Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk bortfallsblødning først, og deretter første mens 28 dager senere. Tror likevel det er sjeldent at den første blødningen kommer "på klokka" slik den gjorde for meg. I etterkant har syklusen min stabilisert seg på 30-32 dager, og jeg innbiller meg at den kom på dag 28 første gang fordi det helt sikkert var igjen hormoner etter pillene i kroppen min. Det tar jo som regel litt tid før syklusen stabiliserer seg, og for mange tar det også litt tid før mensen kommer tilbake...men den kommer-helt sikkert :D. Man må bare vente tålmodig :P

Har ikke hatt noen bortfallsblødning heller. Har brukt p-stav i 5 år og ikke hatt menstruasjon i det hele tatt de 5 årene.

Hvordan går det? Noe tegn til tanta ennå? Håper den kommer tilbake snart :) Typisk at den kommer når man helst ikke vil ha den..book en tur til syden eller noe, så kommer den sikkert :P

Annonse

Tok 22 dager på meg. Tok ut p-stav 22 oktober og fikk mens 13 november.... Er på prøverunde 4 nå

Pp 4 siden mens 13 november? Anonymous poster hash: e2399...d2b
Jepp

Hvordan regner du da sykluser? Veldig korte? Bare lurer siden jeg ikke får det til å gå opp.. Har selv bare hatt mensen og EL 2 ganger siden november, altså én gang per mnd..

Anonymous poster hash: e2399...d2b

Annonse

• 1 måned senere...
  • 8 måneder senere...

Tror du gjør lurt i å gå til legen, både for å få testet hvg, og for å bli henvist til ultralyd. Det er jo umulig for deg å vite NÅR du ble gravid?

Lykke til i hvertfall, kjempegøy om det har klaffet! :)

Anonymous poster hash: d96ea...fa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...