Gå til innhold

Fikk meg et aldri så lite sjokk av slik kroppscanning hos en Herbalife konsulent :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sa at min biologiske alder av dette skjemaet var 50 år for meg som er 32 år. Jeg fikk nærmest sjokk, men dette er muligens bare en motivasjonsfaktor til å gjøre noen endringer her med både mat og kroppen :-)

Flere som har fått sjokk av slik scanning? Stemmer det virkelig?

Anonymous poster hash: 377a0...15f
Skrevet

Sorry, men d hadde jeg aldri tatt alvorlig!!

Anonymous poster hash: e973b...a0f

Skrevet

Huff, den er kjip! Jeg vil ta en sånn, men ikke helt enda. Kan bli hardt!

Anonymous poster hash: 91be6...b09

Skrevet

De scanner alle for å få dem til å tro at de er syke og trenger produktene deres. Har ikke hørt om salgstriks før? :D

Skrevet

Slikt må du da ikke tro på! Gå til en seriøs utøver hvis du vil ha riktig svar. Dette er bare en måte å skaffe seg kunder på :)

Anonymous poster hash: c43e8...48b

Skrevet

Akkurat!!

1. Ikke har de godt nok utstyr til å scanne en kropp!

2. De er IKKE utdannet i noe som helst innen medisin, anatomi eller biologi!

3. De går kun et SALGSkurs (knappest d!) for å lære å selge produktene.

Anonymous poster hash: e973b...a0f

Skrevet

Hva slags kroppscanning er det selgerne til Herbalife driver med da? Hadde ikke tatt noen kryss de satte i et skjema veldig seriøst altså... Søsteren min selger herbalifeprodukter, men hun har ingen utdanning som passer til å kunne evaluere en kropp særlig bedre enn det jeg kan ;)

Anonymous poster hash: a4de0...a42
Skrevet

Godt så. Herballifekonsulenter er tydeligvis like humbug som produktene de selger.

Anonymous poster hash: cb41f...28e

Skrevet

Regner med at hun kunne selge deg noen produkter som ville hjelpe deg ut av dette uføret?

Anonymous poster hash: 9bbb2...295

Skrevet

Vel slik vi lever idag , kosthold, fett/ overvekt/ utrent pga lite bevegelse/ kroppsarb. Tilsetningstoffer og lite ren mat, junk / snop ol. Så burde dere alle innse kroppen deres er eldre enn dere tror naive kvinnfolk. Hjelper ikke med make up og prosukter utad om dere er forurensa inni.

Anonymous poster hash: 88547...fd1

Skrevet

Her jeg bor har de "trenings camp", som de kaller det. To kvelder i uka har de trening, den er gratis, de som vil kan kjøpe en shake til 20-30 kroner etterpå. Noe de ønsker, da de selvsagt må betale for leie av lokale, men det er IKKE kjøpetvang eller annet krav om og betale.

De som vil kan i starten av året, eller på høsten,- ta slik kroppsscan du snakker om, så tar de i tillegg en fysisk test. Etter fire uker skal de igjen scannes og testes fysisk for og sjekke fremgang. Men det er null "tvang" om kjøp av produkt. Selvsagt kommer de med tips og råd ang hvordan produkt kan og bør brukes, men samtidig generelle kostholdsråd om hva man bør spise mer av, mindre av. Hva man bør kute ut og hva man bør prøve og få i seg..

Jeg går ikke på dette selv, men kjenner flere. Noen har prøvd det før, og de melder om stor "forbedring" mtp salg og "skremselspropaganda" om man IKKE bruker produktene osv. "Halleluja"-følelsen er litt duset ned på dette kurset i allefall. Og de vinner mange kunder på dette her hos oss. Om ikke annet finner folk seg en te eller noe de kjøper,- til overpris, for man føler man vil betale for seg :)

Anonymous poster hash: 37e20...ab6
Skrevet

Hun skal selge et produkt, og vil naturligvis at du kjøper mest mulig.

En selger har ikke nødvendigvis noen helsefaglig kompetanse.

Skrevet

Men er du i elendig form? Eller er dette humbug?

Jeg tok for noen år siden en sånn kropps scanning på treningssenter. Jeg var da 32 år, fikk at jeg var 29 år. Jeg var 5 kg overvektig. Trente ca 3 ganger i uken, men det hadde jeg bare gjort i 6 mnd. Før det ikke trent på mange år. Og jeg spiste sjokolade omtrent daglig. Derfor tenker jeg at det må jo stå ganske ille til, skal man få 50 år på en sånn test.

Og herbalife produktene har jeg virkelig ikke noe tro på.

Anonymous poster hash: 60f43...e73
Skrevet

Jeg gjorde det på treningssenteret der jeg trener. Ordentlige saker!!

Jeg ble 43 år:/ Og jeg er 33... Bah.

jeg trengte å trene enda mer, mer muskler. Mer styrketrening.Hadde ingenting indre fett rund organer (heldigvis!). Spiser stort sett sunt og med mat fra bunnen, men litt for glad i sjokolade og trener litt ujevnt.

Æ3 dager ene uka, så 1 neste, så ingen, før jeg trener 3 dager igjen. (Trene= Gå tur, løpe og apparater (styrke).)

Anonymous poster hash: dc953...308

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...