Gå til innhold

Andregangsfødende, når fødte du???

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg i uke 36 og VELDIG utålmodig.

Har masse kynnere og har hatt det jevnt de siste ukene. Nå i det siste har jeg i tillegg hatt liknende menssmerter spesielt om kvelden.

Noen som vet om det er sannsynlig at fødsel starter snart?

Førstemann ble satt i gang på termin, da var alt modent og klart.

Anonymous poster hash: c8310...1ea

Fortsetter under...

Skrevet

En uke før med første, en uke over med andre..

Anonymous poster hash: 6ef04...6be

Gjest flykræsj
Skrevet

Første gang: 2 uker etter termin

Andre gang: 1 uke etter termin. Begge fødsler startet uten igangsetting. Andre gang gikk jeg med sterke kynnere, mensliknende smerter og nedpress i en måned. Trodde fødsel skulle starte når som helst, men nei... Sikkert ikke det svaret du ville ha, men det kan jo hende det går fortere for deg 😉

Skrevet

Nr 1: 6 dager etter UL termin, 2 dager etter mens termin

Nr 2: 2 dager før UL termin og 1 dag før mens termin

Anonymous poster hash: e90ec...f4d

Skrevet

Både 1. og 2. kom 5 dager over termin 😉

Er nok desverre umulig å vite når det er sannsynlig at din nr. 2 kommer.. Jeg gikk med kynnere og murringer fra uke 35 med nr.2, husker jeg var passe lei av å vente selv, så skjønner godt at du er utålmodig!

Lykke til, krysser fingrene for at du slipper å vente så altfor lenge 😉

Anonymous poster hash: b4d73...70c

Skrevet

På termin, uten å bli satt igang. 

Anonymous poster hash: 0b0b8...525

Annonse

Skrevet

Min første kom 3 dager over, den andre kom 1 uke før. Hadde ingen spesielle tegn i ukene før, annet enn alle de vanlige plagene :)

Anonymous poster hash: 2c71f...491
Skrevet

Førstemann kom 13 dager før termin, og andremann kom seks uker før termin.

Skrevet

Første kom en dag før termin og andre kom 12 dager etter termin😊 lykke til :) sitter her med min 3uker gamle sønn💙💙 deilig å være forelsket igjen 💙 kan se på han og beundre han i en evighet💙🍼

Skrevet

11 dager etter termin.

Skrevet

Med første: 12 dager på overtid etter igangsetting. Lå 3 dager på sykehuset med maserier. Fikk epidural på 2 cm, 2 døgnet.

Med andre: 1 dag etter termin. 5 timer fra første rie til baby var ute. Uten smertestillende men mye bedre fødsel siden det gikk så fort.

Lykke til:) livet som 2 barnsmor er hektisk herlig.

Anonymous poster hash: 1837d...148

Skrevet

1. 2 uker før. Igangsatt.

2. På termindagen. Hadde lik mens- og ultermin.

Skrevet

1. 5 dager før

2. 5 uker før

Hadde mye kynnere og knallhard mage uka før med andremann.

Annonse

Skrevet

Første: 2 uker før termin

Andre: 1 dag før termin

Anonymous poster hash: 27755...a45

Skrevet

Første kom 13 dager før termin.

Andre kom 1 dag før termin.

Anonymous poster hash: 2abd0...330

Skrevet

Fødte to dager etter termin (fødselen startet dagen etter, men fødte kl 1 på natten to dager etter ;) )

Førstemann kom fem dager over.

Skrevet

Første kom 11 dagert før og andre 3 dager etter, etter flere uker med regelmessige kynnere av og på.

Anonymous poster hash: 14e95...c6d

Skrevet

14 dager over termin. Ikke igangsatt.

Anonymous poster hash: 232e1...432

Skrevet

2.mann kom på termindagen

Hadde hatt nedpress og maserier i lange tider

Skrevet

21. Juni

Anonymous poster hash: 42fd9...0d2

Skrevet

Nr.1 kom 1 uke før termin pga. vannavgang. Kroppen var ikke klar for fødsel i det hele.

Nr.2 kom 13 dager etter termin. Da startet fødselen av seg selv. 

Jeg kunne ikke gjettet på noen av dem at det nærmet seg. Følte ikke noe, kjente ikke noe. Så kan ikke svare deg på om det kan være det nærmer seg. Men uke 36 er kanskje vel tidlig å begynne å håpe.. Belag deg heller på en stund til, så slipper du å våkne skuffet hver dag :P

Skrevet

På selve termindagen begge gangene😃 Gikk med murringer og div "fødselstegn" i flere uker før fødselen..

Anonymous poster hash: be2d0...4c2

Skrevet

Første i uke 37. Hadde da på tidspunktet en svært stressfull tid, jeg er overbevist om at stress satte i gang fødselen. Andremann kom i uke 42, dagen før igangsetting. 

Anonymous poster hash: bd1cc...ed4
Skrevet

Første i uke 37. Hadde da på tidspunktet en svært stressfull tid, jeg er overbevist om at stress satte i gang fødselen. Andremann kom i uke 42, dagen før igangsetting. 

Ja, og jeg hadde regelmessige harde kynnere som måtte pustes igjennom 3 uker før det en kveld tok seg voldsomt onnet gikk på stuegulvet. Førstemann kom som lyn fra klar himmel, våknet med veldig sterke rier om natten. 

Skrevet

1. 7 dager over. Startet med svært tette regelmessige rier (30 sek mellom hver rie de første 18 timene).

2. 10 dager før termin. Vannet begynte brått å gå. Knall fødsel. :-) et kick uten like. :-)

Anonymous poster hash: cf5b1...53a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...