Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Begynte på mandag med litt rosa utflod, igår kom det en del rosa blod på papiret når jeg tørket meg. Og idag er det litt blod men ikke så masse. Jeg har ringt føden men får ikke komme inn der på sjekk , siden det var så moderate mengder og at jeg ikke hadde vondt.(har litt mensmurringer). Er ganske fortvilet nå , tenker i alle slags negative baner :/ noen som har opplevd det samme der det har gått bra ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144192754-uke-12-og-bl%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke opplevd det samme, men kanskje du skal ringe legevakta eller fastlegen din? Legevakta vil henvise til føden hvis de anser det som nødvendig. Evnt bestille privat UL? Det er greit å se at alt er i orden. Masse lykke til!

Jeg har ringt føden og jordmor, men fikk beskjed om at jeg bare skulle slappe av siden det ikke var så mye blod. Åsså fikk jeg heller ringe føden hvis det kom mere blod og klumper. Jeg klarer definitivt ikke å slappe av, jeg er livredd for hva som kan skje, og ikke vet jeg om barnet lever eller ikke:/ det er kommet litt mere blod enn før idag..

Jeg har ringt føden og jordmor, men fikk beskjed om at jeg bare skulle slappe av siden det ikke var så mye blod. Åsså fikk jeg heller ringe føden hvis det kom mere blod og klumper. Jeg klarer definitivt ikke å slappe av, jeg er livredd for hva som kan skje, og ikke vet jeg om barnet lever eller ikke:/ det er kommet litt mere blod enn før idag..

Bestill en time hos legen, han kan henvise deg til ul på sykehuset. de har akuttinnleggelse.

Er jo fælt å gå sånn å ikke vite! Mange klemmer til deg<3

Anonymous poster hash: f4bf0...b8f

Annonse

Så dumt du ikke får komme inn på sjekk!

Jeg var i samme situasjon og ringte til føden, jeg  fikk først beskjed om at jeg var for kort på vei til å komme inn, men heldigvis var det en reddende engel i bakgrunn som sa "la henne komme!!" og fikk super hjelp og oppfølging.

Da jeg blødde første gang ringte jeg fastlege og fikk komme med engang og han henviste til føden. Da var det og så rett inn på ul

Kontakt legen din så håper jeg det løser seg. Å gå å være bekymret er ikke godt!!

Lykke til 

Annonse

Så trist å høre. Men fordelen med utskrapning er at da blir du fort ferdig med det fysiske hvert fall.  Opplevde det samme med MA i uke 12 sist, blødde masse og det var en kjempepåkjenning før det til slutt endte med utskrapning. Da var det  en befrielse å bli ferdig med det... Ønsker deg masse lykke til og sender en god klem! Her satt spiren på første forsøk etter at jeg fikk menstruasjon tilbake.

Anonymous poster hash: 8b8d8...9ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...