Gå til innhold

Jeg er 38 år og forelsket i Vin Diesel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vin Diesel (født Mark Sinclair Vincent 18. juli 1967 i New York City i New York) er en amerikansk skuespiller, manusforfatter, regissør og produsent. Han fikk sitt internasjonale gjennombrudd i 2001 da han hadde en av hovedrollene i The Fast and the Furious.

Diesel har en tvillingbror, Paul, en yngre bror, Tim, og en søster, Samantha. Vin Diesel gjorde sin scenedebut da han var syv år og dukket opp i stykket Dinosaur Door, skrevet av Barbara Garson. Dette stykket ble produsert ved Theater for New City i New Yorks Greenwich Village. I 1998 fikk Diesel rollen som Menig Caparzo i regissør Steven Spielbergs sin Oscar-belønnede film Saving Private Ryan. I 1999 fikk han gode kritikker for sin stemme i animasjonsfilmen The Iron Giant, som året etter ble fulgt opp av dramafilmen Boiler Room.

I 2000 fikk han sitt store gjennombrudd som skuespiller med rollen som Riddick i science-fiction filmen Pitch Black. I 2004 gjentok han sin rolle som Riddick i The Chronicles of Riddick som gjorde det moderat godt på kino i USA. I mars 2006 uttalte Diesel at han jobbet med en oppfølger til The Chronicles of Riddick som per 2011 fremdeles var under produksjon. Diesel har spilt rollespillet Dungeons & Dragons i over tjue år.

Diesel skrev forordet til boken 30 Years of Adventure: A Celebration of Dungeons & Dragons. Diesel har en datter, Hania Riley, født 2. april 2008, sammen med kjæresten, modell Paloma Jimenez. Diesel er også grunnleggeren av produksjonsselskapene OneRace Films og Tigon Studios.

Spesielt i XXX filmene. En sexyer mann finner man ikke.... 💕💕💕

Anonymous poster hash: 3c4de...c46

Skrevet

Hahaha! Jævlig bra! Hilsen hi i tråden om pewdiepie!

Anonymous poster hash: 50594...956

Skrevet

Vin Diesel (født Mark Sinclair Vincent 18. juli 1967 i New York City i New York) er en amerikansk skuespiller, manusforfatter, regissør og produsent. Han fikk sitt internasjonale gjennombrudd i 2001 da han hadde en av hovedrollene i The Fast and the Furious.

Diesel har en tvillingbror, Paul, en yngre bror, Tim, og en søster, Samantha. Vin Diesel gjorde sin scenedebut da han var syv år og dukket opp i stykket Dinosaur Door, skrevet av Barbara Garson. Dette stykket ble produsert ved Theater for New City i New Yorks Greenwich Village. I 1998 fikk Diesel rollen som Menig Caparzo i regissør Steven Spielbergs sin Oscar-belønnede film Saving Private Ryan. I 1999 fikk han gode kritikker for sin stemme i animasjonsfilmen The Iron Giant, som året etter ble fulgt opp av dramafilmen Boiler Room.

I 2000 fikk han sitt store gjennombrudd som skuespiller med rollen som Riddick i science-fiction filmen Pitch Black. I 2004 gjentok han sin rolle som Riddick i The Chronicles of Riddick som gjorde det moderat godt på kino i USA. I mars 2006 uttalte Diesel at han jobbet med en oppfølger til The Chronicles of Riddick som per 2011 fremdeles var under produksjon. Diesel har spilt rollespillet Dungeons & Dragons i over tjue år.

Diesel skrev forordet til boken 30 Years of Adventure: A Celebration of Dungeons & Dragons. Diesel har en datter, Hania Riley, født 2. april 2008, sammen med kjæresten, modell Paloma Jimenez. Diesel er også grunnleggeren av produksjonsselskapene OneRace Films og Tigon Studios.

Ringer ingen bjelle, for å være helt ærlig. Utdyp?

Anonymous poster hash: 10156...bd0

Skrevet

"Sexyer". Virkelig?

Han spiller visst paa det andre laget, men han er jo akkurat like kjekk, da.

Anonymous poster hash: 5b868...b30

Skrevet

"Sexyer". Virkelig?

Han spiller visst paa det andre laget, men han er jo akkurat like kjekk, da.

Anonymous poster hash: 5b868...b30

Hehehe.... Ja, det ble virkelig det.... Rødmer og skjemmest stort.... 🙈

Skrevet

Jeg kan faktisk ikke fordra Vin Diesel. Verre skuespiller skal man lete lenge etter.

Anonymous poster hash: 528ef...12d
Skrevet

Ringer ingen bjelle, for å være helt ærlig. Utdyp?

Anonymous poster hash: 10156...bd0

Beklageligvis skriver jeg på telefonen, så jeg klarer ikke få lagt ut bilder til deg i håp om at du da kanskje vet hvem jeg snakker om.

Så siden jeg ikke klarer å utdype det noe mer skal jeg be adm om å slette hele tråden siden den kun er halvveis og ikke gir mening uten at dere må Google selv.

Beklager på det sterkeste all frustrasjonen og irritasjonen dette må ha medført...

Skrevet

Jeg kan faktisk ikke fordra Vin Diesel. Verre skuespiller skal man lete lenge etter.

Anonymous poster hash: 528ef...12d

Jeg har det på samme viset med Leonardo Dicaprio (må jeg utdype hvem dette er også?). Har kanskje klart å lide meg gjennom et par av filmene hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...