Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Har bestilt tur dit i starten av februar, og er nå litt redd for at vi har kjøpt katta i sekken. Er dette et sted som er dårlig egnet for barn? Vi er ute etter en ok strand, ok mat og vil nok kjøre litt rundt og se oss om. De fleste dagene vil bestå av basseng, rusle til stranda og forhåpentligsvis god mat. (Barna er fra 4-9 år). Anonymous poster hash: b62fc...922
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Fælt sted etter min mening, men er mange finere steder i nærheten. Masse slitsomme, pågående afrikanske damer som ikke tar nei for et svar..mye fest og fyll. Det er ikke krise så lenge hotellet og bassengområdet er fint. Anonymous poster hash: 67bf9...b4b
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 For å si det sånn,var der vi dro om kvelden når vi skulle feste. Anonymous poster hash: 8bcc9...543
Mamma`n til turbo Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Jeg ville bodd i maspalomas, puerta de mogan, puerto Rico eller las meloneras. Plata del ingles kan vel trygt sier å være Harry område med Harry turistene men som de over her sier, er det ett ok hotell så er det jo ingen krise
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Kun vært der en gang men det var i mine yngre dager hvor turen ble spandert på av arbeidsgiver. Jobbet i utelivsbransjen og vel- vi fri dit kun for å feste! Ville ikke dratt med barn, MEN er jo noen år siden jeg var der nå. Anonymous poster hash: fe31f...36d
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #6 Skrevet 11. januar 2015 Er nok ikke det stedet barnefamiliene drar, mye engelskmenn og festing der borte.... Ville nok valgt noe litt rundt arguiniguien mot puorto mogan..... Har selv leilighet i Arguineguin, og ving hotellet der er fint for barnefamilier, ellers har du jo Amfistranda en liten gåtur unna..... Anonymous poster hash: ee139...dd5
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #7 Skrevet 11. januar 2015 Jeg har bodd flere år på GC, og det er ikke noe problem å ta med barn til Playa Del Ingles.Hvilket hotell skal dere bo på? Jeg er godt kjent med de fleste hotell også i Playa. Så fremt dere har bestil et greit hotell, så kommer dere til å få det kjempefint. Stranden er fin, men kan være litt bølger der. Vil dere ut en tur en kveld, så ta en taxi til Meloneras, og ta en tur der på kveldstid. Det går garantert bra God ferie og kos dere Anonymous poster hash: df237...2b3
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #8 Skrevet 11. januar 2015 Jeg var der i fjor uten barn. Dro i feb,synes det var et grusomt og møkkete sted. Synes ikke stranden var fin og de som jobba med solsengene var både frekke og truende. De selger også ulovlig frukt og brus på stranda,flere der som ble tatt av politiet mens vi lå på stranda. Veldig glad jeg ikke hadde med barna dit. Mye fyll på kveldstid hvor unge under 18år står rundt i gatene og spyr. Så var de veldig masete på at du måtte spise her og der. De ble drit sure om vi ikke gikk å spise der. Anonymous poster hash: 22781...c4f
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #9 Skrevet 11. januar 2015 Eneste som var positivt var god mat. Anonymous poster hash: 22781...c4f
MMP Skrevet 11. januar 2015 #10 Skrevet 11. januar 2015 Herligfred Det er sol og varme der, lang strand, kanskje basseng på hotellet har dere. Hva mer kan man ønske ?? Ja, det er mye liv på utestedene om kveldene... men om dere har små barn skal dere vel ikke ut så mye om kveldene? Gled dere, gooood tur
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #11 Skrevet 11. januar 2015 Vi var der i fjor, merket ikke noe til at det var så mye festing. Vi bodde på et stille og rolig hotell, med flere fine bassengområder. Stranda var helt fin, men som noen over her sier, pass dere for de afrikanske damene som vil håndhilse. Når du gjør det, setter de på deg et armbånd som ikke er mulig å ta av, du må betale for det, og de er fryktelig pågående de damene, det var det eneste negative. Anonymous poster hash: 19d69...b31
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #12 Skrevet 11. januar 2015 Ville ikke regnet med å bade på stranden i februar. Kan være kaldt i luften og vannet er jo iiiskaldt! Håper dere har oppvarmet basseng på hotellet... Anonymous poster hash: 848af...4d6
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #13 Skrevet 11. januar 2015 Jeg har bodd flere år på GC, og det er ikke noe problem å ta med barn til Playa Del Ingles.Hvilket hotell skal dere bo på? Jeg er godt kjent med de fleste hotell også i Playa. Så fremt dere har bestil et greit hotell, så kommer dere til å få det kjempefint. Stranden er fin, men kan være litt bølger der. Vil dere ut en tur en kveld, så ta en taxi til Meloneras, og ta en tur der på kveldstid. Det går garantert bra God ferie og kos dere Anonymous poster hash: df237...2b3 Hotellet heter Farilaga. Ikke noe topphotell, men så helt ok ut Anonymous poster hash: b62fc...922
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #14 Skrevet 11. januar 2015 Herligfred Det er sol og varme der, lang strand, kanskje basseng på hotellet har dere. Hva mer kan man ønske ?? Ja, det er mye liv på utestedene om kveldene... men om dere har små barn skal dere vel ikke ut så mye om kveldene? Gled dere, gooood tur Nei men er nok mye bråk og høy musikk fra barene/utestedene. Anonymous poster hash: 8bcc9...543
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #15 Skrevet 11. januar 2015 Jeg har bodd flere år på GC, og det er ikke noe problem å ta med barn til Playa Del Ingles.Hvilket hotell skal dere bo på? Jeg er godt kjent med de fleste hotell også i Playa.Så fremt dere har bestil et greit hotell, så kommer dere til å få det kjempefint. Stranden er fin, men kan være litt bølger der. Vil dere ut en tur en kveld, så ta en taxi til Meloneras, og ta en tur der på kveldstid.Det går garantert braGod ferie og kos dereAnonymous poster hash: df237...2b3 Hotellet heter Farilaga. Ikke noe topphotell, men så helt ok ut Anonymous poster hash: b62fc...922 Ja, jeg vet hvor Farilaga ligger, og uten å knuse alle deres drømmer, så må jeg si at det er ikke et særlig barnevennlig hotell.Men, så lenge dere reiser på vinterstid så er det nok ikke så mye bråk (mest bråk/ungdom på sommerstid). Uansett så får dere nok en fin ferie Anonymous poster hash: df237...2b3
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #16 Skrevet 11. januar 2015 Jeg har bodd flere år på GC, og det er ikke noe problem å ta med barn til Playa Del Ingles.Hvilket hotell skal dere bo på? Jeg er godt kjent med de fleste hotell også i Playa.Så fremt dere har bestil et greit hotell, så kommer dere til å få det kjempefint. Stranden er fin, men kan være litt bølger der. Vil dere ut en tur en kveld, så ta en taxi til Meloneras, og ta en tur der på kveldstid.Det går garantert braGod ferie og kos dereAnonymous poster hash: df237...2b3 Hotellet heter Farilaga. Ikke noe topphotell, men så helt ok ut Anonymous poster hash: b62fc...922 Ja, jeg vet hvor Farilaga ligger, og uten å knuse alle deres drømmer, så må jeg si at det er ikke et særlig barnevennlig hotell.Men, så lenge dere reiser på vinterstid så er det nok ikke så mye bråk (mest bråk/ungdom på sommerstid). Uansett så får dere nok en fin ferie Anonymous poster hash: df237...2b3 Men ok hotell ellers? Rent og ryddig? Ikke dårlig strøk som noen over sier? Hadde egentlig tenkt på Mogan, men ble overtalt til dette :/ Anonymous poster hash: b62fc...922
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #17 Skrevet 11. januar 2015 Vi var der for et par år siden. Vi skjønte ikke hvor alle disse barene og alt bråket som alle snakket om var. Det var helt stille og fredlig, og med fine rolige resturanter! Siste kvelden fant vi imidlertid "bargata", men der er alt samla på ett sted, så lett å unngå om man ikke vil dit. Vi var der i slutten av januar - og bada. Litt kjølig på kvelden ( 17 grader ), så hadde på oss en tynn dongerijakke el. Nøler ikke om å dra dit med barn igjen. Anbefaler stranda nærmest maspalomas ørken. Anonymous poster hash: 36ce3...c72
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #18 Skrevet 11. januar 2015 Takk for svar. Ble bare mer usikker, men... Det viktigste er jo å få litt varme og bad Og om hotellet er helt på trynet, får vi heller vurdere å bytte der nede. HI Anonymous poster hash: b62fc...922
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #19 Skrevet 11. januar 2015 Jeg har bodd flere år på GC, og det er ikke noe problem å ta med barn til Playa Del Ingles.Hvilket hotell skal dere bo på? Jeg er godt kjent med de fleste hotell også i Playa.Så fremt dere har bestil et greit hotell, så kommer dere til å få det kjempefint. Stranden er fin, men kan være litt bølger der. Vil dere ut en tur en kveld, så ta en taxi til Meloneras, og ta en tur der på kveldstid.Det går garantert braGod ferie og kos dereAnonymous poster hash: df237...2b3 Hotellet heter Farilaga. Ikke noe topphotell, men så helt ok ut Anonymous poster hash: b62fc...922 Ja, jeg vet hvor Farilaga ligger, og uten å knuse alle deres drømmer, så må jeg si at det er ikke et særlig barnevennlig hotell.Men, så lenge dere reiser på vinterstid så er det nok ikke så mye bråk (mest bråk/ungdom på sommerstid).Uansett så får dere nok en fin ferieAnonymous poster hash: df237...2b3 Men ok hotell ellers? Rent og ryddig? Ikke dårlig strøk som noen over sier? Hadde egentlig tenkt på Mogan, men ble overtalt til dette :/ Anonymous poster hash: b62fc...922 Det er nok ganske enkel standard, strøket er ikke noe verre enn andre plasser i Playa Del Ingles.Hvis det er gjennom Star Tour eller Ving, ville jeg tatt en telefon il de og hørt om det var mulig å booke over til Mogan.Ikke pga strøket , men rett og slett pga at jeg tror hotellet blir kjedelig for dere med lite basseng osv. Fineste stedet på GC er Meloneras, men det blir nok adskillig dyrere. Anonymous poster hash: df237...2b3
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #20 Skrevet 11. januar 2015 Først må jeg berolige deg med at alle har sin mening om denne plassen, og de som er negative , synes jeg ikke har gjort så mye for å bli kjent på plassen. I løpet av de siste 15 årene, har jeg vel vært der 20 ganger tenker jeg, sånn + - , og alltid i playa del ingles Puerto rico er verre mtp å reise med barn, bare trapper. I Playa har du trappene oppe og ned til promenaden, og det er det.... Jeg kjenner ikke til hotellet dere skal på, men ikke hørt noe negativt heller..... vi har reist både med og uten unger, også med svigermor som stortrives der....og vi er blitt kjent med mange kanariere, og det er nok derfor vi reiser tilbake hele tiden..... Jeg skal sjekke litt ang hvor deres hotell ligger, så kommer jeg tilbake hit...... Men ikke vær redd, kos dere, det kommer dere til å gjøre, og vi bada i januar et år vi, men nå har det vært ganske kaldt en stund, så ikke sikkert det er så deilig, men alle bassenger er jo oppvarmet på denne tiden. Anonymous poster hash: bdfce...3ea
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #21 Skrevet 11. januar 2015 Jeg tror det er et fint hotell jeg, vi bodde på bungalow betancuria med 2 unger og svigermor, og det er et stykke opp i bakken der dere skal gå for å komme til dere hotell. vi brukte snaua 10 min til stranden, så dere har nok 5-7 min til stranden..... Tror det blir en fin ferie jeg...og bråk og uteliv hører,ser du ikke om du ikke oppsøker det....enten på jumbo senteret, eller kasbah senteret...eller aquilla...en liten plass i nærheten der..... Anonymous poster hash: bdfce...3ea
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #22 Skrevet 12. januar 2015 Først må jeg berolige deg med at alle har sin mening om denne plassen, og de som er negative , synes jeg ikke har gjort så mye for å bli kjent på plassen. I løpet av de siste 15 årene, har jeg vel vært der 20 ganger tenker jeg, sånn + - , og alltid i playa del ingles Puerto rico er verre mtp å reise med barn, bare trapper. I Playa har du trappene oppe og ned til promenaden, og det er det.... Jeg kjenner ikke til hotellet dere skal på, men ikke hørt noe negativt heller..... vi har reist både med og uten unger, også med svigermor som stortrives der....og vi er blitt kjent med mange kanariere, og det er nok derfor vi reiser tilbake hele tiden..... Jeg skal sjekke litt ang hvor deres hotell ligger, så kommer jeg tilbake hit...... Men ikke vær redd, kos dere, det kommer dere til å gjøre, og vi bada i januar et år vi, men nå har det vært ganske kaldt en stund, så ikke sikkert det er så deilig, men alle bassenger er jo oppvarmet på denne tiden. Anonymous poster hash: bdfce...3ea Takk for svar HI Anonymous poster hash: b62fc...922
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #23 Skrevet 13. januar 2015 Må bare påpeke at jeg synes en del er forferdelig kritiske her. Har rett nok ikke bodd i Pl.d.In, men har vært forbi. Stranden var jo helt topp, og på ettermiddag/ tidlig kveld var der jo rolig og fint. Anonymous poster hash: b62fc...922
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #24 Skrevet 13. januar 2015 http://www.startour.no/feriereiser/spania/gran-canaria/playa-taurito/paradise-lago-taurito/pc-000002316/ Var her med ungene i April og vi storkoste oss iallefall. Anonymous poster hash: 87efd...9ff
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #25 Skrevet 13. januar 2015 Takk for svar, alle sammen. Satser på at det blir fint. Skulle bare ønske at vi hadde bestilt litt senere, ser gøy ut med karneval HI Anonymous poster hash: b62fc...922
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå