Gå til innhold

Hvem er med på å boikotte bloggen til fotballfrue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare soooooo last year!! Boikotta hu allerede i fjor

Og forresten, les Nettavisen. Mange sponsorer har trukket seg og flere vil følge etter

Sponsorene sitter på gjerdet og venter. Får fruen like mange treff på bloggen sin som før, kommer de nok luskende igjen.

Jeg er redd alt bryet du har hatt er ganske fånyttes, bloggen overlever nok dette også - med god margin.

Bryet jeg har hatt? Tja, jeg har jobbet med salg og markedsføring i Oslo i mange år og nei mange av de kommer ikke tilbake. Det kan du være helt sikker på. Jeg har kun funnet ut det med bildene, alt annet er det andre som har funnet. Så jeg har ikke hatt noe bry... Uh, du begynner å bli litt last year selv med den "må være negativ til meg hele tiden" greia di

Utrolig hva du har rukket å gjøre her i livet.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har aldri tatt bloggen hennes for å være noe annet enn det den egentlig er, og føler meg ikke hverken sveket eller svindlet pga hverken retusjerte bilder eller noen "anonyme" selvskrevne kommentarer i kommentarfeltet. 

Ikke er jeg så bekymret for døtrene mine heller, det er min jobb som mamma å lære de forskjellen på den forskjønnede glansbildeverden de ser på nett og i magasiner og det virkelige liv. Jeg er mer bekymret over alle de voksne menneskene som nå HAAATER fotballfruen fordi hun har jugd til dem, at voksne mennesker kunne tro at en så glosset blogg var det virkelige livet til de to som produserer den er jo bekymringsfullt.

Så jeg kommer til å fortsette å la meg underholde av å lese blogger innimellom, fotballfruen sin også.

Anonymous poster hash: e624b...85a

Så enig, bra skrevet!

Skrevet

Og forresten, les Nettavisen. Mange sponsorer har trukket seg og flere vil følge etter

Sponsorene sitter på gjerdet og venter. Får fruen like mange treff på bloggen sin som før, kommer de nok luskende igjen.

Jeg er redd alt bryet du har hatt er ganske fånyttes, bloggen overlever nok dette også - med god margin.

Bryet jeg har hatt? Tja, jeg har jobbet med salg og markedsføring i Oslo i mange år og nei mange av de kommer ikke tilbake. Det kan du være helt sikker på. Jeg har kun funnet ut det med bildene, alt annet er det andre som har funnet. Så jeg har ikke hatt noe bry... Uh, du begynner å bli litt last year selv med den "må være negativ til meg hele tiden" greia di

Jeg har rukket å ha to jobber og starter nå egen bedrift. Er det så mye?
Skrevet

Selvsagt har du jobbet med det. Også.

Om du ikke tåler at jeg responderer på innleggene dine, får du slutte å skrive. Jeg svarer på det jeg vil, og tilfeldigvis er du en av dem jeg er mest uenig med her inne.

Så får det være så last year som det vil - jeg er ikke så opptatt av å være in og kul hele tiden ;)

Kjeklingen mellom snb og marple ❤️

Anonymous poster hash: 7498d...df9

Skrevet

Biltyven,

Takk for innsatsen din i denne saken! Flotte greier! Ikke la folk plage deg.

Klem

Anonymous poster hash: 17446...721
Skrevet

Biltyven,Takk for innsatsen din i denne saken! Flotte greier! Ikke la folk plage deg. Klem Anonymous poster hash: 17446...721

omg :o

Anonymous poster hash: 5c61e...ecd

Annonse

Skrevet

Det er vel stort sett mindre oppegående mennesker som leser den. Hun er da helt uinteressant. Gift med en middelmådig fotballspiller og blogg som jobb. Mer patetisk blir det da ikke.

Anonymous poster hash: 1df3d...25f

Såå enig!!

Jeg signerer dette hovedinnlegget! Elendig blogg og tåpelige, patetiske mennesker bak! Har heldigvis lyst til å bruke min tid på å lese annet med mer tungde i enn den der.

Anonymous poster hash: c9c96...5d0

Skrevet

Biltyven,Takk for innsatsen din i denne saken! Flotte greier! Ikke la folk plage deg. Klem Anonymous poster hash: 17446...721

Fnis :D

Anonymous poster hash: 4aa95...d88

Skrevet

Niks, skal ikke boikotte frua, men kikker innom en gang i blandt når jeg føler for det. At hun retusjere bildene kom ikke som noen bombe, forsåvidt ikke at nissen av en ektemann hun er gift med har kommentert på bloggen hennes heller, skjønner godt at han vil forsvare fruen. Men inntrykket jeg har av dem er at hun er litt kuet av ektemannen, på alle områder, noe som er synd for jeg har fått en godt inntrykk av FF gjennom media. Om hun er uskyldig oppi dette eller ikke får man aldri svar på, men de får no styre på!

Skrevet

Det er vel stort sett mindre oppegående mennesker som leser den. Hun er da helt uinteressant. Gift med en middelmådig fotballspiller og blogg som jobb. Mer patetisk blir det da ikke.

Anonymous poster hash: 1df3d...25f

Såå enig!!

Jeg signerer dette hovedinnlegget! Elendig blogg og tåpelige, patetiske mennesker bak! Har heldigvis lyst til å bruke min tid på å lese annet med mer tungde i enn den der.

Anonymous poster hash: c9c96...5d0

Som feks dib forum😂

Anonymous poster hash: b717e...ca2

Skrevet

Niks, skal ikke boikotte frua, men kikker innom en gang i blandt når jeg føler for det. At hun retusjere bildene kom ikke som noen bombe, forsåvidt ikke at nissen av en ektemann hun er gift med har kommentert på bloggen hennes heller, skjønner godt at han vil forsvare fruen. Men inntrykket jeg har av dem er at hun er litt kuet av ektemannen, på alle områder, noe som er synd for jeg har fått en godt inntrykk av FF gjennom media. Om hun er uskyldig oppi dette eller ikke får man aldri svar på, men de får no styre på!

Men han har jo ikke forsvart henne! Han har angrepet andre uten grunnlag:

"Helt klart. Mye av det trøkket hun har opplevd, og mye av kritikken her på KG har vært hinsides.

Men - det er jo ikke det dagens diskusjon handler om? LKE har jo ikke sluppet til hets; det sier han selv i det første VG-oppslaget om saken. De kommentarene paret har svart på under falskt navn, er greie kommentarer som de har akseptert å publisere. F. eks. den hvor paret kaller en bloggleser mentalt tilbakestående fordi hun mangler hvitløk og timian i oppskriften: http://postimg.org/i...jrpsfyzg7/full/

Eller hvor de utgir seg for å være PT Åge overfor ei jente som på en høflig måte kommenterer stillingen under knipeøvelsene:http://postimg.org/i...tpl297d5p/full/

Jeg håper du er enig med meg i at de kommentarene paret har svart på ikke var hetsende (selv om de kanskje var unødvendige)?"

(http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=902004&page=171)

Det er greit at dere vil forsvare gullkalven deres, men finn ut av fakta, i hvertfall!!

Skrevet

Hun er fortsatt den mest leste bloggen, og det vil hun fortsette å være. :)

Hun er en fantastisk dame og dere patetiske kjerringer innpå her er bare misunnelige. Dere klarer aldri å nå opp til hun. Leser bloggen fast og kommer fortsatt til å gjøre det sammen med flere tusen andre. :) Skal nok sørge for at hun fortsetter å tjene penger på jobben sin.

Anonymous poster hash: ce8aa...ca9

Hun har faktisk ikke vært den mest leste på mange mnd. Jeg fulgte med blogglisten de siste mnd før jul så og si hver dag var hun nr. 2. På førsteplass var det mange ulike, mammatilmichelle, sophieelise, viralomania osv.

Hun ligger som regel på mellom 50- og 60 000,- lesere hver dag (unike klikk). Det kan faktisk være færre, for om samme person leser bloggen på jobben, hjemme og på trikken er det tre ulike ip.adresser og det vil telle som tre "klikk".

Jeg leser for øvrig ikke bloggen og kommer til å fortsette med det. Kyniske mennesker som tjener millioner på å lure blogglesere med "tips" (skjulte annonser), annonser som ikke er merket, men noe hun bare måååå dele fordi det er så smart, hetsting av kritiske (men saklige) kommentarer, LKE som oppsøker folk på egne sider få å fortelle de at de er TAPERE og at de MÅ SKAFFE SEG ET LIV...osv osv. Nei, takk.

Anonymous poster hash: 4eb78...4e7

Annonse

Skrevet

Må innrømme at jeg er helt utrolig sjokkert over enkelte mennesker her inne på dette forumet. Snakk om å sparke et menneske mens det ligger nede. Det at dere nyter andres nederlag, og i dette tilfellet; et stort feilgrep, er jo bare helt utrolig! Skremmende at mennesker som dere har innflytelse og er med på å styre landet vårt. Misunnelse og forakt mot andre mennesker altså. Dette er bare PINLIG for deres del, og dere kan være glad for at dere er anonyme.

Jeg har rett og slett ikke ord. Å drive å godte seg over hennes situasjon er jo direkte kvalmt. Har dere ikke andre ting å bruke kalloriene deres på?
Nei, vettu hva. Jeg er helt sikker på at dere som driver å godter dere over slike situasjoner er ressurssvake, middelaldrene damer med noen ekstra kilo, og som på generell basis sliter med dårlig selvtillit. Det er vel godt å kunne la sinnet deres gå ut over noen som tilsynelatene skulle være perfekt, men likevel bare viste seg å være et menneske, - som alle andre.

Anonymous poster hash: 9fa7f...8ba
Skrevet

Må innrømme at jeg er helt utrolig sjokkert over enkelte mennesker her inne på dette forumet. Snakk om å sparke et menneske mens det ligger nede. Det at dere nyter andres nederlag, og i dette tilfellet; et stort feilgrep, er jo bare helt utrolig! Skremmende at mennesker som dere har innflytelse og er med på å styre landet vårt. Misunnelse og forakt mot andre mennesker altså. Dette er bare PINLIG for deres del, og dere kan være glad for at dere er anonyme.Jeg har rett og slett ikke ord. Å drive å godte seg over hennes situasjon er jo direkte kvalmt. Har dere ikke andre ting å bruke kalloriene deres på?Nei, vettu hva. Jeg er helt sikker på at dere som driver å godter dere over slike situasjoner er ressurssvake, middelaldrene damer med noen ekstra kilo, og som på generell basis sliter med dårlig selvtillit. Det er vel godt å kunne la sinnet deres gå ut over noen som tilsynelatene skulle være perfekt, men likevel bare viste seg å være et menneske, - som alle andre. Anonymous poster hash: 9fa7f...8ba

Hey, ikke diss middelaldrende damer med ekstra kilo! De kan faktisk være ganske åpne og inkluderende :D

Ellers er jeg ganske enig med deg da.

Skrevet

Jeg har rukket å ha to jobber og starter nå egen bedrift. Er det så mye?
Du vet, noen får til mye mens andre sitter på rævva å glor. Du og miss marple sitter tydeligvis på rævva, siden det er så vanskelig for dere å tro at noen utretter noe i livet sitt😉
Skrevet

Må innrømme at jeg er helt utrolig sjokkert over enkelte mennesker her inne på dette forumet. Snakk om å sparke et menneske mens det ligger nede. Det at dere nyter andres nederlag, og i dette tilfellet; et stort feilgrep, er jo bare helt utrolig! Skremmende at mennesker som dere har innflytelse og er med på å styre landet vårt. Misunnelse og forakt mot andre mennesker altså. Dette er bare PINLIG for deres del, og dere kan være glad for at dere er anonyme.

Jeg har rett og slett ikke ord. Å drive å godte seg over hennes situasjon er jo direkte kvalmt. Har dere ikke andre ting å bruke kalloriene deres på?

Nei, vettu hva. Jeg er helt sikker på at dere som driver å godter dere over slike situasjoner er ressurssvake, middelaldrene damer med noen ekstra kilo, og som på generell basis sliter med dårlig selvtillit. Det er vel godt å kunne la sinnet deres gå ut over noen som tilsynelatene skulle være perfekt, men likevel bare viste seg å være et menneske, - som alle andre.

Anonymous poster hash: 9fa7f...8ba

Dette er en reaksjon fra folk som er skuffet over det hun og annen har foretatt seg. Det er ikke relatert til overvekt eller alder.

God bedring.

Skrevet

"annen" skulle bli "mannen".

Skrevet

Har alltid boikottet den og kommer fortsatt til å gjøre det. Hva er spennende med å se på bilder av ei dame som går rundt i fancy klær i Andebu? (Jeg så det da jeg var inne på bloggen hennes da hun var gravid. Så jeg har vært inne en gang.)

Jeg skjønner ikke at NOEN kan ha interesse av noe slikt, det er liksom utenfor min fatteevne.

Hadde hun hatt en make-up-blogg eller noe slikt hadde det vært annerledes, men å lese om noe så lite interessant som livet hennes har jeg ikke tid eller lyst til.

Skrevet

Klart hun får mange treff nå, mange som ikke leser bloggen hennes er nysgjerrige på hva slags kvinnemenneske og blogg dette er. Men det vil nok flates ut fremover.

Anonymous poster hash: 1c9b1...8c6
Skrevet

De fleste svelger den "jeg skrev bare i forsvar for kona mi'- unnskyldningen til LK, for ingen sjekker hva han faktisk har skrevet! Utrolig dumt og irriterende! De flyter vel bare gjennom dette og, spes etter at de skaffet kriseplan. 

Skrevet

Noen som kan gi meg en liste over sponsorer hun har så kan jeg kutte ut de også?

Anonymous poster hash: 1e660...f7e
Skrevet

Noen som kan gi meg en liste over sponsorer hun har så kan jeg kutte ut de også? Anonymous poster hash: 1e660...f7e

Noe får du da gidde å gjøre selv.

Hvor stor innflytelse tror du egentlig du har? Tror du bl.a Cb merker om du boikotter dem, når de stadig får nye kunder gjennom bloggen hennes? Tåpelig!

Skrevet

Jeg skulle virkelig ønske at sponsorene ville ha droppet en useriøs blogger som henne. De tunge aktørene i samfunnet har nok heldigvis avskrevet henne totalt, og har mistet all respekt for henne siden fusker, jukser og lyver.

Ving er en av sponsorene, selv om de ikke har fast avtale med henne.

TM Design.

GetInspired.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...