Gå til innhold

Hva syns dere om kalkmaling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hvite vegger i stuen og spisestuen. Er litt lei nå og funderer på om jeg skal ta å male en vegg (den som tv'en står på) i kalkmaling. Men er redd det er Harry nå? Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 4a3ef...cd9

Skrevet

Dytt

Skrevet

Synes den er veldig fin!

Har den i vindfanget og venninna mi har den i hele stua. Kjempefin! Skjønner ikke at fargen kalk er Harry...? Og jeg er ikke harry!

Anonymous poster hash: ce95d...0fe

Skrevet

Synes den er veldig fin!

Har den i vindfanget og venninna mi har den i hele stua. Kjempefin! Skjønner ikke at fargen kalk er Harry...? Og jeg er ikke harry!Anonymous poster hash: ce95d...0fe

Mener ikke den er harry, bare at når jeg googler kalkmaling så er det bilder fra 2012/2013. Derfor tenkte jeg kanskje det var utdatert nå.

Hi

Skrevet

Hva er kalkmaling? Er det en farge eller en spesiell type maling?

Skrevet

Kjempefint syntes jeg

Skrevet

Utdatert er ikke det samme som harry

Anonymous poster hash: d261c...f99

Skrevet

Jeg syns det er kjempelekkert og verken harry eller utdatert, min mening da ;) Vi har malt med kalmaling i grått (Thundersky - Pure & Original) en vegg i gangen/hallen og på veggen bak vasken på gjestetoalettet - er veldig fornøyd med resultatet :)

Skrevet

Vi bor for tiden i en leid leilighet som bare er malt med kalkmaling og jeg synes det er noe herk med barn i huset. Det er håpløst å vaske bort større flekker som kommer på veggen fordi man ender med å skure bort kalken og få skjolder.

Anonymous poster hash: 5a51c...370

Skrevet

Jeg liker det ikke, klarer det bare ikke. Er nok perfeksjonisten inni meg som får angst av "skjoldete" vegger 🙈

Skrevet

Synes er kjempefint! Men pass på at det ikke blir for store flater, da blir det fort litt massivt! :-)

Anonymous poster hash: 5770e...fa2

Skrevet

Jeg liker det ikke, klarer det bare ikke. Er nok perfeksjonisten inni meg som får angst av "skjoldete" vegger

Det er dette som gjør meg litt usikker, ift skjolder. Men de sier jo at man ikke skal være nøye med når man maler med kalkmaling, jo skjoldete det blir jo finere blir det... Men, huff..

Hi

Skrevet

Synes er kjempefint! Men pass på at det ikke blir for store flater, da blir det fort litt massivt! :-)Anonymous poster hash: 5770e...fa2

Jeg har massivt spisebord og spisestoler, og kommmoden under tv'en er også massiv, derfor tenkte jeg at de hadde vært kult med denne malingen, da jeg har massive møbler og store interiørting.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...