Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #51 Skrevet 13. januar 2015 "Jeg har nettopp gitt råd til en stor annonsør om å ikke kjøpe blogginnlegg hos Caroline Berg Eriksen, sier Kristina Loennechen Church i MEC. Det er ikke alene avsløringen av at ektemannen la ut positive kommentarer under falskt navn på bloggen som får mediebyråene til å reagere. Det er tidligere blitt kjent at Caroline Berg Eriksen har lagt ut retusjerte bilder." (http://www.varden.no/nyheter/fotballfruas-blogg-fikk-rekordmange-lesere-etter-kritikken-1.1366432) Anonymous poster hash: 17446...721
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #52 Skrevet 13. januar 2015 Enkelte av dere er så barnslige at jeg blir helt målløs.... Anonymous poster hash: 3f0ed...b26
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #53 Skrevet 13. januar 2015 Må innrømme at jeg er helt utrolig sjokkert over enkelte mennesker her inne på dette forumet. Snakk om å sparke et menneske mens det ligger nede. Det at dere nyter andres nederlag, og i dette tilfellet; et stort feilgrep, er jo bare helt utrolig! Skremmende at mennesker som dere har innflytelse og er med på å styre landet vårt. Misunnelse og forakt mot andre mennesker altså. Dette er bare PINLIG for deres del, og dere kan være glad for at dere er anonyme. Jeg har rett og slett ikke ord. Å drive å godte seg over hennes situasjon er jo direkte kvalmt. Har dere ikke andre ting å bruke kalloriene deres på? Nei, vettu hva. Jeg er helt sikker på at dere som driver å godter dere over slike situasjoner er ressurssvake, middelaldrene damer med noen ekstra kilo, og som på generell basis sliter med dårlig selvtillit. Det er vel godt å kunne la sinnet deres gå ut over noen som tilsynelatene skulle være perfekt, men likevel bare viste seg å være et menneske, - som alle andre. Anonymous poster hash: 9fa7f...8ba Mvh LK Anonymous poster hash: d3e5e...03c
Kathrine. Skrevet 13. januar 2015 #54 Skrevet 13. januar 2015 Enkelt. Men trur Ikkje ho kjem til å merke det. Kanskje Vært innom 5 - 10 ganger i løpet av alle år... Hadde det Ikkje Vært for forumet her og siste dagers meediastorm hadde eg Ikkje visst om ho engang. (Eller jo, var ho Ikkje på et danseprogram på tv?)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #55 Skrevet 13. januar 2015 Jeg har ikke vært på bloggen på månedsvis, og kommer heller ikke til å gå inn. Hun får nok flere lesere akkurat nå når folk er nysgjerrige, men så kommer hun nok til å ha færre lesere enn vanligvis. Synes det er flott at juksinga kommer frem i dagens lys og at sponsorene trekker seg. Anonymous poster hash: 355a3...aea
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #56 Skrevet 13. januar 2015 Leser den ikke likevel. Patetisk blogg. Anonymous poster hash: d2f47...089
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #57 Skrevet 13. januar 2015 Det måtte jo en skandale til for at tallene på bloggen skulle krype oppover. Dette er en dødsdømt blogg, har vært det lenge. Så jeg boikotter gjerne den bloggen -lett! Anonymous poster hash: 67793...80c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #58 Skrevet 13. januar 2015 Forsvarerne deres sier dette er pga. netthets, men det er jo ikke det de har kommentert?! Er folk dumme? Anonymous poster hash: 386af...7bb
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #59 Skrevet 13. januar 2015 Det måtte jo en skandale til for at tallene på bloggen skulle krype oppover. Dette er en dødsdømt blogg, har vært det lenge. Så jeg boikotter gjerne den bloggen -lett! Anonymous poster hash: 67793...80c Med litt hell er dette siste krampetrekning. Jeg har den dama langt opp i halsen i disse dager. Det er nesten amerikanske tilstander m.t.p. hvor "fake" man kan bli... Anonymous poster hash: 17446...721
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #60 Skrevet 13. januar 2015 Hvis jeg antar at blogglesere er de samme som skriver innlegg i kommentarfeltene til VG, har jeg rett da? Anonymous poster hash: bdc7e...502
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #61 Skrevet 13. januar 2015 Jeg gidder ihvertfall ikke følge bloggen mer.. Ikke på Facebook eller instagram heller... Anonymous poster hash: 800f1...e72
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #62 Skrevet 13. januar 2015 Jeg har klikket noen ganger i de siste dager men det blir ikke fler nå Anonymous poster hash: 13cce...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå