Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er 4+3 idag. Har siden forrige torsdag kjent ganske kraftig ubehag i livmor/underliv etter klitoris-orgasme. Selve orgasmen var nesten bedre enn normalt, men rett etterpå fikk jeg menssmerteliknende følelse. VET jo at det ikke er farlig med sex og orgasme, men blir jo litt betenkt allikevel :P

Noen med liknende erfaring..? Har ikke turt å ha sex etter jeg testet positivt selv om jeg vet det er skikkelig teit å være redd for det.. :P

Skrevet

Det er helt vanlig å få sammentrekninger i livmora etter orgasme i svangerskapet men det skal gi seg etter ca 20 min :D

Skrevet

Tipper at det er kynnere du merker.

Ikke farlig og helt vanlig :)

Skrevet

Aha, så det er slik kynnere føles ut 😂 Det var flott å høre, takk for svar!

Skrevet

Helt ufarlig - kynnere som noen her sa. Når du nærmer deg 12 uker kan du begynne å legge deg på ryggen og kjenne på magen rett over symfysen når det er sånn - da kjenner du livmora som en hard ball der inne 😊 kjekk måte å finne den på ☺

Anonymous poster hash: 10165...6c1

Skrevet

Kynnere er jo ikke det samme som mensenlignende smerter..

Skrevet

Jeg ville ikke sagt det var kynnere. Er ikke du førstegangs Evaly? Gratulerer forresten :)

Jeg opplevde kraftige mens smerter med første, så vondt at jeg hylgrein faktisk, og det var ikke snakk om en halvtime, nærmere  sikkert 3 timer. Det kunne vertfall vedvare hele i evigheter. Alltid etter sex enten jeg fikk orgasme eller ei.

Hadde litt av det samme med nr 2 også, men ikke fult så gale, men vondt likevel.

Jeg fikk to friske jenter da ;)

Skrevet

Jo, førstegangs (takk 😄😄) så aldri kjent liknende før.

Dette er heldigvis mye mildere enn det du beskriver Reese, har ikke vart mer enn ca 10 min etter orgasme. Kommer litt i rykk og napp, "hogger litt til" på en måte. Blir spennende å se hva som skjer ved samleie da. Får teste ut litt. Men kynnere eller ei, det er i alle fall godt å høre at det er vanlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...