Evaly Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Hei! Er 4+3 idag. Har siden forrige torsdag kjent ganske kraftig ubehag i livmor/underliv etter klitoris-orgasme. Selve orgasmen var nesten bedre enn normalt, men rett etterpå fikk jeg menssmerteliknende følelse. VET jo at det ikke er farlig med sex og orgasme, men blir jo litt betenkt allikevel Noen med liknende erfaring..? Har ikke turt å ha sex etter jeg testet positivt selv om jeg vet det er skikkelig teit å være redd for det..
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Det er helt vanlig å få sammentrekninger i livmora etter orgasme i svangerskapet men det skal gi seg etter ca 20 min
Lykken_er_tre Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Tipper at det er kynnere du merker. Ikke farlig og helt vanlig
Evaly Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2015 Aha, så det er slik kynnere føles ut 😂 Det var flott å høre, takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Helt ufarlig - kynnere som noen her sa. Når du nærmer deg 12 uker kan du begynne å legge deg på ryggen og kjenne på magen rett over symfysen når det er sånn - da kjenner du livmora som en hard ball der inne 😊 kjekk måte å finne den på ☺ Anonymous poster hash: 10165...6c1
Prøverpåentil Skrevet 13. januar 2015 #6 Skrevet 13. januar 2015 Kynnere er jo ikke det samme som mensenlignende smerter..
Reese Skrevet 13. januar 2015 #7 Skrevet 13. januar 2015 Jeg ville ikke sagt det var kynnere. Er ikke du førstegangs Evaly? Gratulerer forresten Jeg opplevde kraftige mens smerter med første, så vondt at jeg hylgrein faktisk, og det var ikke snakk om en halvtime, nærmere sikkert 3 timer. Det kunne vertfall vedvare hele i evigheter. Alltid etter sex enten jeg fikk orgasme eller ei. Hadde litt av det samme med nr 2 også, men ikke fult så gale, men vondt likevel. Jeg fikk to friske jenter da
Evaly Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #8 Skrevet 13. januar 2015 Jo, førstegangs (takk 😄😄) så aldri kjent liknende før. Dette er heldigvis mye mildere enn det du beskriver Reese, har ikke vart mer enn ca 10 min etter orgasme. Kommer litt i rykk og napp, "hogger litt til" på en måte. Blir spennende å se hva som skjer ved samleie da. Får teste ut litt. Men kynnere eller ei, det er i alle fall godt å høre at det er vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå