Optatium Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 For meg var det det. Spiste en liten sjokolade (sånn eventyr-størrelse) hver dag etter middag og gikk ned 40 kilo på 9 måneder.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Det kommer an på deg som person. Jeg hadde aldri holdt ut uten å kunne kose meg litt i helgene. Jeg skal bare ned 20 kg, da gått ned 2 kg til nå. Spiser snop i helgene, men bare en fjerdedel av hva jeg spiste før og har kuttet det helt ut på ukedagene. Sånn kan jeg leve resten av mitt liv og da får vekten forhåpentligvis stabilisere seg på et nivå jeg er fornøyd med etterhvert på dette kostholdet. Slankekurer har jeg ingen tro på, du må finne et kosthold og en livvstil du kan leve med resten av livet. Anonymous poster hash: 355ed...fd1
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 For meg var det det. Spiste en liten sjokolade (sånn eventyr-størrelse) hver dag etter middag og gikk ned 40 kilo på 9 måneder.Hvor mange kcal er det i en eventyrsjokolade? Anonymous poster hash: 5ba01...36a
IreneUtålmodig Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 For noen er det viktig for å ikke gi opp , jeg er en av de
Luksusdyret Skrevet 11. januar 2015 #6 Skrevet 11. januar 2015 Det er bevist ved forskning at de som skeier ut litt en dag i uka får mer suksess og har mindre fare for å sprekke enn de som aldri unner seg noen ting.
IreneUtålmodig Skrevet 11. januar 2015 #7 Skrevet 11. januar 2015 130-140 kcal ca i en eventyr sjokolade
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #8 Skrevet 11. januar 2015 Jeg forstår ikke hvorfor dere på død og liv MÅ ha godteri jeg altså.. Kan det være så vanskelig å la vær da?? Anonymous poster hash: 2e21a...1df
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #9 Skrevet 11. januar 2015 Jeg forstår ikke hvorfor dere på død og liv MÅ ha godteri jeg altså.. Kan det være så vanskelig å la vær da?? Anonymous poster hash: 2e21a...1df Du er vel mindre begavet du da. Jeg skjønner det veldig godt. Anonymous poster hash: 6ee22...88f
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #10 Skrevet 11. januar 2015 Jeg forstår ikke hvorfor dere på død og liv MÅ ha godteri jeg altså.. Kan det være så vanskelig å la vær da?? Anonymous poster hash: 2e21a...1df Hvorfor MÅ man på død og liv la vær da? Kan ikke hver enkelt bare gjøre det som passer en selv best? Anonymous poster hash: 89044...0ed
Brennheite Badeand Skrevet 11. januar 2015 #11 Skrevet 11. januar 2015 Hvor viktig det er for deg må du avgjøre selv. Jeg synes det viktigste med å gå ned så mye er at man endrer fokus på hva det vil si å kose seg. Når man er så overvektig er det gjerne slik at "å kose seg" er synonymt med å spise noe godt. Jeg har vært der selv så jeg vet hva jeg snakker om. Når jeg gikk ned mange kilo spiste jeg i starten en smil eller Melkerull hver lørdag, og det gikk helt fint. Så lenge man holder seg til det går det bra. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #12 Skrevet 11. januar 2015 Jeg forstår ikke hvorfor dere på død og liv MÅ ha godteri jeg altså.. Kan det være så vanskelig å la vær da?? Anonymous poster hash: 2e21a...1df Du er vel mindre begavet du da. Jeg skjønner det veldig godt. Anonymous poster hash: 6ee22...88f Jeg vil vel heller si jeg er mer begavet som klarer og la vær.. I samme slengen, er jeg lite opplyst også? Anonymous poster hash: 2e21a...1df
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #13 Skrevet 11. januar 2015 Det er vel individuelt hva som er viktig. For meg har det alltid vært umulig å spise LITT sjokolade, så jeg hadde en "kosedag" en gang i måneden hvor jeg kunne spise hva jeg ville. Det ble så store mengder at jeg ikke hadde gått ned om jeg skulle gjort det en dag i uka. Men følte jeg "måtte" ha denne dagen å se frem til for å holde ut. Da spiste jeg meg så dårlig at jeg nesten ikke orket å spise noe dagen etterpå, så det ble nærmest en fastedag, og godteri orket jeg ikke tanken på på minst en uke. Vil ikke akkurat anbefale denne metoden, jeg opprettholdt jo spiseforstyrrelsen min på denne måten. Men gikk ned mellom 1 og 1,5 kg i uka. Anonymous poster hash: 89044...0ed
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #14 Skrevet 12. januar 2015 Nå er det store forskjeller på mennesker. Jeg er sukkeravhengig, og det ille. Har prøvd lange perioder uten. Men med en gang jeg får smaken på det igjen, så er jeg hektet. Så nå som jeg skal ned 20 kg, så må jeg holde meg helt unna godteri. Men jeg kan kose meg med andre ting, jeg lager fruktsalat med krem, har ikke sukker i kremen, men litt stevia. Ellers finnes det sukkerfri is og atkins sjokolade, og annen sukkerfri sjokolade. Kesam med bær er og veldig godt. Men jeg må kunne kose meg med noe iblant ja. Bare ikke godteri med sukker. Anonymous poster hash: 0e083...e4b
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #15 Skrevet 12. januar 2015 Man kan jo gå ned i vekt med å bare spise sjokolade også. Bare passe på at man spiser mindre enn hva man forbrenner det. Men problemet med å snope hver dag er jo at du ikke lager deg noen gode nye vaner, du spiser godis hver dag, ok kanskje lite, men derfra er veien rask til en kjeks osv når du er ferdig med å slanke deg. Anonymous poster hash: ab7d8...9ef
Serepta Skrevet 12. januar 2015 #16 Skrevet 12. januar 2015 Jeg har vært sukkeravhengig, så nå som jeg erbavvent er det ikke et alternativ å spise sukker i helgen. Er livredd for å havne utpå, og jeg har heller ikke det suget og falske behovet for hodteri jeg hadde før. Har gått ned 12 kg på 3 mnd.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #17 Skrevet 12. januar 2015 Nei, det er ikke viktig å spise sjokolade for å gå ned i vekt, men det er ikke krise å spise en liten bit hver dag om du spiser lite kalorier og sunt ellers. Anonymous poster hash: 7dc16...353
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #18 Skrevet 12. januar 2015 Etter svangerskapene mine hadde jeg alltid en kosedag i uka. Nå skal jeg ned noen "kosekilo" som har sneket seg på. Har inngått et veddemål med mannen om å holde oss helt unna sjokolade i 8 uker. Første uka gikk veldig bra, og har ikke lyst på sjokolade i det hele. Merker at så lenge blodsukkeret er stabilt har jeg ikke noe sug etter søtt. Anonymous poster hash: b0d06...0c3
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #19 Skrevet 12. januar 2015 Jeg gikk ned 20 kg på noen mnd.. Spiste 200gr sjokolade hver lørdag. Hver mandag hadde vekta gjort et hopp nedover droppa jeg sjokoladen for å være flink, så hoppa ikke vekta like mye ned. Ja til sjokolade! Anonymous poster hash: 77094...293
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #20 Skrevet 12. januar 2015 Jeg forstår ikke hvorfor dere på død og liv MÅ ha godteri jeg altså.. Kan det være så vanskelig å la vær da?? Anonymous poster hash: 2e21a...1df Du er vel mindre begavet du da. Jeg skjønner det veldig godt. Anonymous poster hash: 6ee22...88f Jeg vil vel heller si jeg er mer begavet som klarer og la vær.. I samme slengen, er jeg lite opplyst også? Anonymous poster hash: 2e21a...1df Du har i alle fall en skikkelig uspiselig ovenfra-og-ned-holdning, din lille viktigper. Men det er jo bra at du føler du er så mye bedre enn andre. Hilsen en som heller ikke har noe problem med å la være å spise godterier, men likevel kan skjønne at folk er forskjellige. Anonymous poster hash: b3011...76e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå