Gå til innhold

Hvem er med på å boikotte bloggen til fotballfrue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Signer her.

Jeg har aldri vært fast leser men har tittet innom bloggen en gang eller to i måneden. Hvem er med på å aldri klikke seg innom bloggen hennes igjen? Jeg har sett meg lei på det "perfekte liv" eller det skuespillet hun holder på med, den patetiske mannen hennes og signalene hun sender ut til de unge. Så, er du med?

Anonymous poster hash: f8ee2...9b3

Fortsetter under...

Skrevet

er med

Anonymous poster hash: 9afab...275
Skrevet

Få dere et liv!

Anonymous poster hash: 8bcb5...324
Skrevet

Kunne ikke falt meg inn.

For en tåpelig ide.

Jeg leser hva jeg vil, når jeg vil. Nevrotiske høner som føler at bestevenninnen har sviktet dem har null innflytelse på min databruk.

Patetisk.

Anonymous poster hash: 4aa95...d88

Skrevet

Vel.

Å sitte anonymt på nett og kalle noen patetisk.....

Tenk litt over den, og hvordan du oppfattes. Heldigvis vet vi ikke hvem du er. :P

Anonymous poster hash: 03af1...804

Skrevet

Det er vel stort sett mindre oppegående mennesker som leser den. Hun er da helt uinteressant. Gift med en middelmådig fotballspiller og blogg som jobb. Mer patetisk blir det da ikke.

Anonymous poster hash: 1df3d...25f

Annonse

Skrevet

Jeg har aldri tatt bloggen hennes for å være noe annet enn det den egentlig er, og føler meg ikke hverken sveket eller svindlet pga hverken retusjerte bilder eller noen "anonyme" selvskrevne kommentarer i kommentarfeltet. 

Ikke er jeg så bekymret for døtrene mine heller, det er min jobb som mamma å lære de forskjellen på den forskjønnede glansbildeverden de ser på nett og i magasiner og det virkelige liv. Jeg er mer bekymret over alle de voksne menneskene som nå HAAATER fotballfruen fordi hun har jugd til dem, at voksne mennesker kunne tro at en så glosset blogg var det virkelige livet til de to som produserer den er jo bekymringsfullt.

Så jeg kommer til å fortsette å la meg underholde av å lese blogger innimellom, fotballfruen sin også.

Anonymous poster hash: e624b...85a
Skrevet

Det er vel stort sett mindre oppegående mennesker som leser den. Hun er da helt uinteressant. Gift med en middelmådig fotballspiller og blogg som jobb. Mer patetisk blir det da ikke.

Anonymous poster hash: 1df3d...25f

Du må passe deg, med den instillingen får du "sjalusi- og misunnelseskort". Hun har i det minste  tjent fett, det skal hun ha.

Jeg har aldri klikket på bloggen og har ingen hensikt å forandre på det.

Skrevet

Hvem bryr seg? Er ikke innpå der, er fullstendig uinteressant og er kvalm av hele ekteparet. Bare glem dem. Trenger ikke snakke om dem mer..

Anonymous poster hash: 0417a...db2

Skrevet

De siste tallene fra Blogglisten.no viser at bloggen Fotballfrue har økt fra sine normalt rundt 65.000 lesere til 131.243 lesere i dag.

Det gjør at hun fortsatt troner øverst på lista som Norges mest leste blogger og seiler fra neste på lista som har 49 515 lesere.

morsomt.. ;)

Anonymous poster hash: 9e2dd...a58
Skrevet

De siste tallene fra Blogglisten.no viser at bloggen Fotballfrue har økt fra sine normalt rundt 65.000 lesere til 131.243 lesere i dag.Det gjør at hun fortsatt troner øverst på lista som Norges mest leste blogger og seiler fra neste på lista som har 49 515 lesere. morsomt.. ;)Anonymous poster hash: 9e2dd...a58

Hold kjeft!!!!

Skrevet

De siste tallene fra Blogglisten.no viser at bloggen Fotballfrue har økt fra sine normalt rundt 65.000 lesere til 131.243 lesere i dag.Det gjør at hun fortsatt troner øverst på lista som Norges mest leste blogger og seiler fra neste på lista som har 49 515 lesere. morsomt.. ;)Anonymous poster hash: 9e2dd...a58

Hold kjeft!!!!

Oj!! Voksent? Klart dette gir ff mer publisitet... Er rett og slett fakta det vel?

Skrevet

Hun er fortsatt den mest leste bloggen, og det vil hun fortsette å være. :)

Hun er en fantastisk dame og dere patetiske kjerringer innpå her er bare misunnelige. Dere klarer aldri å nå opp til hun. Leser bloggen fast og kommer fortsatt til å gjøre det sammen med flere tusen andre. :) Skal nok sørge for at hun fortsetter å tjene penger på jobben sin.

Anonymous poster hash: ce8aa...ca9

Annonse

Skrevet

De siste tallene fra Blogglisten.no viser at bloggen Fotballfrue har økt fra sine normalt rundt 65.000 lesere til 131.243 lesere i dag.

Det gjør at hun fortsatt troner øverst på lista som Norges mest leste blogger og seiler fra neste på lista som har 49 515 lesere.

morsomt.. ;)

Kjempevittig :)

Her skulle de virkelig få tatt denne fruen, jobbet som gale for å finne bevis, og satte det de trodde var spikeren i kisten hennes. Passet på å få spredd så mye edder og galle på så mange nettforum som mulig, her skulle det svertes...

Men så blir resultatet at mange mange flere lesere har funnet frem til bloggen hennes, tusenvis av ungjenter har funnet et nytt sted å lese om sminke, klær, sko, vesker og frisyrer, og hun som skriver bloggen kan til og med skilte med en skikkelig skandale på cv'en sin, kult ;)

Dette kommer på ingen måte til å felle fruen, tvert imot.

Anonymous poster hash: e624b...85a

Skrevet

De siste tallene fra Blogglisten.no viser at bloggen Fotballfrue har økt fra sine normalt rundt 65.000 lesere til 131.243 lesere i dag.

morsomt.. ;)

Var vel ikke akkurat et sjokk. All pr er god pr. Men det høye lesertall er nok ganske forbigående, og ramler nok ned til det normale i takt med at skandalene ikke lengre blir omtalt i media.

Anonymous poster hash: ba9f0...9ca

Skrevet

Hva med og ikke lese noen av disse bloggene rundt omkring? Ut og nyt dagene og familielivet 💕 ut med finansiering av møl på nettet!!

Anonymous poster hash: d8e5d...693

Skrevet (endret)

Det er bare soooooo last year!! Boikotta hu allerede i fjor

Og forresten, les Nettavisen. Mange sponsorer har trukket seg og flere vil følge etter

Endret av Sint naken biltyv
Skrevet

Trodde den bloggen var for tenåringsjenter. Ikke voksne damer med barn.  

Skrevet

Av prinsipp så har jeg aldri vært innom bloggen hennes og kunne ikke tenke meg å gjøre det nå heller så jeg er nok automatisk med, men jeg kunne godt tenke meg å vite hvilke sponsorer hun fortsatt har, hadde vært greit å sende de mail om at jeg hadde tenkt å handle hos de, men oppdaget at de sponser den bloggen deg så da vil jeg heller finne en tilsvarende vare hos en annen produsent.

Anonymous poster hash: 1e660...f7e
Skrevet

Hun er fortsatt den mest leste bloggen, og det vil hun fortsette å være. :)

Hun er en fantastisk dame og dere patetiske kjerringer innpå her er bare misunnelige. Dere klarer aldri å nå opp til hun. Leser bloggen fast og kommer fortsatt til å gjøre det sammen med flere tusen andre. :) Skal nok sørge for at hun fortsetter å tjene penger på jobben sin.

Anonymous poster hash: ce8aa...ca9

Hun er et glansbilde som rakner, men har desverre så mange hjernedøde forsvarere at bloggen vil fortsette å leve i beste velgående

Anonymous poster hash: 3ebeb...d1f

Skrevet

Og forresten, les Nettavisen. Mange sponsorer har trukket seg og flere vil følge etter

Sponsorene sitter på gjerdet og venter. Får fruen like mange treff på bloggen sin som før, kommer de nok luskende igjen.

Jeg er redd alt bryet du har hatt er ganske fånyttes, bloggen overlever nok dette også - med god margin.

Skrevet

Jeg blir bare imponert over hvor mange som er følelsesmessig investert. Det er en overfladisk tulleblogg, ikke verdt alt engasjementet.

Anonymous poster hash: 3cca8...9c5

Skrevet

Sponsorene sitter på gjerdet og venter. Får fruen like mange treff på bloggen sin som før, kommer de nok luskende igjen.

Jeg er redd alt bryet du har hatt er ganske fånyttes, bloggen overlever nok dette også - med god margin.

Bryet jeg har hatt? Tja, jeg har jobbet med salg og markedsføring i Oslo i mange år og nei mange av de kommer ikke tilbake. Det kan du være helt sikker på. Jeg har kun funnet ut det med bildene, alt annet er det andre som har funnet. Så jeg har ikke hatt noe bry... Uh, du begynner å bli litt last year selv med den "må være negativ til meg hele tiden" greia di
Skrevet

Jeg er med!

Anonymous poster hash: 386af...7bb

Skrevet

Bryet jeg har hatt? Tja, jeg har jobbet med salg og markedsføring i Oslo i mange år og nei mange av de kommer ikke tilbake. Det kan du være helt sikker på. Jeg har kun funnet ut det med bildene, alt annet er det andre som har funnet. Så jeg har ikke hatt noe bry... Uh, du begynner å bli litt last year selv med den "må være negativ til meg hele tiden" greia di

Selvsagt har du jobbet med det. Også.

Om du ikke tåler at jeg responderer på innleggene dine, får du slutte å skrive. Jeg svarer på det jeg vil, og tilfeldigvis er du en av dem jeg er mest uenig med her inne.

Så får det være så last year som det vil - jeg er ikke så opptatt av å være in og kul hele tiden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...