Reese Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 I disse dager testes det positivt med termin i slutten av September så det hadde jo vært fint om termingruppa kunne åpne snart Slik at vi alle kan samles på et sted tenker jeg og vi kan bli bedre kjent med hverandre. Vi skal tross alt slå følge i 8 mnd til
Augustfrua Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 I disse dager testes det positivt med termin i slutten av September så det hadde jo vært fint om termingruppa kunne åpne snart Slik at vi alle kan samles på et sted tenker jeg og vi kan bli bedre kjent med hverandre. Vi skal tross alt slå følge i 8 mnd til Signerer den!
Leirha Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 Syns det er snodig Oktoberklubben-15 må jo også komme på beina nå!
Reese Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2015 Jeg har sendt en mail jeg.. kansje det hjelper
Reese Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2015 Nå har den åpnet, http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/forum/5339-september-2015/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå