Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen får det så tidlig som du sier, mens noen får det ikkje før ett par dager etter fødsel. Ikkje bekymre deg for det. Kan ikkje si eg har hørt det er veldig vanlig å få i uke 16, har bare hørt om det blant de som nesten nettopp har slutta å amme forrige barn.

Anonymous poster hash: a37bf...45c

Jeg fikk ikke melk med første før han var født. Nå er jeg gravid med nummer to er i uke 17, har ikke noe melk enda og har på følelsen at det ikke kommer noe før denne babyen er født heller;) men har en venninne som fikk det tidlig men ellers kjenner jeg faktisk ingen andre som har fått det før de har født:)

Anonymous poster hash: aef47...c48

Jeg har med begge mine ikke fått melk før dag 4 etter fødsel.. Har måttet pumpe meg for å få det igang. Venter nå nr 3 og er 19. uker i dag..har ingen antydning til melkeproduksjon enda. Bare store og tunge bryster:/

Første graviditet fikk jeg litt råmelk i uke 15, nå fikk jeg det i uke 12. Brystene er store og tunge denne gangen, det var det ikke sist. Har hørt at det er like vanlig å få litt melk tidlig i svangerskapet som et par dager etter fødsel:)

Anonymous poster hash: 12ac6...f22

Annonse

• 2 uker senere...

Tre dager etter fødsel her. Hadde såvidt noe råmelk et par ganger rundt uke 30+... Men bare et par dråper som jeg fant i behåen. Faktisk så hadde dråpene tørket - og brystvortene mine var blitt klistret til behåen... Som kjent er morsmelk søtt, og sikkert litt klissete (selv om jeg ikke husker det fra første). Det var ganske vondt å ta av behåen den dagen, ja, hehe :) 

Men normalt kommer melkeproduksjonen i gang senest noen dager etter fødsel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...