Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Jeg har reker i lake som har stått i kjøleskapet kanskje siden jul, de går ikke ut før 02.02.15 . Skal lage stekt ris med grønnsaker å tenkte da jeg kunne bruke disse rekene? Går det Ann å steke de å er det trygd med tanke på at jeg er gravid å spise disse rekene? Å går det Ann å bruke disse rekkene som er i lake til å steke de i wok panne?? Anonymous poster hash: 088dc...2fa
skinnfilla Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Ikke noe problem å spise reker når du er gravid. Det er mens du ammer, du skal passe på
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Ikke noe problem å spise reker når du er gravid. Det er mens du ammer, du skal passe på Høres bra ut:) Anonymous poster hash: 088dc...2fa
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Hvis boksen med reker har vært åpen siden jul ville jeg varmebehandlet de godt før jeg spiste de ja. Anonymous poster hash: 6b760...d5d
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Hvis boksen med reker har vært åpen siden jul ville jeg varmebehandlet de godt før jeg spiste de ja. Anonymous poster hash: 6b760...d5d Ja det var jeg tenkte, men er det trygd da etter jeg har stekt dem i en wok panne? Anonymous poster hash: 088dc...2fa
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #6 Skrevet 14. januar 2015 Har du blitt gravid enda? Anonymous poster hash: 60931...dfd
skinnfilla Skrevet 14. januar 2015 #7 Skrevet 14. januar 2015 Hvis boksen med reker har vært åpen siden jul ville jeg varmebehandlet de godt før jeg spiste de ja.Anonymous poster hash: 6b760...d5d Ja det var jeg tenkte, men er det trygd da etter jeg har stekt dem i en wok panne?Anonymous poster hash: 088dc...2fa Ville ikke spist om den har stått åpen siden jul! Trodde ikke den var åpnet.En uke max, kanskje halvannen.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #8 Skrevet 14. januar 2015 Hvis boksen med reker har vært åpen siden jul ville jeg varmebehandlet de godt før jeg spiste de ja. Anonymous poster hash: 6b760...d5d Er det også noen som vet om man MÅ spise kjøtt/fisk hver dag eller for at barnet skal få nok næring? Er 24 uker på vei og er verken glad i kjøtt eller fisk... Anonymous poster hash: 088dc...2fa
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #9 Skrevet 14. januar 2015 Har du blitt gravid enda? Anonymous poster hash: 60931...dfd Hæ? Har du blitt gravid enda? Hva slags spm er det? Anonymous poster hash: 088dc...2fa
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #10 Skrevet 14. januar 2015 Hvis boksen med reker har vært åpen siden jul ville jeg varmebehandlet de godt før jeg spiste de ja.Anonymous poster hash: 6b760...d5d Ja det var jeg tenkte, men er det trygd da etter jeg har stekt dem i en wok panne?Anonymous poster hash: 088dc...2fa Ville ikke spist om den har stått åpen siden jul! Trodde ikke den var åpnet.En uke max, kanskje halvannen. Okei nei men da dropper jeg den :-) da blir ris med grønnsaker bare :-) Anonymous poster hash: 088dc...2fa
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #11 Skrevet 14. januar 2015 Ikke noe problem å spise reker når du er gravid. Det er mens du ammer, du skal passe på Går fint mens du ammer også Noen få babyer kan reagere, men er bare å prøve! Anonymous poster hash: c6643...af8
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #12 Skrevet 14. januar 2015 Ikke noe problem å spise reker når du er gravid. Det er mens du ammer, du skal passe på Går fint mens du ammer ogsåNoen få babyer kan reagere, men er bare å prøve! Anonymous poster hash: c6643...af8 Blir vel å finne det ut om tre-fire mnd :-) Anonymous poster hash: 088dc...2fa
skinnfilla Skrevet 14. januar 2015 #13 Skrevet 14. januar 2015 Hvis boksen med reker har vært åpen siden jul ville jeg varmebehandlet de godt før jeg spiste de ja.Anonymous poster hash: 6b760...d5d Ja det var jeg tenkte, men er det trygd da etter jeg har stekt dem i en wok panne?Anonymous poster hash: 088dc...2fa Ville ikke spist om den har stått åpen siden jul! Trodde ikke den var åpnet.En uke max, kanskje halvannen. Okei nei men da dropper jeg den :-) da blir ris med grønnsaker bare :-) Anonymous poster hash: 088dc...2fa veldig godt med strimlet kylling i da:) om du har det.Fikk litt panikk av tanken på at jeg rådet deg til å spise mulig bedervede reker, gravid og altting
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #14 Skrevet 14. januar 2015 Hvis boksen med reker har vært åpen siden jul ville jeg varmebehandlet de godt før jeg spiste de ja.Anonymous poster hash: 6b760...d5d Ja det var jeg tenkte, men er det trygd da etter jeg har stekt dem i en wok panne?Anonymous poster hash: 088dc...2fa Ville ikke spist om den har stått åpen siden jul! Trodde ikke den var åpnet.En uke max, kanskje halvannen. Okei nei men da dropper jeg den :-) da blir ris med grønnsaker bare :-) Anonymous poster hash: 088dc...2fa veldig godt med strimlet kylling i da:) om du har det.Fikk litt panikk av tanken på at jeg rådet deg til å spise mulig bedervede reker, gravid og altting Oia, nei nei ikke få panikk! Hadde på følelsen at jeg ikke kunne bruke de rekene... Er heller ikke glad i kylling mest glad i sjø mat! Skulle egentlig kjøpe scampi men visste ikke om det var trygd heller.. Anonymous poster hash: 088dc...2fa
Ladybird2014 Skrevet 14. januar 2015 #15 Skrevet 14. januar 2015 Vil tru desse rekene smakar vondt! Nokre dagar er ok, men dette var lenge.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #16 Skrevet 14. januar 2015 Jeg hiver alltid en åpnet boks med reker etter 3 dager om den ikke er spist opp, er ikke gravid. Anonymous poster hash: 685b5...099
skinnfilla Skrevet 14. januar 2015 #17 Skrevet 14. januar 2015 Sjømat er ikke farlig å spise, så lenge det er varmebehandlet. Men baby kan få vondt i magen , om du spiser reker, krabber ol og ammer. Jeg fikk sistebaby i august og frotset i deilig sjømat før fødsel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå