Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har hatt et komplikasjonsfritt svangerskap. Men når jeg har gått tur i ca 1 time +/- så får jeg noe smerter i korsryggen og sterkere smerter i setet på venstre side.

Jeg trener og er aktiv men ved gangen langs veien kommer disse smertene. Noen som vet hva dette er/kommer av?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144192410-isijas-eller-bekkenl%C3%A5sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har hatt et komplikasjonsfritt svangerskap. Men når jeg har gått tur i ca 1 time +/- så får jeg noe smerter i korsryggen og sterkere smerter i setet på venstre side.

Jeg trener og er aktiv men ved gangen langs veien kommer disse smertene. Noen som vet hva dette er/kommer av?

Er forresten i uke 20 nå. Disse type smerter har begynt fra positiv test. Men kommet mye mer hyppig de siste ukene.

Ja jeg skal til legen neste mandag så da får jeg høre med henne hva hun mener. Tenkte det var noen her med lignende symptomer i påvente av timen som er om en uke.

Smerten avtar etterhvert som tiden går og i dag kjenner jeg ingenting. Det varer noen timer etter jeg har gått en tur... Det begynner med ubehag i korsryggen for så å få strålesmerter i venstre rumpeball.

Sånn har jeg det også.. Fryktelig ubehagelig:/ er ofte veldig sliten i korsryggen med vondt i rumpeballen også, etter en arbeidsdag og stell av ungene. Sliter med å reise meg opp noen ganger. Lurer på å få meg en henvisning snart jeg også. Er i 19. uke nå:)

Har forøvrig slitt med bekkenet i begge foregående svangerskap.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...