Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 http://www.miinto.no/p-403753-pajar-cougar-black De har tilbud på Kouture og jeg har så lyst på denne jakken. Men saken er den at jakken finnes i få str. Jeg bruker til vanlig S i topper og jakker. Men når det gjelder ei slik jakke så vil jeg heller at den skal være tett inntil kroppen enn fra kroppen, hvis dere skjønner hva jeg mener.? Men er så usikker på om jeg skal gå for XS og passer den ikke så returnerer jeg. Kan skrive litt mål om min fasong: Bryst= 79cm ca. Midjen= 68,5cm Hva tror dere? Hjelp!!!! Anonymous poster hash: a1ec8...07c Anonymous poster hash: 9ddbc...6d2
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 (endret) Så lenge du ikke har enormous boobs (sånn at du får flatpupp når du lukker jakken) eller trekker mye over ryggen (?) så tror jeg det går helt fint Endret 15. januar 2015 av Gulltopp med Knoll og Tott
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 Hvis du bruker s til vanlig, ville jeg nok ikke kjøpt jakken i xs. Anonymous poster hash: d8ebd...271
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #4 Skrevet 15. januar 2015 Ånei, ikke den stygge jakken der igjen? Anonymous poster hash: f8f2d...0cf
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #5 Skrevet 15. januar 2015 Ånei, ikke den stygge jakken der igjen? Anonymous poster hash: f8f2d...0cf Kan jeg få slippe dine kommentarer er du snill? Takk Anonymous poster hash: 9ddbc...6d2
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #6 Skrevet 15. januar 2015 Hvis du bruker s til vanlig, ville jeg nok ikke kjøpt jakken i xs. Anonymous poster hash: d8ebd...271 Jeg har i 3 år brukt en jakke som er xs, bergans vinterjakke. Så tror ikke den blir for liten, eller? Hi Anonymous poster hash: 9ddbc...6d2
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #7 Skrevet 15. januar 2015 Ring butikken og hør:) Jeg tror det går greit. Er Medium ellers men bruker Small i de jakkene. Anonymous poster hash: 4220c...f75
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #8 Skrevet 15. januar 2015 Hvis du bruker s til vanlig, ville jeg nok ikke kjøpt jakken i xs. Anonymous poster hash: d8ebd...271 Jeg har i 3 år brukt en jakke som er xs, bergans vinterjakke.Så tror ikke den blir for liten, eller? Hi Anonymous poster hash: 9ddbc...6d2 Er det måletabell tilgjengelig? Bergans har vel en tendens til å ha romslige størrelser. Jeg har ikke personlig erfaring med dette merket, men Googlet og leste en som skrev at størrelsene er litt små, men det er jo kun basert på én erfaring. Er uansett ikke verre enn å returnere og bytte til S. Anonymous poster hash: d8ebd...271
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #9 Skrevet 15. januar 2015 Ring butikken og hør:) Jeg tror det går greit. Er Medium ellers men bruker Small i de jakkene. Anonymous poster hash: 4220c...f75 Har gjort det, og hun sa at hun også har den i xs, den var litt liten først men etter litt bruk var den passe. Skal jeg slå til? Anonymous poster hash: 9ddbc...6d2
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #10 Skrevet 15. januar 2015 Kjære vene, hvis du skal bruke over 4000 på en jakke, må du være sikker på at den passer om noen uker og. Og om noen år... Anonymous poster hash: 8b2af...16e
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #11 Skrevet 15. januar 2015 Kjære vene, hvis du skal bruke over 4000 på en jakke, må du være sikker på at den passer om noen uker og. Og om noen år... Anonymous poster hash: 8b2af...16e Kjære vene, jeg har alltid hatt samme form, alltid normal vekt, aldri vært stor, så er nok IKKE redd for det. Synes du min tråd er så "kjære vene" hvorfor bry seg idet hele tatt?? Anonymous poster hash: 9ddbc...6d2
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #12 Skrevet 15. januar 2015 Kjære vene, hvis du skal bruke over 4000 på en jakke, må du være sikker på at den passer om noen uker og. Og om noen år... Anonymous poster hash: 8b2af...16e Kjære vene, jeg har alltid hatt samme form, alltid normal vekt, aldri vært stor, så er nok IKKE redd for det. Synes du min tråd er så "kjære vene" hvorfor bry seg idet hele tatt?? Anonymous poster hash: 9ddbc...6d2 Nå blir det litt mer herregud. En jakketråd kan jeg fint gå inn på, men når jeg ser prisen får jeg litt kjære vibber. Anonymous poster hash: 8b2af...16e
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #13 Skrevet 15. januar 2015 Kjære vene, hvis du skal bruke over 4000 på en jakke, må du være sikker på at den passer om noen uker og. Og om noen år... Anonymous poster hash: 8b2af...16e Kjære vene, jeg har alltid hatt samme form, alltid normal vekt, aldri vært stor, så er nok IKKE redd for det.Synes du min tråd er så "kjære vene" hvorfor bry seg idet hele tatt??Anonymous poster hash: 9ddbc...6d2 Nå blir det litt mer herregud. En jakketråd kan jeg fint gå inn på, men når jeg ser prisen får jeg litt kjære vibber. Anonymous poster hash: 8b2af...16e Hvorfor det da? Anonymous poster hash: 9ddbc...6d2
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #14 Skrevet 15. januar 2015 Kjære vene, hvis du skal bruke over 4000 på en jakke, må du være sikker på at den passer om noen uker og. Og om noen år... Anonymous poster hash: 8b2af...16e Kjære vene, jeg har alltid hatt samme form, alltid normal vekt, aldri vært stor, så er nok IKKE redd for det. Synes du min tråd er så "kjære vene" hvorfor bry seg idet hele tatt?? Anonymous poster hash: 9ddbc...6d2 Nå blir det litt mer herregud. En jakketråd kan jeg fint gå inn på, men når jeg ser prisen får jeg litt kjære vibber. Anonymous poster hash: 8b2af...16e § kjære vene vibber. Anonymous poster hash: 8b2af...16e
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #15 Skrevet 15. januar 2015 Venninnen min har denne jakken i xs og hun bruker s til vanlig. Den sitter kjempefint på henne værtfall, så jeg tror jeg hadde tatt sjansen :-) du har ikke muligheten til å prøve den i en butikk før du bestiller? Anonymous poster hash: 75278...c7c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #16 Skrevet 15. januar 2015 Og vil du ha den tettsittende må du ha xs, disse er ganske romslige Anonymous poster hash: 75278...c7c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #17 Skrevet 15. januar 2015 Kjære vene, hvis du skal bruke over 4000 på en jakke, må du være sikker på at den passer om noen uker og. Og om noen år... Anonymous poster hash: 8b2af...16e Kjære vene, jeg har alltid hatt samme form, alltid normal vekt, aldri vært stor, så er nok IKKE redd for det. Synes du min tråd er så "kjære vene" hvorfor bry seg idet hele tatt?? Anonymous poster hash: 9ddbc...6d2 Ro dem ned, hun siktet nok til innlegget der du skrev at xs ble passe etterhvert. Er det noe å gamble på, når jakken er såpass dyr…? Anonymous poster hash: d7d69...5a5
MissYou Skrevet 15. januar 2015 #18 Skrevet 15. januar 2015 Vet ikke noe om størrelsen på de jakkene, men om den er for liten så kan du returnere den. Prøv på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå