Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Er det "Messi-sko" eller noe annet ? Kikket på fotballtreningen til 6 åringen akkurat, og det var et veldig fokus på sko registrerte jeg. "Jeg har Messi-sko" etc etc Ellers på skolen er det null merkepress og det er bra. Men min lille har noen arvede fotballsko, hvite og sorte og åpenbart litt kjedelige. De er snart for små også, og jeg tenkte å overraske han med nye fotballsko som er like kule som gutta på laget. Men hvilke ? Anonymous poster hash: e09e1...39b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Tror ikke ungene på gruppa til sønnen min har peiling på hvilke sko de har på seg så lenge det er fotballsko.. Anonymous poster hash: 960c0...0e2
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Jeg har en veldig ivrig fotballgutt på 10 år. Han trener 15-20 timer i uken. Tror ikke han kunne brydd seg mindre om merke. For ham er det Nike som passer best, spesielt på vinteren. Tror det er magista de heter. De er litt bredere i foten enn for eksempel Adidas, og gir plass til fotballstrømper i ull. Ville tenkt komfort fremfor trend. Ta med gutten og finn ut hvilke sko som passer best til hans føtter. Hvis han spiller ute nå i vinter, og banen han trener på ikke har undervarme, ville jeg gått for grussko. De gir mindre belastning, og er gull på en hard og glatt bane. Min sønn bruker nesten kun grussko til trening, siden han trener såpass mye. Anonymous poster hash: d88ed...52b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Samme som anonym 52b. Magista her også, grussko er de skoene som har best demping, og det betyr mye. Adidas har også gode grussko. Så lenge de spiller på kunstgress er det desidert beste. Skader kommer fort og forsvinner sent så sko er viktig. Anonymous poster hash: db0fe...a77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå