Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #1 Skrevet 13. januar 2015 Det blir så uhorvelig kalt å stå ute og se på barna gjøre sine fritidsaktiviteter. Hvilke sko holder en varm på beina selv om man står rolig? Noen som har noen supertips å dele? Og jeg har ikke tenkt å hoppe opp og ned, for jeg vil skravle 😆. Anonymous poster hash: 2785f...029
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #2 Skrevet 13. januar 2015 Nå som det er iiiskaldt her i Indre Finnmark er skaller (sko av reinskinn med tova "sokker" oppi) det eneste som fungerer. Ingen industrielt produserte sko, bortsett fra selskinnsko, er like varme. Anonymous poster hash: 96549...009
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #3 Skrevet 13. januar 2015 Uggs el Emu. Du kan gå barbeint i dem og du blir ikke kald. 😊 Anonymous poster hash: 6e66e...d3d
TøffiTrynet☠ Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Sorel! Den typen med løs ullsokk i.. Fryser aldri på bena, og her er det kaldt! 👍
junimamma81 Skrevet 13. januar 2015 #5 Skrevet 13. januar 2015 Bruker selskinnsko. Jobber i bhg og de er gull verdt
Fjellfrøstjerne Skrevet 13. januar 2015 #6 Skrevet 13. januar 2015 Har også veldig god erfaring med Sorel, veldig varme :-)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #7 Skrevet 13. januar 2015 Helt vanlige Viking vintersko funker fint for meg. Med tekniske ullsokker inni. Anonymous poster hash: 5a547...d78
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. januar 2015 #8 Skrevet 13. januar 2015 Har noen sinnsykt varme uggs 😊 da fryser man aldri da
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #9 Skrevet 13. januar 2015 Sorel! Den typen med løs ullsokk i.. Fryser aldri på bena, og her er det kaldt! Du har ikke link til akkurat hvilken du mener, jeg finner ingen med løs ullsokk i Ikke hi Anonymous poster hash: 32be7...b24
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #10 Skrevet 13. januar 2015 UGGs er suverene på varme. Jeg er en frysepinn som får gnagsår av alt, men de er som å gå på en bomullssky. Sorel er også supergode når det gjelder varme, men litt tunge og stive. Anbefaler de likevel altså. Anonymous poster hash: 90a54...c1c
*SommerFrisk* Skrevet 13. januar 2015 #11 Skrevet 13. januar 2015 Her i huset har alle vintersko fra timberland. Ingen er kalde eller våte.
HvittHus Skrevet 13. januar 2015 #12 Skrevet 13. januar 2015 Denne har jeg i en annen farge. Har aldri frosset på beina i disse selv i 30 minus. http://www.columbia.com/womens-bugaboot-plus-ii-omni-heat-BL3876.html?cgid=footwear-women-boots&dwvar_BL3876_variationColor=010#start=14
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #13 Skrevet 13. januar 2015 Jobber i BHG og jeg fryser aldri i mine Sorel Yut - eller hvordan det nå svares. Bruker også Viking på dager uten slaps, men nøyaktig hva den modellen het, husker jeg ikke. Jeg har to par Sorel, det ene til jobb og det andre til fritid og de har til felles at jeg aldri er kald på beina :-) Anonymous poster hash: 4a432...5e3
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #14 Skrevet 13. januar 2015 Nesnalobber og nesna afterskiing har jeg og er superfornøyd. Har nesna lobben i den høye varianten og den er så god. Den andre har jeg i kort og har veldig lyst på den i høy variant siden denne er litt lettere å gå i, den føles ikke like klumpete å gå i. http://nesnalobben.no/butikk/voksne-storrelser/ Ungene og mannen sier skoa mine ser så teite ut, men ungene krangler om skoa mine når det er som kaldest ute. Nå har tre av de samme str som meg, så nå er skoa mi plutselig borte. De har hatt slike før, men da har de vist bare vært teite så jeg gav opp å få de til å gå i de. Men må nok kjøpe noen flere snart tror jeg. De koster endel, men de holder. Mine to har jeg hatt i snart ti år nå og de er like fine. Vært i vaskemaskinen flere ganger også. Jeg bruker bare ullsokker i når tempraturen hå godt under tyve minus. Før det så holder det med vanlige sokker. Anonymous poster hash: 5ecb2...f0b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #15 Skrevet 13. januar 2015 Dropp strømper/sokker som ikke er av ren ull! Anonymous poster hash: 46408...148
Elsker livet Skrevet 13. januar 2015 #16 Skrevet 13. januar 2015 Jeg har hatt mange typer vintersko, uggs, sorel, timberland, viking, polecat osv. men uansett blir føttene kalde om jeg står i ro. Har også brukt mannens sorell i og med at de en da får plass til flere lag ull og de fremdeles er romslige. Er ikke godt nok, må være i litt bevegelse. Jeg har tro på selskinnsko eller nesnalobber om en ikke bryr seg om hvordan skoene ser ut. Jeg må si meg enig i at de ser teite ut, og ville ikke hatt de selv
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #17 Skrevet 13. januar 2015 sorel (de beige, sorte og hvite) Anonymous poster hash: d03cf...47d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #18 Skrevet 13. januar 2015 Nesnalobber og nesna afterskiing har jeg og er superfornøyd. Har nesna lobben i den høye varianten og den er så god. Den andre har jeg i kort og har veldig lyst på den i høy variant siden denne er litt lettere å gå i, den føles ikke like klumpete å gå i. http://nesnalobben.no/butikk/voksne-storrelser/ Ungene og mannen sier skoa mine ser så teite ut, men ungene krangler om skoa mine når det er som kaldest ute. Nå har tre av de samme str som meg, så nå er skoa mi plutselig borte. De har hatt slike før, men da har de vist bare vært teite så jeg gav opp å få de til å gå i de. Men må nok kjøpe noen flere snart tror jeg. De koster endel, men de holder. Mine to har jeg hatt i snart ti år nå og de er like fine. Vært i vaskemaskinen flere ganger også. Jeg bruker bare ullsokker i når tempraturen hå godt under tyve minus. Før det så holder det med vanlige sokker. Anonymous poster hash: 5ecb2...f0b Wow de så jo faktisk både teite og kalde ut. Jaja, skinnet kan bedra. Anonymous poster hash: 5a547...d78
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #19 Skrevet 13. januar 2015 Sorel og selskinnssko (min mor bruker de i barnehage) og høye Timberland (jeg bruker de når jeg aker med barna). Anonymous poster hash: 3b098...f93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå