Gå til innhold

Noe som hjelper mot halsbrann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd ALT, har halsbrann dag og natt og får verken sove eller noe. Er 28 uker, og mottar alle råd med takk!

Skrevet

Rå gulrot

Slutt å drikke brus og spise stekt mat.

Anonymous poster hash: f653b...75c
Skrevet

Novalusid (tror det skrives slik) fungerer bra for meg. Fås på apoteket. Love Hearts fungerer også bra.

Skrevet

Rå gulrot

Slutt å drikke brus og spise stekt mat.

Anonymous poster hash: f653b...75c

Drikker ikke brus, men må ha litt krydret mat siden jeg mister alt av smaksløker under graviditet :( Får forresten halsbrann uansett om jeg spiser brødskive med ost eller chicken tandoori. Har ikke prøvd Pepsiduo, hva er det?

Skrevet

Melk var min redning 😊

Anonymous poster hash: e07fc...f4b

Skrevet

Det eneste som hjalp meg var tabletter fra apoteket, jeg brukte mest titralac.

Men om det er ille nå, så er jo middelet som selges på apoteket i grunnen kun natron i dyr innpakning. Så få i deg litt natron (evt bakepulver) rørt ut i litt vann. :-)

Anonymous poster hash: 1a1a7...3f9

Skrevet

Har det som deg, ekstrem halsbrann! Prøvd alt på apoteket og alle kjærringråd som finnes. Ringte fastlegen min forrige uke og fikk resept på Somac da jeg fikk sterk, brennede følelse i mage også. Det er ikke anbefalt gravide, men når man plages så ille så er ikke det bra for baby heller. Uke 29 her.

Anonymous poster hash: 8d910...0d8

Skrevet

Ps. Hjalp ikke hva jeg spiste eller ikke spiste, prøvde å la vær alt bortsett fra vann...fikk jævlig halsbrann uansett :(

Anonymous poster hash: 8d910...0d8

Skrevet

Jeg har jevnlig litt halsbrann og spiser love hearts ved behov. Fungerer kjempebra :-)

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Love hearts og MYE vann :)

Skrevet

Her fungerer love hearts og sort doc faktisk :)

Anonymous poster hash: 0ba75...638

Skrevet

Noen dråper sitron, lovehearts, gaviscon! En om gangen da...

Anonymous poster hash: 2d5db...c78

Skrevet (endret)

Her går det i Reduflux:)

Endret av Linkwi
Skrevet

Du får tabletter på apoteket mot halsbrann som fint kan brukes av gravide :)

Skrevet

Cornflakes hjalp meg en periode.. Altså det var den søte melken som gjorde det bra.. Men så sluttet det å virke og LINK tabletter ble min redning, smaker mint og er myyye bedre enn gaviscon!

Skrevet

Eneste som fungerer på halsbrann hos meg, er en teskje natron i et halvt glass vann. Dette funker til og med bedre enn Gaviscon tabletter.

Anonymous poster hash: ddd98...faf

Skrevet

Jeg brukte novaluzid når jeg var gravid, og noen ganger nå. Hjelper veldig bra :)

Gjest Turid87
Skrevet

Brukte Galieve tabletter fordi de smakte godt (mint) og kan tas av gravide. Evt lovehearts for å variere litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...