Gå til innhold

Ma desember sa januar

Anbefalte innlegg

Jada, så ble jeg gravid igjen etter ma, men gleden varte tre dager. Jeg har blødd siden forrige lørdag. 1 og ei halv uke nå. Men i går var testen negativ, på fredag var den positiv, men blør ikke mye. Noen så vet hvor lenge jeg kan blø? Kommer jeg til og blør mye ?har heller ingen smerter...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144192628-ma-desember-sa-januar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fryktelig trist. Hvis du ikke var så veldig langt på vei, er det kanskje håp om at du ikke blør noe særlig lenger nå. Hvis du blør mindre nå, er det kanskje på vei til å gi seg. Hvis det varer, kan du jo høre med legen om du skulle hatt en undersøkelse. Så ille at du fikk to så triste opplevelser. Håper lykken snur seg nå, og at du snart har en spire som sitter.

Så fryktelig trist. Hvis du ikke var så veldig langt på vei, er det kanskje håp om at du ikke blør noe særlig lenger nå. Hvis du blør mindre nå, er det kanskje på vei til å gi seg. Hvis det varer, kan du jo høre med legen om du skulle hatt en undersøkelse. Så ille at du fikk to så triste opplevelser. Håper lykken snur seg nå, og at du snart har en spire som sitter.

Hadde akkurat funnet ut at jeg var gravid. Var 4+4, ok,tror du jeg ikke blør mer da? Har liksom bare vært når jeg tørker meg og to tri dråper i trusa. I en og en halv uke nå.

jeg vet ikke hva som er vanlig eller hva som er riktig, men da jeg mistet i uke 6 blødde jeg litt kraftigere enn vanlig mens, men ikke så mye lenger tror jeg. Tror det kan være greit med en tur til fastlegen, så kan hun/han gi råd om du bør til gynekolog for sjekk, og i det minste gi et mer kvalifisert svar på dette med blødningene. Vil ikke at du skal tolke mitt svar som noe annet enn et eksempel og et ønske om at du snart er mer heldig🌸

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...