Gå til innhold

Gravid....ikke gravid

Anbefalte innlegg

Hei!:)

Hadde en ma for en mnd siden(10desember) siste hcg blodprøve var 60(ble tatt 22desember)

Så for to uker siden tok jeg en digital test for å sjekke at den viste negativ. Å det gjor den. Så jeg tenkte at viss jeg skulle vært i syklus så skulle jeg ha mensen på onsdag. Så på fredag tok jeg en test. Å den viste gravid 1-2. Litt sjokka. For eg har spotta/blødd littegrann si forrige lørdag. Så idag tok jeg en til. Å da viste den ikke gravid.tok den på dagen idag å hadde vært på toalettet en time før, What? Noen så kan hjelpe meg? Burde jeg tatt med morgen urinen? Trodde jeg kunne ta mitt på dagen også jeg. Men tenkte over det ittepå. At jeg hadde jo vært på toalettet en time før da.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144192392-gravidikke-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Hcg halveres hvert annet døgn, så med 60 22 des burde du testet negativt allerede nyttårsaften (gitt at jeg har regnet riktig da) Så har du testet postivt fredag, kan jeg ikke tro annet enn at du er gravid. Siden du i såfall er tidlig på vei, kan du teste negativt på dagen - såpass lite hcg at det blir vannet ut hvis du ikke tester på konsentrert urin:) jeg ville testet igjen på morgenurin:) lykke til! Krysser fingre :)

Er mange som opplever blødninger uten at det er noe galt, men med den historien vi begge har, går jo tankene rett til SA. (Selv bestilt hcg-måling i dag, da jg ikke klarer å slå meg til ro med at spiren har det bra). Tester du positivt i morgen ville jeg bestilt en legetime - få målt hcg stigning og henvisning til ul for å være sikker på at det ikke er rester fra MA.

Krysser fingre for deg - håper du har en liten spire under arbeid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...