden EL = trifasisk, som KAN være et godt tegn hvis det varer...), og ingen tegn til TR enda så akkurat nå er jeg litt håpefull :)

Tror jeg hadde eggløsning fredag eller lørdag i forrige uke (positiv eggløsningstest torsdag kveld), og forventer mens mandag eller kanskje tirsdag...(sen eggløsning denne mnd også). Tror jeg tar første test mandag morgen om TR ikke har kommet selv om jeg vet det er litt tidlig for positiv test uansett....er vel 10-11 dpo da. Har masse billigtester liggende så her skal det testes i vilden sky om jeg bare kommer så langt! :)

Sååå deilig at uka vår snart er her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...