Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Bestilte en rettetang derfra.  Først må jeg betale toll og mva. 600 kroner ekstra.  Og når jeg skal bruke den, viser det seg at den har en utenlandsk kontakt!!!  Djisøss! Hadde jeg visst dette hadde jeg bare kjøpt den på tilbud på Lefdal før jul. 😡😡  Anonymous poster hash: 89637...cd6
klg,2 boys now:) Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Hehe det har ingenting med nettsiden og gjøre.sånn er det og handle fra utlandet.du kjøper en omformer til kontakten.tolla er staten sin skyld
Elsker livet Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Høres ikke ut som de har gjort noe galt.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Jeg har kjøpt ghd rettetang der, utenlandsk støpsel men bare å skru opp den store boksen også var det vanlig inni. Vet ikke hvilket merke du har kjøpt da men.. Angående toll og mva så scanner du bare ikke kvitteringa også tilbakebetaler de det.  Anonymous poster hash: 2985a...3db
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Jeg har kjøpt ghd rettetang der, utenlandsk støpsel men bare å skru opp den store boksen også var det vanlig inni. Vet ikke hvilket merke du har kjøpt da men.. Angående toll og mva så scanner du bare ikke kvitteringa også tilbakebetaler de det.  Anonymous poster hash: 2985a...3db Scanner inn kvitteringa skulle det stå.  Anonymous poster hash: 2985a...3db
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Jeg har kjøpt ghd rettetang der, utenlandsk støpsel men bare å skru opp den store boksen også var det vanlig inni. Vet ikke hvilket merke du har kjøpt da men.. Angående toll og mva så scanner du bare ikke kvitteringa også tilbakebetaler de det.  Anonymous poster hash: 2985a...3db Samme med meg.. Ghd  Anonymous poster hash: 4a291...028
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Eh, toll og moms kommer jo i tillegg når man handler over den summen som er grensen, og at elektriske apparater har annet støpsel på de britiske øyer burde vel ikke være noen overraskelse. Er vel heller dårlig research fra din side.  Anonymous poster hash: 67391...dbf
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #8 Skrevet 12. januar 2015 Eh, toll og moms kommer jo i tillegg når man handler over den summen som er grensen, og at elektriske apparater har annet støpsel på de britiske øyer burde vel ikke være noen overraskelse. Er vel heller dårlig research fra din side.  Anonymous poster hash: 67391...dbf Eller egentlig mannen sin feil, siden dette var en julegave fra han og han som bestilte den.  Men men, får bare kjøpe en sånn dings til å sette på.  HI    Anonymous poster hash: 89637...cd6
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #9 Skrevet 12. januar 2015 Feelunique betaler deg tilbake mva og toll om du tar bilde av kvitteringen og fyller ut skjema på nettsiden deres!  Ang utenlandsk stikkontakt, så får du kjøpt rimelige adaptere  Anonymous poster hash: 28873...e1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå